Autor Wątek: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!  (Przeczytany 104082 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #195 dnia: Lipca 30, 2013, 00:40:34 »
Ja wolę jakość od ilości. BoS zapewne będzie dobrą grą, ale osobiście wolę bardziej zaawansowaną obsługę maszyny, coś jak w DCS P-51 właśnie. Teatr dla P-51 i nadchodzącego FW-190 byłby dla mnie świetnym rozwiązaniem. Później sukcesywnie mogliby dodawać kolejne maszyny. Podejrzewam niestety, że to rozwiązanie będzie droższe dla klienta niż sim od 1c/777.

O ile z poprzednimi Twoimi twierdzeniami raczej się nie zgadzam, to tutaj możesz mieć rację. Szkoda, że prawdopodobnie ani jeden, ani drugi tytuł nie będzie miał porządnej kampanii dynamicznej.

Jak dla mnie klikany kokpit w simie WWII nie jest priorytetem. Zresztą na TS już mówiłem jak się na to zapatruję - TIR+myszka nie są w stanie realistycznie oddać obsługi takiej maszyny a w walce powietrznej szybkość obsługi tych wszystkich wajch jest kluczowa, więc gracze i tak bindowaliby wszystko co potrzebne pod joya, albo korzystali z klawiatury. ED ma w planach teatr WWII, ale lata jeszcze upłyną zanim oni coś wypuszczą, zresztą Mustang jest fajny, ale do perfekcji paru rzeczy mu brak. Kolejna sprawa to wspomniane przeze mnie tutaj AI - ile można ganiać się w pętlach? I dlaczego lata jak cyborgi z Iłka przed 4.11? Do tego tylko Foka i Kuc... Online będzie nuuuudne do czasu jak nie dodadzą więcej maszyn, map i bombowców, o ile w DCS to w ogóle możliwe.

BOS za to jest w produkcji jakieś 7 miesięcy i mamy już kupę rzeczy zrobione, coś tam nawet wspomnieli o dynamicznych scenariuszach. Nie wiem jak chcą to rozwiązać, ale w przypadku WWII to raczej coś pokroju Falcon nie jest możliwe, chyba że olejemy zgodność z historią. Stary Iłek miał dynamiczne kampanie i... ssały na potęgę.

_michal

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #196 dnia: Lipca 30, 2013, 08:22:14 »
Jak dla mnie klikany kokpit w simie WWII nie jest priorytetem. Zresztą na TS już mówiłem jak się na to zapatruję - TIR+myszka nie są w stanie realistycznie oddać obsługi takiej maszyny a w walce powietrznej szybkość obsługi tych wszystkich wajch jest kluczowa, więc gracze i tak bindowaliby wszystko co potrzebne pod joya, albo korzystali z klawiatury.

Tak, wiem co o tym myślisz, dlatego nie rozumiem dlaczego to ciągniesz. To jest opinia, można je porównywać, ale mnie nie przekonasz bo widzę to inaczej i mam inne priorytety w simach.


mmaruda

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #197 dnia: Lipca 31, 2013, 17:32:24 »
Dobra, zrobiłem pre-order (tak, jestem nienormalny). Na jesieni możecie się więc spodziewać dodatkowej porcji marudzenia na forum.

Taka mała dygresja na temat "lepszości flufzeugów" - w sumie w tym symulacyjnym biznesie chodzi o realizm, wiadomo, że nie będzie klikania itd, ale z drugiej strony, jeśli latanie np Byle-Jakiem będzie drogą przez mękę, to w zasadzie może nawet dobrze? W końcu tak powinno być, a przecież dla lubiących łatwiznę jest Ace Combat?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #198 dnia: Lipca 31, 2013, 18:58:14 »
Ale czy skusiles sie na zlota banderole na forum BoS i gwiazdke przed nickiem ? ;)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #199 dnia: Lipca 31, 2013, 19:42:04 »
No wiadomo! Przecież muszę mieć wyższy poziom lansu od reszty plebsu. :D

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #200 dnia: Lipca 31, 2013, 20:28:42 »
I Ty marudzisz...... ;D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #201 dnia: Sierpnia 01, 2013, 19:27:07 »
Zamawiać te preordery, zamawiać. Ił-2 z ШКАС to będzie modyfikacja niedostępna w podstawowej wersji gry - czyli pewnie dodatkowo płatna, jak w ROF. Każdy kto złoży preorder do pierwszego września dostanie spluwę gratis. ;)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=500784726666057&set=a.114511108626756.19636.100672376677296&type=1

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #202 dnia: Sierpnia 01, 2013, 22:32:06 »
A gogli nie dają w gratisie, to łeee....
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #203 dnia: Sierpnia 02, 2013, 21:03:19 »
Deja vu? Jak wychodził CoD to też zaczynali od takich własnie filmików jak ten z dziś:

http://www.youtube.com/watch?v=GNGqQz7tuEg&feature=player_embedded
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #204 dnia: Sierpnia 06, 2013, 21:47:17 »
Ano, detale felgi ZiSa są niezmiernie ważne dla symulotnika...
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #205 dnia: Sierpnia 06, 2013, 22:07:28 »
Mnie najbardziej rozbawił widok Lagg3 uciekającego w nurku przed 109-ką i pytanie ktróre nie pozwala mi spać po nocach, ciekawe czy dadzą I-185 i czy wrescze Il2-fieldmod `41 bedzie miał tylnego strzelca dla gracza?.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #206 dnia: Sierpnia 06, 2013, 23:48:56 »
Jedno jest pewne wchodzimy na wyższy poziom grafiki w symulatorach. Tylko że to juz dziś za mało by wyciągnąć ode mnie kasę w stylu CloDa. Wprawdzie RoFa dość szybko nabyłem i jestem z niego zadowolony, ale niestety nie do końca. I jestem pewien że 777 nie wyciągnęło wniosków z niego odnosnie multi.
Multiplayer. Esencja gry symulotniczej. A tu kompletna cisza i w wypowiedziach devsów i na forum gry. A ja chcę wiedzieć jak będzie wyglądał system gry wieloosobowej, ile maszyn jakie kampanie itd. A tu echo jak w studni.
Panowie czy Wy nie widzicie że ta gra na tym etapie jest biedna jak szkop pod Stalingradem 1 lutego '43? Zamamili nas grafiką, zaświecili jak Brunner reflektorem (z Łagga) w oczy i zadali pytanie: dlaczego nie kupiłeś jeszcze pre-ordera?
CloD pokazał że da się napalonym jak ja na porządny sim wcisnąć na podstawie youtuba produkt za prawie 3 stówy pln i pewnym uwiązaniem na dalsze conajmiej kilka. No cóż skoro piłkarzy za grube setki tysiaków ojro też w ten sposób łykają to widocznie magia obrazu działa niezawodnie.
Żadnej wzmianki że na pewno będą inne samoloty, żadnej wzmianki na czym oparli FM, żadnego filmiku na którym byłoby widać skalę DM (poza drobnymi 2-3 sek. urywkami). Żadnej wzmianki o testach na różnych sprzętach silnika gry.
Czy CloD nas nic nie nauczył?
I odpowiem sam sobie: ano nie, bo sam jestem bliski sięgnięcia po plastik i kupienia znowu kota w worku cholera....
Mała konkurencja powoduje że mają nas w garści niestety. I oby wykorzystali tę szansę również dla naszego dobra , a nie tylko dla swojej kabzy.


ps1. chciałem nie kupować bo nie ma porządnego multi, nie ma 110tki i Hs-129 i jeszcze kilku rzeczy co których nie ma pewności i na przykład tego że ciężarówki i samoloty zapadają się w śniegu a panzery suną jak po betonie.
ps2. piloci nie robią na mnie wrażenia, duże wrażenie na mnie robił pilot w Ił2 który miał facjatę Szmajsera :P


   
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

mmaruda

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #207 dnia: Sierpnia 07, 2013, 10:01:56 »
No przecież nie powiedzą teraz nic o FM, bo ludziska zaczną się pruć na lewo i prawo o to co jest "porked", a co nie.

Nie mam zamiaru to nikogo bronić, ale nie powinniśmy drzeć szat o to, czy to będzie chała, czy nie. Stary Iłek wysoko postawił poprzeczkę, ale udało się to, bo jak wychodził, to nie było oczekiwań typu "a w EAW to mam 200 samolotów, milion map i najlepszy FM". Robią tę grę mierząc siły na zamiary, potem będą rozwijać (zresztą pierwszy Iłek też nie miał tyle contentu). CloD już pokazał jaki bajzel wychodzi z wygórowanych celów, DCS też częściowo pokazuje, bo chęci i pomysły są, ale żeby je zrealizować, to trzeba lat pracy i czekania oraz kolejnych edycji Flaming Cliffs. Inny przykład to Arma 3 - projekt bardzo ambitny, który z miesiąca na miesiąc robił się coraz mniej ambitny i na chwilę obecną nie będzie mieć nawet porządnego contentu SP w dniu premiery, bo brakuje czasu, kasy i ludzi, żeby to osiągnąć.

Można więc wybrzydzać i marudzić, albo spokojnie poczekać i dać 777 szansę - może nie będzie to sim spełniający wszystkie nasze oczekiwania, ale może będzie po prostu fajnie się w to grało. Jedna uwaga odnośnie RoFa - sporo mu brakuje, ale jak olać to co by się chciało zobaczyć i skupić się na samej grze, to jest tu masa dobrej zabawy. To co developerzy sobie zaplanowali działa, jest fajne i w zasadzie nie ma bugów (poważnie, nie zauważyłem w RoFie nic, co psułoby rozgrywkę, na rynku simów to spory sukces). Trzeba zdać sobie sprawę, że tak robione są gry - zakłada się jakiś tam gameplay i oprawę i do tego się dąży, a nie robimy wszystko co można i nic nie działa do końca.

Przez ostatni czas byłem zagorzałym fanem DCSa, bo oni właśnie chcieli robić wszystko co można, by ten sim był realistyczny. Tyle tylko, że World wyszedł ponad rok temu i nie ma opcji, żebym odpalił jakąś misję i nie zauważył jakiegoś babola: a to kokpit Mustanga ma nagle tęczową ramkę przy owiewce, a to wskaźnik paliwa źle działa, a to AI nie można zabić, albo jakiś samolot zacznie lewitować w powietrzu. Wciąż bawić się można, ale temu nie ma końca, jedne bugi są naprawiane, inne się pojawiają.

777 nie obiecuje złotych gór, po prostu robi sima WWII na tyle, na ile mogą i chwała im za to, jak wyjdzie, to będzie można oceniać, czy dobry, czy nie, póki co pozostaje trzymać kciuki. W pewnym sensie wróciliśmy do punku zero - symulacje tak się przekomplikowały, że mało kto był w stanie sprostać wymaganiom środowiska, które kurczy się każdego dnia. W efekcie mamy niewielką niszę dla gier, które kilkanaście lat temu świeciły tryumfy na łamach magazynów branżowych.

BoS to nie jest sim, którego wszyscy by pragnęli, ale może akurat tutaj idea "mniej znaczy więcej" okaże się prawdziwa. Poczekajmy, wyjdzie alfa, będzie przedsmak tego, co gra będzie sobą reprezentować i wtedy będzie można dyskutować, co jest dobre, a co ssie. Na chwilę obecną mamy demo technologii - za wcześnie, żeby w ogóle mówić o kształcie multi.

Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #208 dnia: Sierpnia 07, 2013, 12:31:58 »
Przegrzał się. Jak nic.

Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #209 dnia: Sierpnia 07, 2013, 12:32:50 »
Trochę już jednak wiemy odnośnie multi - na starcie będzie podobna do tego co jest obecnie w "RoF", czyli "bitwy" i pojedyncze misje. Odnośnie kampanii i kooperacji - autorzy bardzo by chcieli, ale na pewno nic takiego nie pojawi się wraz z premierą gry. Ogólnie tytuł zdaje się bardziej nastawiony na pojedynczego gracza - może statystyki im tak podpowiedziały.