Autor Wątek: Star Citizen  (Przeczytany 63141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #225 dnia: Listopada 23, 2018, 05:49:38 »
No widzisz właśnie o tym wyżej pisałem.
Warto sobie samemu przetestować bo działa to o dwa razy lepiej niż w podanych przez Ciebie przykładach ;)
Zresztą jakich fps można się spodziewać i jakie gracze osiągają umożliwia system telemetrii https://robertsspaceindustries.com/telemetry
Co do samych testów to link jest tutaj https://support.robertsspaceindustries.com/hc/en-us/articles/360012238394

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #226 dnia: Listopada 23, 2018, 06:29:59 »
Zaimplementowali tam VR jak np. w Elite? Nie widzę nigdzie wzmianki więc pewnie nie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #227 dnia: Listopada 28, 2018, 23:07:02 »
No to jest fenomen po prostu.
https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=112213

Może powstanie kiedyś Komisja jakaś ;P.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #228 dnia: Listopada 29, 2018, 12:11:15 »
  ;)

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #229 dnia: Listopada 29, 2018, 12:12:31 »
Ale czemu komisja. Sprzedają ludziom marzenia. Na tym robi się hajs. Uczcie się;)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #230 dnia: Listopada 29, 2018, 18:25:41 »
Ale czemu komisja. Sprzedają ludziom marzenia. Na tym robi się hajs. Uczcie się;)

W tym są mistrzami, pełna zgoda!
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #231 dnia: Grudnia 01, 2018, 01:04:47 »
Zaimplementowali tam VR jak np. w Elite? Nie widzę nigdzie wzmianki więc pewnie nie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tam nawet trackir nie do końca prawidłowo działa, bo menu ucieka co chwilę za głowę, a co dopiero VR :-)
W pewnym sensie gra jest fascynująca, pierwszy raz widzę grę, która praktycznie w całości składa się tylko z grafiki.
Gra ma problemy z działaniem czegokolwiek, od uwalonych menu, poprzez katastrofalną animację postaci w multi, (to prawdziwe jaja, skaczą i teleportują się  jak w grach z początku wieku) na wypadnięciu z mapy przez podłogę kończąc :-)
Rozumiem, że grupa docelowa, to gracze, którzy tłuką tylko screeny w grze, a sam gameplay ich nie interesuje kompletnie.
Z optymalizacją dokonał się tam znaczący postęp, na GTX1070Ti udało mi się wycisnąć między 40-60fps na wysokich ustawieniach, nie licząc ostrych przycięć i lagów serwera.
Gdyby teraz wywalili tych 500 grafików i zamiast nich zatrudnili 50 programistów, to wyszłaby z tego pewnie bardzo dobra gra.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #232 dnia: Grudnia 04, 2018, 12:46:30 »
Top Gun - Star Citizen Edition
https://www.youtube.com/watch?v=NYTYgspKKtE

Offline Pro

  • *
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #233 dnia: Grudnia 04, 2018, 17:14:42 »
Tylko dwójka pilotów, większa ich liczba grozi de-synchrem, lagami i bugami :evil:

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #234 dnia: Grudnia 04, 2018, 19:52:31 »
Wydano 200 milionów dolarów, i tylko trailer filmu? Czemu nie cały. ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #235 dnia: Grudnia 04, 2018, 19:54:03 »
Przecież to gracze sobie nagrali i zrobili ...

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #236 dnia: Grudnia 21, 2018, 18:55:15 »
A oni na którą to już generację kart robią skoro drugi Q 2020.... :D

https://www.gram.pl/news/2018/12/21/star-citizen-squadron-42-wersja-beta-w-drugim-kwartale-2020-roku.shtml

Jest wtedy szansa, że nie będzie chrobotać jak obecnie ledwo 30 klatek w mieście ;D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #237 dnia: Grudnia 22, 2018, 11:45:38 »
Warto jeszcze wspomnieć, że w tym celu Cloud Imperium Games zgarnęło dodatkowe 46 milionów USD od inwestorów: https://cloudimperiumgames.com/blog/latest-announcements/gamesbeat-star-citizen-creator-cloud-imperium-games-raised-46-million-to-launch-big-game-in-2020.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #238 dnia: Grudnia 22, 2018, 12:03:16 »
@Yoyo ja w 3440x1440 mam z 45-60 fps na zwykłej 1080 w każdej prawie sytuacji.
No ale ja gram a nie teoretyzuję i nie kieruję się informacjami z internetów ;)
ps.
A tak na marginesie zdajecie sobie sprawę, że to 46 mln pójdzie na reklamę i marketing a w 2019 roku tak chętnie cytowane tutaj "niezależne" bo nie opłacone dotychczas przez CIG portale będą chwalić rozwój i skalę świata Star Citizen ?

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #239 dnia: Grudnia 22, 2018, 13:04:06 »
Ja na początku przez przypadek odpaliłem w 4k na 1070Ti i dało się grać, na fullhd działa płynnie ok 60fps na wysokich, czasami spada, ale głównie przez beznadziejny net code. To najgorszy element  Star Citizena, trochę to martwi, bo to element silnika, nie wiadamo czy poprawią.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka