Autor Wątek: DCS: World - Wspólne latanie online  (Przeczytany 485794 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #165 dnia: Grudnia 17, 2014, 23:13:22 »
Zresztą, jak tam jest 65 km to nic dla 21 nie potrzeba. Do 40 km radar 21 w DCS doświetli cel (kwestia tylko jak leci).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #166 dnia: Grudnia 17, 2014, 23:37:54 »
Yoyek, przede wszystkim absolutnie nie jest tak że we sytuacji kiedy obowiązuje tylko walka na rakiety IR MiG-21bis nie ma żadnych szans. Wręcz przeciwnie, umiejętnie pilotowany jest w takich warunkach w stanie napsuć sporo krwi pilotom Su-27, F-15C i reszcie ferajny. Sytuacja zmienia się oczywiście diametralnie na niekorzyść kierowcy 21szego kiedy obowiązuje BVR (choćby tylko ograniczony do 2óch pocisków SAHR, w jaki się czasami bawimy), ale nikomu nie każemy się bawić w samobójcę i są jeszcze inne maszyny do wyboru. Tak samo jak latać A-10C, Su-25 i podobnymi wynalazkami, których szanse w tej materii wyglądają akurat znacznie bardziej żenująco.

W wersji uzbrojenia jaka w tej chwili obowiązuje dla MiGa-21bis tj. 2 x R-60M oraz 2 x R-13M1 (ten pierwszy przypominam można odpalić head-on) jak najbardziej można próbować swoich sił w starciu z maszynami uzbrojonymi w R-73 czy AIM-9M (zresztą 29te dysponują też R--60M). Obawiam się że nie macie innego wyjścia jak tylko podejść do tego taktycznie 8)

Taki mały hint dla chętnych do latania MiGiem-21bis na serwerze: przypominam że maszyna dysponuje zakresem pracy silnika zwany CZR - „Czieriezwyczajny Rieżim” czyli zakres nadzwyczajny. Pozwala on po włączeniu zakresu „pełne dopalanie” uruchomić "drugi dopalacz", obroty wzrastają wówczas do wartości 102,5% z efektem takim że - uwaga - ciąg silnika przekracza masę samolotu. Jest to akurat cecha charakterystyczna dla samolotów nowszych generacji. Pamiętajmy że jest to specyficzny wariant ołówka który dysponował rozszerzonymi możliwościami w walce powietrznej na bliskich odległościach i małych wysokościach - w ówczesnych radzieckich jednostkach lotniczych był to swego rodzaju pomost do wprowadzenia nowej generacji tj. MiGów-29 itp.

No i tak jak Troghv wspomniał, generowane frizy gdy ktoś wybiera właśnie poczciwe żelazko są faktycznie strasznie denerwujące :/

Poza tym o ile pamiętam YoYek to przysiągłbym że ktoś Cię skroił u nas właśnie na ołówku z R-13M1 :D :D

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #167 dnia: Grudnia 19, 2014, 18:16:47 »
Koledzy, koleżanka wyciągnęła mnie na kickboxing więc dziś wątpliwe bym się pojawił, chyba, że skończę szybciej niż zabawa się zacznie :evil:

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #168 dnia: Grudnia 19, 2014, 21:16:49 »
Bedzie tanksim.pl dzis ? ;)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #169 dnia: Grudnia 19, 2014, 21:20:04 »
Tak

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #170 dnia: Grudnia 19, 2014, 21:33:01 »
Mam jakieś problemy z wejściem na serwer (connection interrupted).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2014, 22:06:28 wysłana przez KosiMazaki »

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #171 dnia: Grudnia 19, 2014, 22:09:56 »
Nie da rady. Coś nie idzie. Na inne jakoś wchodzi, a tu za każdym razem wywala. Jakieś sugestie ?

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #172 dnia: Grudnia 19, 2014, 22:12:54 »
Latamy na Open Becie - może tu leży problem?

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #173 dnia: Grudnia 19, 2014, 22:19:25 »
Możliwe. Bo macie numerek z jedynką na końcu.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #174 dnia: Grudnia 19, 2014, 22:40:48 »
Gramy na wersji 1.2.14 - pewnie tu leży problem, po prostu niekompatybilność wersji.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #175 dnia: Grudnia 19, 2014, 22:50:41 »
Już się kończy pobierać, więc może jeszcze zdążę dołączyć. Rozumiem, że nie dogrywam żadnych modów.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #176 dnia: Grudnia 19, 2014, 22:54:04 »
Aby mieć F15 w Open Beta to co muszę doinstalować. Moduł F15 beta, czy FC3

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #177 dnia: Grudnia 19, 2014, 22:58:29 »
Obojętnie. Może być FC3, może być oddzielnie F-15C.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #178 dnia: Grudnia 19, 2014, 23:38:24 »
Panowie, przestańcie się bać bety. Jeszcze nie widziałem przypadku, żeby wersja regular różniła się czymś od bety, która wychodzi kilka dni wcześniej. Zresztą serwer zawsze stoi na betach, a wy łącząc się na regularach nawet o tym nie wiecie. O czym to świadczy? O braku różnic, zresztą można mieć dwie wersje na raz. Niestety, narosło wiele mitów nt. bet w DCSie.

Tako rzecze,
Zaratustra

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #179 dnia: Grudnia 20, 2014, 20:27:13 »
Dziś planujemy także loty, tak ok 21:30-22:00 start (+TS). Chętnych zapraszamy. Jest jeszcze czas na zassanie sobie bety  :evil:.

Tako rzecze,
Zaratustra