Autor Wątek: Star Citizen  (Przeczytany 63085 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #270 dnia: Czerwca 30, 2021, 12:16:06 »
Odkop! W zasadzie to My ze swoimi zakupami symulatorowymi to jesteśmy cienkie Bolki.

https://www.instalki.pl/aktualnosci/gry/48500-gracz-wydal-100-tys-dolarow-na-star-citizen.html
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

kwadrat

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #271 dnia: Listopada 19, 2021, 08:03:03 »

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #272 dnia: Listopada 19, 2021, 10:02:57 »
Przyznam, że ci co ładują tu kasę są wytrwali :) Gdybym ja miał taką wolę i nadzieję to bym już był drugim Arnoldem, a nie misiaczkiem.
Nieco przypomina mi to FighterOps, choć tutaj przynajmniej efekty jakieś są.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #273 dnia: Listopada 19, 2021, 11:47:13 »
Po ostatnim patchu ta gra to komedia.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #274 dnia: Listopada 19, 2021, 18:10:55 »
Nieco przypomina mi to FighterOps, choć tutaj przynajmniej efekty jakieś są.

O to, to! Chociaż ci są o krok do przodu, tamci to sprzedaż zaczęli od kubków no i płatnego dostępu do grafik 3D ;>.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #275 dnia: Listopada 19, 2021, 19:58:50 »
Qrdl do dzisiaj płaci subskrypcję  :020: :020:.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #276 dnia: Listopada 19, 2021, 22:07:41 »
Qrdl do dzisiaj płaci subskrypcję  :020: :020:.

Bo w subskrypcji jest obietnica VR w którymś tam patchu!? ;)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #277 dnia: Maja 03, 2022, 11:35:12 »

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #278 dnia: Maja 22, 2022, 02:10:27 »
Witam.

Invictus Launch Week is Here! - Nadszedł tydzień premiery Invictus!

SPRÓBUJ TERAZ
Zagraj w Star Citizen za darmo 20–31 maja
Pobierz grę tutaj >>
Play Star Citizen for Free May 20 - May 31 Wymaga zarejestrowanego konta na stronie.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #279 dnia: Listopada 02, 2022, 16:03:25 »
Tak z ciekawości: ktoś tutaj grywa regularnie w Star Citizen?

Przyznam, że rok temu się złamałem i zakupiłem pakiet startowy. Najtańszy - Aurora MR (45.00 USD + VAT). Wkręciłem się na miesiąc totalnie. Później zrobiłem sobie rok przerwy (w trosce o zdrowie psychiczne), a teraz znowu od kilku tygodni sobie latam (DCS poszedł w odstawkę). 8)

Generalnie najlepsze podsumowanie tej gry, jakie znalazłem w tym temacie, to wg mnie:

Ta "gra" to idealnie zaprojektowana pułapka utkana z cudownie zwizualizowanych marzeń, poruszająca najczulsze struny u ludzi, za którymi cały czas chodzi myśl, że urodzili się za późno, by odkrywać Ziemię i za wcześnie, by odkrywać kosmos. SC przy pierwszym kontakcie robi OBŁĘDNE wrażenie. Przede wszystkim poczucie skali, coś czego brak kompletnie zabija dla mnie Elite Dangerous (mnie, fana Frontiera 1 i 2), jest obłędne. Sam się łapałem na myśli, żeby wysupłać ~500 na Horneta. No i na tym to polega, jakieś ruchy pozorne, za to już się płaci nawet nie za statki, ale za koncepty statków. Cała reszta kwiczy i kuleje, a jedyny fjuczer dający "fluent experience" to przycisk PayPal. Im dalej w las, tym gorzej. Na przykład: im bardziej przyglądam się statkom, tym bardziej mam wrażenie, że ich design dorównuje głupotą i bezsensem tym z ED, co nie jest łatwe do osiągnięcia. Nie ma cudów. W interesie Chrisa jest wypuszczanie kolejnych coraz bzdurniejszych konceptów statków za 3cyfrowe sumy i tyle.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #280 dnia: Listopada 02, 2022, 17:13:20 »
A VR jest? Czy dalej są w świecie Konsoli X360? ;D
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #281 dnia: Listopada 02, 2022, 19:59:29 »
Tak z ciekawości: ktoś tutaj grywa regularnie w Star Citizen?

Przyznam, że rok temu się złamałem i zakupiłem pakiet startowy. Najtańszy - Aurora MR (45.00 USD + VAT). Wkręciłem się na miesiąc totalnie. Później zrobiłem sobie rok przerwy (w trosce o zdrowie psychiczne), a teraz znowu od kilku tygodni sobie latam (DCS poszedł w odstawkę). 8)


Doskonale Cię rozumiem, i mimo że od czasu tamtego wpisu moja opinia się nie zmieniła, to w pewnym momencie też mnie wessało. Zrobiłem upgrade z Titana kupionego 100 lat temu do tego Cutlassa. Co pozwoliło na wydobycie minerałów, dorobiłem się Horneta w grze, no to bounty hunting itd. Dorobiłem się Prospectora. Potem dorobiłem się tej pomarańczowej krowy, żeby wozić quantanium czy co tam, docisnąłem i kupiłem Constellation, Herculesa, potem takie różne małe myśliwce, upgrady cuda wianki. A potem przyszedł wipe. :D. Szczególnie to jeżdżenie po planetach, żeby minerały wydobyć było frustrujące, bo często serwery wywalały.
Dawniej Qbeesh.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #282 dnia: Listopada 02, 2022, 21:22:11 »
A VR jest? Czy dalej są w świecie Konsoli X360? ;D

Oficjalnego wsparcia nie ma. Jest to (jak prawie wszystko) w planach. Może po wdrożeniu Vulkana się tym zajmą. Choć z tego co znalazłem, można znaleźć sposoby by uruchomić grę w VR:

https://www.youtube.com/watch?v=3gQA566PVpw

Nie testowałem, bo w VR nie gram.  Może też dlatego aluzja do X360 jest dla mnie niezrozumiała. :roll:

Doskonale Cię rozumiem, i mimo że od czasu tamtego wpisu moja opinia się nie zmieniła, to w pewnym momencie też mnie wessało. Zrobiłem upgrade z Titana kupionego 100 lat temu do tego Cutlassa. Co pozwoliło na wydobycie minerałów, dorobiłem się Horneta w grze, no to bounty hunting itd. Dorobiłem się Prospectora. Potem dorobiłem się tej pomarańczowej krowy, żeby wozić quantanium czy co tam, docisnąłem i kupiłem Constellation, Herculesa, potem takie różne małe myśliwce, upgrady cuda wianki. A potem przyszedł wipe. :D. Szczególnie to jeżdżenie po planetach, żeby minerały wydobyć było frustrujące, bo często serwery wywalały.

Został wdrożony system odzyskiwania stanu przy błędach serwera (30k). W większości przypadków nasz aktualny ekwipunek zostaje zachowany (dotyczy to również już wydobytych surowców w przypadku Prospectora).

Co do statków, ja też planuję kiedyś tę Aurorę zmienić na coś lepszego. Generalnie system wymiany statków jest pomyślany całkiem spoko (w sensie "oddajemy" stary i jego wartość jest odliczana od zakupu nowego). Cutlass Black - bardzo fajna maszyna. Na początku nie potrafiłem się przekonać, ale możliwość załadowania pojazdu kołowego znacząco urozmaica rozgrywkę.

Ja aktualnie (po miesiącu od powrotu) mam to wszystko co wymieniłeś (statki chyba za 30 mln aUAC) + 20 mln aUAC na koncie. Tak to jest jak się spotka bogatego szejka. ;D Trochę można się nacieszyć i przetestować, bo na grudzień planowany jest kolejny wipe, przy okazji wydania wersji 3.18, która wprowadza dość istotne zmiany. Więc potem znowu przyjdzie bieda. Ogólnie w tej grze (chyba jak w życiu) - im ktoś bogatszy, tym łatwiej przychodzi mu robienie kolejnej kasy.

Dla mnie gra na pewno jest urzekająca pod względem wizualnym. Te same miejsca potrafią wyglądać zupełnie inaczej w zależności od położenia "słońca", warunków atmosferycznych itp. Nieraz aż się warto zatrzymać i podziwiać. Pod tym względem granie w SC ociera się o doznania metafizyczne. ;)

Natomiast ta część rozgrywki, która jest bardziej przyziemna, to po prostu bezceremonialny grind. Grind by zarabiać kasę, by za wielką kasę móc w końcu kupić sobie wymarzony statek, by... móc szybciej zarabiać kasę. Do tego generalnie się to sprowadza. No i oczywiście cały projekt sprawia wrażenie, że jest pomyślany w celu wydębienia maksymalnej ilości pieniędzy od graczy i zmotywowania ich do kupowania statków (i bajerów) za $$$ a nie wirtualną walutę w grze. I do tego też sprowadzają się m.in. wspomniane wipe'y, gdzie gracze (tfu... testerzy ;) ) tracą wszystko i zaczynają ponownie od zera (no chyba, że kupili te rzeczy za $$$).

PS. Za nieco  ponad dwa tygodnie (18 listopada) rusza kolejna odsłona corocznych targów w świecie SC - czyli IAE (Intergalactic Aerospace Expo). Przez 2 tygodnie będzie można za darmo wypróbować prawie każdy statek / pojazd dostępny aktualnie w grze. Jeśli ktoś chciałby przekonać się samemu na jakim etapie jest aktualnie SC, to będzie dobra okazja by się przekonać.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #283 dnia: Listopada 16, 2022, 22:51:09 »
Od 18 do 30 listopada trwać będzie IAE czyli Intergalactic Aerospace Expo. Jest to coroczna impreza w trakcie której każdy możne za założyć konto i wypróbować darmo (prawie) wszystkie statki dostępne w grze. Zakładając optymistycznie, że serwery będą stabilne. :evil:

Szczegóły i harmonogram imprezy:

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/18975-Intergalactic-Aerospace-Expo-2952-Free-Fly

W pierwszym dniu targów premierę będzie miał nowy statek ze stajni Drake Interplanetary czyli Drake Corsair.

https://www.youtube.com/watch?v=Z2Itp01wkxs

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #284 dnia: Grudnia 06, 2022, 23:38:10 »
Przypomniałeś o tym SC i mnie wzięło, ale trzeba poczekać na 3.18, który może jeszcze w grudniu wyjdzie, choć wątpię, i związany z nim full wipe.
Dawniej Qbeesh.