Autor Wątek: Patch 1.029 i Channel Map  (Przeczytany 20956 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 26, 2012, 01:04:07 »
I jeszcze parę shotów. A propo W.12 - wznoszenie tragedia, nawet z 50% paliwa leci to jakby kowadło miało na sznurku.

Dokładnie. Na początku myślałem, że silnik mi pada. Ale po kilku próbach stwierdziłem, że to tak ma być.
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 26, 2012, 01:18:12 »
Dokładnie. Na początku myślałem, że silnik mi pada. Ale po kilku próbach stwierdziłem, że to tak ma być.

Dodam, ze obroty na 1300, a w druga reke ksiazke dla zabicia nudy i sie wznosimy chyba 1m/s, przy 1400 juz nam woda sie zabuzuje po chwili.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 26, 2012, 01:49:26 »
Myślę, że to pływaki generują ciężki opór i stąd takie kiepskie parametry.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 26, 2012, 10:05:24 »
Myślę, że to pływaki generują ciężki opór i stąd takie kiepskie parametry.

Tak, to te dwa kowadła pod Branderburgiem, a tu start pod falę: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aED7xvYbMfw Wytrzymała gadzina w sumie (patrząc też na lądowanie).

PS.
Czyżby bug? Nie mam budynków koło Calais.



W QMB nie zapisuje ponownie paliwa i skinów (a już to było).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 26, 2012, 12:01:54 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 26, 2012, 13:22:34 »
Whoa! Jeden z moich ulubionych filmów i na pewno ulubiony z Peterem O'Toolem. Też miałem podobnie przy pierwszym starcie, ale wystarczy  lekko trzymać drążek od siebie, przez co mniej podbija na falach i szybciej nabiera się prędkości.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 26, 2012, 13:42:20 »
Dobra, co do tego "bug'u" z budynkami jest tak:

Mapa dostępna w QMB nie jest pełna. Zawiera tylko obiekty w okolicy 20km od miejsca startu (niby dla lepszych FPS), tak więc jak ktoś chce sobie jedynie pozwiedzać to QMB absolutnie się nie nadaje. Więc trzeba albo czekać na pełną kampanię, albo pobawić się w Full MB, który w RoF wiadomo jaki jest (ehh, gdzie ten intuicyjny z iłka).

Tu mamy mapkę za to pełną. Zainstalujcie sobie w \Rise of Flight\data\Missions pełny folder i będzie dostępny w Misjach Single.
Do dyspozycji jest Brandenburg W.12 ale dorobię jeszcze Flexa oraz jakiś z lotniska jakby ktoś nie miał hydroplanu (na życzenie). Start w Dunkierce. Wieczorem dorobie trochę ruchu w kanale wiec dam v2.

https://hotfile.com/dl/186133034/da77b18/Channel_map_All_objects.zip.html

Ja żadnych spadków przy tym FPS nie widzę. Powinny być zatem w QMB dwie do wyboru, a nie jakaś tam "lajt", bo można się mocno zawieźć nie wiedząc o tym.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 26, 2012, 14:25:38 »
Dziwna sprawa faktycznie. Chyba się śpieszyli i czeka nas trochę poprawek. Dzięki YoYo!
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #22 dnia: Grudnia 26, 2012, 15:25:43 »
Sory, ze znów post pod postem.

Niestety, panowie z 777 chyba przesadzili. Z takim widokiem jak niżej mam 18 fps   ??? .



W ogóle bardzo kiepsko na tej mapie z wydajnością. Na moim i5 2500 i GTX 560 Ti nie miałem wcześniej takich problemów. Woda 3D jakoś na kolana też nie powala. Choć cała mapa jest naprawdę bardzo fajna zwłaszcza z latającymi motorówkami.

Tutaj tutorial Felixstowe F.2A:

http://www.youtube.com/watch?v=oVagqjhto1s
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #23 dnia: Grudnia 26, 2012, 17:57:20 »
No to nie wygląda to zachęcająco, uziel101, mam ten sam sprzęt jak ty. Inna sprawa to czemu mi się zaciąga patch +700 MB z nową mapą, jak jej nie kupiłem? Nieładnie. Coś jak w Bad Company 2, gdzie dodatki były na dysku, a i tak nie można ich było używać? Hmm....
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #24 dnia: Grudnia 26, 2012, 21:20:21 »
PS: Zapiszcie sobie ustawienia grafiki, patch zresetował je kompletnie. Aha - login i hasło też sobie zapiszcie, przyda się.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 26, 2012, 21:42:24 »
U mnie się skończyło na 'recovery'.
307 "LWOWSKIE PUCHACZE" - Vrtual  Polish SQN

Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 26, 2012, 22:42:35 »
Zakupilem mape, Felixa i pare innych samolotow i po pierwszych lotach jestem bardzo zadowolony. Nie widze zadnego spadku FPS, wszystko pieknie wyglada i dziala oprocz dzwieku. Czasem wszystkie dzwieki sa pomieszane, nie slychac silnika, karabinow itp., oraz pojawia sie cos co niektorzy trafnie nazwali "Stuka sound". Mam nadzieje ze szybko to naprawia.

p.s. brak polskich znakow wynika z bledu klawiatury, ktorego rozwiazania jeszcze nie znalazlem.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 27, 2012, 12:52:45 »

Niestety, panowie z 777 chyba przesadzili. Z takim widokiem jak niżej mam 18 fps   ??? .


Ale gdzie tak miałeś? Koło Dover z tą moją mapką? Latałem nad Dover w QMB ale nie zauważyłem tam, żeby jakoś FPSy spadły na pysk, chociaż jest wyczuwalna nieco cięższa sceneria dla kompa tutaj (sprawdzę Frapsem jakie są różnice). Chcę zrobić sobie oblot całej mapy (ciekaw jestem ile to zajmie h ; ) ) z wszystkimi obiektami (moja mapa), ale walczę z uruchomieniem statków A.I. jeszcze.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #28 dnia: Grudnia 27, 2012, 13:06:34 »
Miałem tak koło Dover (dokładnie miałem port za plecami - tak jak na zdjęciu widać, bez twojej mapki). Redaktorowi klatki nie spadły, ale jak zobaczyłem na forum 777 twoją sygnaturę z opisem kompa to zrozumiałem dlaczego ;).

Niestety na razie muszę stwierdzić z żalem, ze mapa jest nielatalna dla mnie. Oczywiście są momenty gdzieś wysoko i nad lądem, że jest coś ponad 30 FPS. Niestety najczęściej - także nad wodą - jest to poniżej 30 co czyni latanie mało przyjemnym.

Być może to własnie ta słynna woda 3D obciąża tak kompa? Żeby to jeszcze jakiś cud natury był, a to woda jak woda. Może dodadzą opcję do wyboru - woda, albo uberwoda.

Dobrze, ze Mikołaj przyniósł też FC3.
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #29 dnia: Grudnia 27, 2012, 13:21:31 »
Nieco dziwne, że ta woda w takim razie tak żre klatki, bo faktycznie nie jest jakimś tam cudem. Ot, taka staroiłkowa, jedynie co fajne, to, że jest zrobiona tak, że oddziałuje na obiekty - tzn. że faktycznie my, czy okręty kołyszą się tak jak idą fale, ale to tez żadna nowość (Silent Hunter 5) i zwiększa się w zależności od wiatru. Pewnie nie mają w tym doświadczenia za bardzo. Optycznie już bardziej podoba mi się w CoD, ze swoimi bałwanami, no i cienie chmur wyglądają dość dziwnie - takie matowe placki, a nie ciemniejsze pola (znów w CoD, FSX itp. jest lepiej). Możliwe, że działa po prostu lepiej na nowszych kartach graficznych.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl