Autor Wątek: DCS: World - Wspólne latanie online  (Przeczytany 484992 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1965 dnia: Lipca 30, 2016, 20:24:48 »
A, ok. Pasi :).

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1966 dnia: Lipca 30, 2016, 21:32:03 »
=OPS= Kościuszko wstaje.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1967 dnia: Lipca 31, 2016, 00:35:12 »
Lataliśmy 2.0 i jest ku*****o normalna. Rakiety trafiają, aż przyjemnie latać, stary dobry DCS a nie popierdółka P2W. Osobiście nie będę więcej stawiał serwera na 1.5.x aż sytuacja nie ulegnie normalizacji.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1968 dnia: Lipca 31, 2016, 07:34:37 »
Obrona naziemna daje ciała.Przeleciałem centralnie nad lotniskiem wroga w pogoni za Lipasem i nawet mnie nic nie drasneło.
Gdyby nie boski to bym nie wiedział że tam się znalazłem.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1969 dnia: Lipca 31, 2016, 14:17:23 »
Obrona naziemna daje ciała.Przeleciałem centralnie nad lotniskiem wroga w pogoni za Lipasem i nawet mnie nic nie drasneło.
Gdyby nie boski to bym nie wiedział że tam się znalazłem.

Obrona SAM jest symboliczna we wczorajszej misji, a i tak mnie zdjęła ze 2x, co w stosunku do 1.5.4 uważam za sukces. Przede wszystkim rakiety wydają się, w większości przypadków, latać normalnie, tzn. trafiać w sytuacjach kiedy mają kurs zbieżny z celem, który w ogóle nie manewruje. To bez sensu w 1.5, że odpalam rakietę z 2 km do celu, który się do mnie zbliża, a rakieta go mija za nim... w 2.0 tylko raz coś takiego zaobserwowałem. Druga kwestia to `widoki` czyli TrackIR, który w 2.0 działa normalnie... i tak można wymieniać, a wszystko to składa się na wrażenie, że w 2.0 jest normalnie, jak było kiedyś w 1.5. Tak czy siak nie mam zamiaru się męczyć arkadówką 1.5.4, bo może lepiej od razu zacząć przygodę z jakimś `tunderem`.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1970 dnia: Lipca 31, 2016, 21:44:56 »
Co do arkadówki to może wejdz za stery samolotu nie z FC. Pełne ręce roboty,  nie tak jak w Su-27  czy innym z FC. Wiem, wiem. Kiepski wybór, z innej strony, to troszkę lipa że nie ma  i nie zapowiada się jakaś nowoczesna, klikalna maszyna  ze strony czerwonej.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1971 dnia: Lipca 31, 2016, 22:51:25 »
Klikalna maszyna nadaje się do doga jak kij do d.... bo jeśli odwrócisz wzrok od przeciwnika, to praktycznie przegrałeś. Jedyne co się liczy, to model lotu i zniszczeń oraz to czy systemy uzbrojenia (rakiety, działka, radary, EOS etc.) działają adekwatnie, czy też nie działają poprawnie. Jeśli chodzi o resztę, to są kwestie irrelewantne dla dog fightu. Z całym szacunkiem, to, że ktoś potrafi przebić się przez 100 procedur i panuje nad przełącznikami w kabinie, nie robi z niego automatycznie dobrego myśliwca, chociaż - nie ukrywam - budzi mój szacunek. Jeśli chodzi o maszyny z FC, to Su-27, MiG-29, F-15 mają zaawansowany model lotu, niestety popsuto - i to globalnie - skuteczność rakiet, która obecnie jest żenująca. Zastanawiam się, czy tylko ja to dostrzegam, albo czy reszcie to pasuje i dlatego siedzi cicho. Pewnie się casuale cieszą, bo łatwiej, co możliwe, że przekłada się na wzrost sprzedaży nowych maszyn. Szczerze mówiąc nie widzę innej przyczyny, dlaczego ED utrzymuje taką sytuację i to od przynajmniej 3 bet.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1972 dnia: Sierpnia 01, 2016, 00:49:15 »
Wprowadzili nowy protokół do multi i w momencie kiedy wykonujesz ostre manewry w 1.5.4 tor samolotu jest uśredniony a pocisk z drugiej strony przestaje widzieć cel...
Jest o tym cały wątek na blue forum, nie pali im się, bo skopana jest beta, a ta według nich może być skopana.
Co do doga i klikanego kokpitu, to lenistwo szanowny dowódco tłumaczycie tym, że nie można odrywać wzroku itd....
Ale po co odrywać? Wystarczy sobie zbindować krytyczne funkcje na joya tak jak ja to zrobiłem z "ołówkiem" i po sprawie. Ale jak się jest takim leniem, że poruszenie więcej jak 3 palcami boli to ja nic poradzę  :evil:
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1973 dnia: Sierpnia 01, 2016, 09:23:22 »
Wprowadzili nowy protokół do multi i w momencie kiedy wykonujesz ostre manewry w 1.5.4 tor samolotu jest uśredniony a pocisk z drugiej strony przestaje widzieć cel...
Z tym, że w ogóle nie trzeba manewrować, żeby uniknąć lecących zbieżnym kursem rakiet i nie ważne czy strzelane są z przedniej czy tylnej półsfery, z dołu czy z góry. Rakiety trafią przez przypadek, może z 10-20% skutecznością.
Cytuj
Ale po co odrywać? Wystarczy sobie zbindować krytyczne funkcje na joya tak jak ja to zrobiłem z "ołówkiem" i po sprawie. Ale jak się jest takim leniem, że poruszenie więcej jak 3 palcami boli to ja nic poradzę  :evil:
Aha  :evil:. Z tym, że to nie ja jęczałem, żeby ołówek od razu stał nagrzany na pasie. Podobnie zresztą jak cała reszta owych klikalnych maszyn  :032:. Tylu to mamy na serwerze klik-pracusiów  :evil:.

Po prostu nie wiem o co wam chodzi. Misja Polonez jest do szybkiej walki na IR i działka. Lotniska są bardzo blisko, a to wymaga ochrony przez SAMy, żeby nie było latania nad stojanką i walenia z byle dziadostwa, chyba, że ktoś wcześniej wyczyści obronę... Dlatego też ja przechodzę na razie na 2.0, ponieważ tamtejsza misja ma ok. 2x większy dystans między lotniskami, co umożliwia przyjęcie jakiejkolwiek taktyki, nawet jak skuteczność SAMów będzie znikoma.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1974 dnia: Sierpnia 01, 2016, 10:05:49 »
Ja nie mam bety a z rakietami dzieje się to samo i w pełnej wersji. Tu niestety jest lipa a zgłaszanie zażaleń do ED nic by chyba nie dało, bo oni mają na to wyj.....  Mi w A-10C i tak uciec przed SAM-em jest bardzo trudno bo to powolna maszyna, ale boli mnie , że obrona mojego lotniska jest lekko mówiąc marna.
Co do doga, to prawdziwy pilot zna te różne procedury i guziki, i jakoś nadal jest myśliwcem. Tym właśnie, między innymi  różni się symulator od arkadówki -chyba. Nie tylko modelem lotu, radarem czy działkiem ale realizmem całego lotu. I nie chdzi mi tu o odpalenie maszyny na stojance, bo to całkiem inna sprawa.W misjach typu singiel wolę odpalać maszynę sam a lądować zgodnie z procedurami lubię w singlu i w multi. W multi gorąca, klikalna maszyna, pozwala oszczędzić czas. Właśnie dlatego  czekam tak na Horneta, ale za klikalnego Su-27 , Su-33 czy F-15 bym się raczej nie obraził  i myślę, że nie tylko ja.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1975 dnia: Sierpnia 01, 2016, 10:24:22 »
Z tą "klikalnością" maszyn z FC to bym nie robił sobie zbytnio nadziei. Skoro inne rzeczy, nad którymi pracują, idą jak po grudzie.
Wracając do wspólnego latania. Też jestem zdania, że obecnie 2.0 jest dużo lepszą platformą (mniej skopaną), więc proponuję, tak jak Qrdl, na jakiś czas się tam przenieść. A Nevada jest moim zdaniem b. fajną mapą umożliwiająca różne scenariusze dobrej zabawy.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1976 dnia: Sierpnia 01, 2016, 10:35:18 »
No też tak myślę, co do maszyn i map.  Moja mapa prawie gotowa, ale widzę, że będę musiał  zrobić jakąś mapę na 2.0 .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1977 dnia: Sierpnia 01, 2016, 14:36:39 »
Zażalenia poszły i został przyjęte od pierwszej rewizji 1.5.4, więc nie ma co powtarzać, bo i po co (notabene, i pełna i Beta zrównały się teraz do tego samego buildu 169, zatem dzielą te same kwasy i maniany :D ).

Cieszcie się, że możecie chociaż przenieść swoje multiplayerowe działalności do 2.0.3. Ja jestem jednym z tych, których dotknął (nie)sławny bug z niedziałającymi trymami w większości statków powietrznych i to we wszystkich wersjach, więc poza ołówkiem i szkopolotami, wszystkie maszyny kiblują u mnie w hangarze do odwołania we wszystkich trzech kopiach gry.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1978 dnia: Sierpnia 01, 2016, 15:00:53 »
W DCS 2.0  ostatnio znaleźliśmy jeszcze jeden błąd. Mianowicie A-10C ma światła kołowania, startu czy lądaowania na przednim goleniu podwozia. Niestety w A-10C świecą one i oświetlają teren przed samolotem mimo schowanego podwozia.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1979 dnia: Sierpnia 01, 2016, 20:49:38 »
No i co?
Będzie coś dzisiaj?
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.