Autor Wątek: DCS: World - Wspólne latanie online  (Przeczytany 483759 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #30 dnia: Listopada 25, 2012, 15:15:21 »
Włączcie Fog of War, bo możliwe, że przez to mnie wywalało, nie mogłem też wskoczyć do naziemnych sprzętów.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #31 dnia: Listopada 25, 2012, 15:58:11 »
Fog of War ma jedną wadę, po odkryciu przez sojuszników wszystkiego co jest w zasięgu wzroku pokazywane jest na mapie.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 25, 2012, 23:55:50 »
Dzisiaj polataliśmy trochę, ale no cóż, dalej jest groźba wystąpienia osobliwych problemów z serwerem po rozbiciu się stawiającego serwera tj. Qrdl'a przy starcie.

Objawia się to tym, że jeśli nie udało się wystartować, to po zjechaniu z pasa i zaliczeniu efektownego dzwona, zamraża obraz na amen po stronie serwera chociaż sam serwer stoi dalej (słychać nawet dźwięki w tle). Pomimo, że graczy nie wywalało z serwera, to przestawała działać obrona przeciwlotnicza, nie można zniszczyć  i klienci nie mogli zmieniać samolotu...

Generalnie - o ile DCS: World wymaga sam w sobie dopracowania i ma jakieś tam - mniejsze lub większe niedociągnięcia, to jednak najwyraźniej dużo gorzej przedstawia się sprawa w Multi.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #33 dnia: Listopada 26, 2012, 07:25:10 »
Pomimo, że graczy nie wywalało z serwera, to przestawała działać obrona przeciwlotnicza, nie można zniszczyć  i klienci nie mogli zmieniać samolotu...
I cele naziemne stawały się niezniszczalne i nie widać było innych graczy, tracki też pokazują zawieszenie wszystkiego w momencie kraksy.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #34 dnia: Listopada 28, 2012, 19:22:37 »
Planowany termin kolejnych lotów to piąteczek lub sobota, także chętni szykować się. Zapraszamy  :)

Przy czym dzisiaj ok. 20.30 najprawdopodobniej również postawimy serwer DCS: World aby potestować najnowsze poprawki, ale na krótko, nie więcej niż 1-2h. Pierwsze testy miały miejsce wczoraj i wygląda na to że po poprawkach jest stabilniej, najwyraźniej nie ma już także wywałki całego interesu po rozbiciu się tego kto stawia serwer. Chętnych oczywiście zapraszamy na TS oraz na serwer.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #35 dnia: Listopada 30, 2012, 20:08:27 »
OK. Jakby co to dzisiaj serwer stanie ~21.00.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #36 dnia: Grudnia 01, 2012, 17:25:31 »
Wczoraj było całkiem przyjemnie z dobrym i kompetentnym towarzystwem, Troghv i Kusch nie zawiedli :)
Zapraszamy również chętnych na dzisiaj, ok. ~21.00.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 03, 2012, 11:54:29 »
Ja te 3 wieczory weekendu miałem LAN party ;)


Magica, Bridge Constructor i Saints Row: The Third ;)


Może w następny zorganizuję inaczej czas.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #38 dnia: Grudnia 03, 2012, 12:45:59 »
Ja nie wiem z kolei jak u mnie będzie z czasem w nadchodzący weekend jako że mogę wyjechać. Ale być może i tak serwer stanie  :)

Dodam jeszcze tylko dla zachęty że na ostatniej party w DCS: World w sobotę, bawiąc się za sterami A-10C nie przeszkodziło mi to w zajęciu pierwszej pozycji w tabeli z punktacją, przy obrabianiu lotniska Red zaliczając 11 (słownie: JEDENAŚCIE) killi na mosolotach w powietrzu i na ziemi, że o ~25 zniszczonych pojazdach (w tym wozach opl) nie wspomnę.
Lataliśmy w sumie we czterech. Przy większej frekwencji byłoby pewnie jeszcze ciekawiej. Niestety jakoś zapomniałem porobić sshoty.

Nie jestem pewien ale chyba do obrażonych na mnie dołączył też Mekki... a jeśli nie to pewnie wkrótce dołączy, kwestia czasu  :evil: 8)

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #39 dnia: Grudnia 03, 2012, 14:58:55 »
Tak jest, jak Sarenka się obrażę, że walisz do mnie Mavami, na Qrdla się obrażę, bo nie umie skorzystać z radaru w myśliwcu, na siebie się obrażę, bo jak idiota pchałem się w zasięg stingerów, a na Throgva się obrażę, bo jak już Cię Qrdl w końcu znajdował, ten mu ciągle przeszkadzał. :evil:
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 07, 2012, 22:35:03 »
Polatałem dziś trochę na serwerze, gdzie były tylko: Mustang, A-10C, Su-25T i zabawy było co nie miara. Chyba kupuję Mustanga.  :icon_biggrin: LOL A-10C jakiś taki powolny i nawet siła ognia niezbyt tu pomaga, Su-25T szybki ale ciężki jak cegła i traci energię jak qrdl wchodząc pod schody, i chyba tylko ten staruszek posiadał odpowiedni balans. Panowie postawcie kiedyś taki serwer dla zabawy, będzie wesoło.  :icon_biggrin:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 09, 2012, 22:22:40 »
Wcześniej był dokładnie taki planeset, zanim wyszedł FC.3  :)
Poza tym marudzicie, żaba wcale nie jest ciężka - to gadanie jakiś fisiów. Jak się szarpie za drąga jakby się za pługiem chodziło to efekt jest taki a nie inny :D

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 11, 2012, 22:37:25 »
Dobra, be adviced: najprawdopodobniej jutro, jakby ktoś reflektował, stanie serwer ok. ~21szej.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 13, 2012, 21:10:04 »
Następny termin - piątek (jutro) lub sobota, jak zwykle ok. ~21szej.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 13, 2012, 21:49:19 »
Ostatnio było do bani, bez przerwy mnie wywalało, a jak udało mi się połączyć to nie mogłem wybrać samolotu, dopiero po długim czasie ikonka z nickiem przeskakiwała na wybrany samolot. Co ciekawe tego typu objawy nie występują na innych serwerach na których gram (zarówno w CA jako ground unit). Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg