Autor Wątek: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS  (Przeczytany 103571 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Poko

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #375 dnia: Grudnia 12, 2017, 21:42:33 »
No jasne , że tak. Wszystko gotowe. "U" działa mi jak view rotate up i tak też jest przypisane. A jak przypisać ten klawisz? Jak to się nazywa w KLAWISZOLOGII?

Ta funkcja jest w części nazwanej "Throttle Quadrant System"*
- TQS: MAN RANGE Knob - UNCAGE

* w profilu "BMS - Full.key"

Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #376 dnia: Grudnia 12, 2017, 21:49:26 »
A w klawiszologi to "Wpn-Sidewinder-Cage/Uncage".

Poko

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #377 dnia: Grudnia 12, 2017, 22:01:28 »
^ O właśnie. W zależności na której klawiszologii (pliku KEYFILE) pracujesz, ta sama funkcja może mieć różne nazwy.


Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #379 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:26:16 »
Właśnie, pogrzebałem wczoraj do nocy i udało dojś mi się, że to przecież "Wpn-Sidewinder-Cage/Uncage".
Teraz kolejny etap. EWS. Wszystko włączone (CMDS), ews ustawiony w pliku ews_def i wyrzucać zasobniki mogę tylko ręcznie używając Z lub X. Kiedyś wciskałem ALT+Z i uruchamiał się program zrzucania zasobników. Teraz kombinacja nie działa i nie mogę ich odpalić w trybi MAN.
Proszę o pomoc pod czym mam przypisać skrót do uruchomienia zasobników.

Poko

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #380 dnia: Grudnia 14, 2017, 00:12:15 »
Masz inne nazwy funkcji niż mój KEY więc nie mogę pomóc. Może kolega tomala117? Generalnie to jest "CMS Up" na sticku. Poszukaj czegoś podobnego.

Poko

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #381 dnia: Grudnia 14, 2017, 07:20:05 »
(...) Generalnie to jest "CMS Up" na sticku. Poszukaj czegoś podobnego.

... Albo może być także nazwane "CMS Forward" zamiast "Up". W tej chwili domyślnie jest chyba "Lewy Shift + Z". Warto zajrzeć do "Falcon BMS 4.33 U1\Docs\Key Files & Input" - tam jest mnóstwo dokumentów pomocnych przy przygotowywaniu profili (np. "BMS Key File Manual.pdf", na końcu którego jest rozrysowana "mapka" klawiatury, a w "BMS Keystrokes - old vs new.pdf" znajdziesz tabelki z różnicami domyślnych keystroke'ów między BMS 4.32 a 4.33

Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #382 dnia: Grudnia 20, 2017, 22:25:53 »
Czy mamy możliwość w ogóle zaznaczania nowego SP za pomocą wzroku tak jak w DC Ka50?

Poko

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #383 dnia: Grudnia 20, 2017, 22:38:39 »
Wzroku? W sensie przy użyciu JHMCS (hełmu)? Nie. Ale możesz przed sobą w obrębie HUD'a. Wciśnij MARK (7) na ICP tyle razy by na DED wyświetlił się tryb MARK *HUD*. Wtedy przesuń kursor kółka na HUD w miejsce gdzie chcesz postawić markpoint i wciśnij TMS Up. Stworzysz nowy steerpoint o numerze 26. Kolejny to 27 i tak do 30. Później zaczynasz nadpisywać je od nowa od 26.

Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #384 dnia: Grudnia 20, 2017, 22:57:37 »
Dzięki, to wiem.
 Właśnie o coś ala hełm mi chodziło. To by mi się przydało. Czasem mam problem żeby znaleźć po nawrotce jakiś pozostały czołg na przykład.

Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #385 dnia: Stycznia 10, 2018, 08:59:18 »
Nahełmowy nie wskaże Tobie pozycji czołgu po nawrocie. Ale TGP zapamietuje ostatnią zaznaczona pozycję - będąc plecami do celu - na TGP pokazuje się napis MASK.
Żeby latać Falconem BMS trzeba dorosnąć ... i nie mówię tu o wieku ...

Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #386 dnia: Stycznia 24, 2018, 09:11:50 »
Panowie dlaczego za każdym razem na kampanii Korea, mimo że w okolicy powinny być same MiGi-19, i MiGi-21, spotykam same Su-30, od których dostaję notoryczny oklep?
Dodam, że mam włączona kampanie na gorsze samoloty, OVT czy KVT ta wersja się nazywa chyba.
Druga sprawa, kiedy pytam o tankowanie AWACS wysyła mnie gdzieś w pole...
Z góry dzięki.
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #387 dnia: Stycznia 24, 2018, 09:34:39 »
Su-30 na zwykłej Koreii KTO ? Dziwne . Co do tankowania - możliwe , że ktoś ubił tankera lub skończył się jego czas .
Żeby latać Falconem BMS trzeba dorosnąć ... i nie mówię tu o wieku ...

Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #388 dnia: Stycznia 24, 2018, 09:49:12 »
KTO na 100%, bo wczoraj zirytowany restartowałem kampanie, ale i tak pierwsze co spotkałem w drodze nad cel nazywało się ciężki wp....ol od Su-30...
Co do beczki, to wydaje mi się, że pomimo ustawienia tej opcji nawigacji na łatwiejszą względem samolotu, to AWACS daje namiary względem bulls eye, w wolnej chwili koło piątku sprawdzę.
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Poko

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących: Falcon BMS
« Odpowiedź #389 dnia: Stycznia 24, 2018, 11:38:22 »
Obowiązkowo po przełączeniu kampanii musisz zrestartować BMS'a. Jeśli np. miałeś włączoną wcześniej Koreę Strong i przełączyłeś się na zwykłe KTO, ale nie zrestartowałeś BMS'a to najprawdopodobniej dalej grasz w Strong. W zwykłym KTO Flankery też są, ale w dalszym okresie jeśli DPRK będzie w odwrocie do wojny dołącza Rosja lub Chiny z lepszym sprzętem.

Poza tym musisz trzymać dystans – przy 16 milach, gdy na przeciw masz MiGi-29S lub Su-30 to zakładaj z góry, że w Twoim kierunku już lecą aktywne R-77 Adder (ARMAAMskie). Gdy zobaczysz "M" na RWR może być już za późno na Split-S.
Aha! Bardzo ważna rzecz – pamiętaj by włączyć HAND-OFF na RWR w czasie rampy. Inaczej "M-ki" w ogóle nie będą pokazywać się na RWR. Poprawnie zapalony HAND-OFF podświetla cztery zielone kwadraciki po rogach na tym przycisku.



^ tutaj jest niewłączony – muszą się świecić 4 kwadraciki po rogach.


Musisz poczytać o TACANie w trybie A/A. Gdy pytasz AWACSa o tankera, podaje on też jego TACAN. KC-135 pokazuje tylko odległość od niego (bez kierunku), więc musisz sprawdzać czy się do niego zbliżasz czy oddalasz i szukać gdzieś przed sobą jego w tej odległości, gdzieś na wysokość 24000 stóp z prędkością ok. 300 węzłów. KC-10 pokazuje za to i odlegość i kierunek do niego na Twoim TACAN'ie.