Autor Wątek: DCS: World - Wspólne latanie online  (Przeczytany 486922 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #375 dnia: Kwietnia 11, 2015, 16:09:18 »
Jak będą chętni, to =OPS= mówi tak.
Szanowny a-manie, proszę się jakoś wyładować wcześniej, bo nie chcemy, żebyś ponosił straty w sprzęcie  :evil:.

Tako rzecze,
Zaratustra

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #376 dnia: Kwietnia 17, 2015, 16:14:53 »
=OPS= pyta czy dziś są chętni na loty?

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #377 dnia: Kwietnia 17, 2015, 16:42:07 »
Cześć. A jak myślisz ?

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #378 dnia: Kwietnia 17, 2015, 16:45:30 »
Z kropą czy bez...czarny bez? :032:.
Poważniej, to latanie w stylu Mig Alley oraz 2WW odbywać się raczej powinno ze zmodyfikowanym modem Label Mod, gdzie samolot jest widziany z odległości około 7km jako kropa, a wraz ze zmniejszającym się dystansem przechodzić we właściwy LOD, czyli w zależności od modelu samolotu około 5km. Oczywiście o ile zdołam się z tym uporać. Mod z dużym prawdopodobieństwem będzie wymagany, gdyż serwer nie wpuści- dodana informacja do integrity check. Więcej informacji na ten temat postaram się zamieścić po uzgodnieniu i wyeliminowaniu pewnych problemów, które obecna wersja DCSa przyniosła. Istnieje też możliwość zmodyfikowania LOD'ów- poprawy ich- tu akurat IC nie będzie sprawdzany, aczkolwiek wymaga to przetestowania.
Natomiast latanie w old-"skull" owym stylu nie będzie wymagało moda.

Najlepiej niech wypowiedzą się te osoby, które testowały i latały z modem label- czy jest taka potrzeba, czy jej nie ma. Oczywiście i tak ostatateczne zdanie należy do kota Ryśka :-P.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #379 dnia: Kwietnia 17, 2015, 17:47:45 »
Więc jeśli kot pozwoli to wolę z modem. Po prostu nieco prostuje jeden z niedostatków gry.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #380 dnia: Kwietnia 17, 2015, 20:15:45 »
Chetnie polatam, niestety jestem ograniczony tylko do -21 ze slaba widocznoscia [tzn nigdy Was nie dojrze ;)] wiec bede dobrym celem ;)

Skad tego moda brac?

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #381 dnia: Kwietnia 17, 2015, 20:45:45 »
Ok, 21:30 mówi =OPS=.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #382 dnia: Kwietnia 17, 2015, 21:30:49 »
Wiatm.
Mam zainstalowanego DCS Worda i FC3, da się z wami na czymś polatać?

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #383 dnia: Kwietnia 17, 2015, 21:44:30 »
Wejdź na serwer i zobacz jakie maszyny są dostępne.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #384 dnia: Kwietnia 17, 2015, 22:30:21 »
Niestety, can't connect.
Próbowałem: tanksim.pl, pass:fire
Czy coś jest zmienione?

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #385 dnia: Kwietnia 18, 2015, 00:37:36 »
Nie było hasła, i już od dawna nie ma. Może spróbuj jutro... =OPS= mi mówi, że zaprasza.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #386 dnia: Kwietnia 18, 2015, 20:35:24 »
Dzięki.
Spróbuję dziś. A namiary na TS?

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #387 dnia: Kwietnia 18, 2015, 21:30:53 »
Ok, =OPS= staje.

Było milion razy. ts3.riseofflight.net:7777 pass: 1917 albo jakoś tak +-1.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #388 dnia: Kwietnia 18, 2015, 21:40:38 »
Dzięki, jeszcze jedno pytanie, czy muszę mieć zainstalowaną betę ? Pytam bo ponownie Can't connect ;(

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #389 dnia: Kwietnia 19, 2015, 08:56:59 »
Dzięki, jeszcze jedno pytanie, czy muszę mieć zainstalowaną betę ? Pytam bo ponownie Can't connect ;(

W tym momencie beta i wersja regularna są identyczne, więc na której byś nie był, powinieneś się połączyć. Zresztą przyczyny twojego problemu mogą być różne, włącznie z tym, że wczoraj na serwerze przewinęło się sporo osób i po prostu w danej chwili mogło nie być wolnego miejsca. Inna sprawa to np. modyfikacje. Jeśli takowe masz, to też mogą być problemem, chociaż nie muszą. Najlepszą metodą jest - podczas aktywności naszego serwera - wejść na TS i opisać swoje problemy. Nie jednej osobie już tak udzielono pomocy, a celował w tym szlachetny Trog :-).

Tako rzecze,
Zaratustra