Autor Wątek: Patch 1.029 i Channel Map  (Przeczytany 20918 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 28, 2012, 22:02:56 »
Polatałem trochę...
Najpierw jęki:
- model zniszczeń statków - cienizna (np. w porównaniu z taką barką gdzie szyby, drzwi wypadały idt)
- na statkach żywego ducha ani obsługi dział ani nic - mam nadzieję że to się zmieni
- o dźwiękach nie będę pisał bo wszyscy wiedzą...

Teraz zachwyty:
- atakowałem okręt podwodny - rewelka jak podchodziłem zaczął się zanurzać walnąłem tuż przed peryskopem wybuch i awaryjnie się wynurzył (jeszcze załoga by mogła wybiec i się poddać - ale chyba się rozmarzyłem)
- zaatakowałem konwój chroniony przez krążownik? wieczorkiem efekt rewelacyjny oślepił mnie światłami, prawie w niego nie wleciałem i walił na przemian flarami i oplotką - podobało mi się
http://www.youtube.com/watch?v=zmFRSP_xFJ4&feature=youtu.be
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 28, 2012, 23:14:58 »
Nieźle wygląda ten atak nocny. Chyba muszę opanować jakiś bombing level i zapuścić się na jakiś konwój nocką.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2012, 23:28:11 wysłana przez Sundowner »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 28, 2012, 23:40:58 »
Ja nie widzę takiego klasycznego edytora, gdzie można dodać sobie np. łódź podwodną. Jak to się robi?
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #48 dnia: Grudnia 29, 2012, 00:32:49 »
Taki prostacki edytor jak w Iłku to by się jeszcze w niejednej grze przydał  :|


Problem znany wcześniej. Bug ten towarzyszy grze już od dawna...

Niemniej przyzna, że dopiero teraz go doświadczyłem jakoś poważniej. I muszę powiedzieć, nigdy nie sądziłem, że latanie bez dźwięku może być tak dziwne w odczuciu  ;)

Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #49 dnia: Grudnia 29, 2012, 02:08:58 »
(jeszcze załoga by mogła wybiec i się poddać - ale chyba się rozmarzyłem)
http://www.youtube.com/watch?v=zmFRSP_xFJ4&feature=youtu.be
Tak Traun! I jeszcze powinny być negocjacje z załogą;-) Nie ta epoka!
307 "LWOWSKIE PUCHACZE" - Vrtual  Polish SQN

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #50 dnia: Grudnia 29, 2012, 11:38:38 »
Mapka jako mapka wnosi powiew świeżości, nowe widoki, nowe obiekty. Jeśli będzie się rozwijać to OK.
Nie wiem tylko czy raz dodane obiekty (i kupione) będą podlegały jakimś modyfikacjom czy przeróbkom (o ile wizualizacja statków jest śliczna o tyle model zniszczeń i uszkodzeń żałosny)

Mapka jest dodana na syndyku i ludzie latają i fajnie jest.
Tylko samoloty które na niej mają największy sens w obecnym stanie mapy są bez sensu.
Felixtowe ma za mało bomb by coś zdziałać (w obecnej formie serwera), a W12 mimo że jest myśliwcem morskim nie zachowuje się jak myśliwiec bo nic nie atakuje i nic go do tego nie zmusi ani flary, ani bezpośrednie rozkazy ataku nie ruszają zupełnie skrzydłowych.. Chyba że to ogólny bug bo w QBM wziąłem Felixa i np. Alba III i alb sobie lata w kółko i ani myśli zaatakować...
Jeśli Panowie z 777 chcą być poważni to jeszcze wiele pracy przed nimi...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #51 dnia: Grudnia 29, 2012, 16:26:32 »
Tak Traun! I jeszcze powinny być negocjacje z załogą;-) Nie ta epoka!
Ale że co, podczas WWI topiono marynarzy przeciwnika? ;)

Misje na wyławianie rozbitków byłyby fajne.
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

mmaruda

  • Gość
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #52 dnia: Grudnia 29, 2012, 16:47:02 »
Ale że co, podczas WWI topiono marynarzy przeciwnika? ;)

Myślę, że po prostu "puszczano ich wolno", żeby załogi hydroplanów się nie nudziły... Mam nadzieję, że takie misje się pojawią, bo mapka i łódeczki mają bardzo niewykorzystany potencjał.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #53 dnia: Grudnia 29, 2012, 16:59:21 »


Mam już felixa. Jeśli ktoś chce te misje z obiektami tym razem z nim to tutaj: https://hotfile.com/dl/186549860/fe924e2/Channel_map_All_objects.zip.html

Co ciekawe mam weapon mod i field mod od razu. W sumie nie wiem why, ale nie będę narzekał. Może ew. dlatego, że kiedyś wziąłem Buy All z weapon packiem i field i zaliczały się pod to też przyszłe - najlepiej wychodziło cenowo. Fajnie musiał mieć ten gość na górze w kiosku. Jak co najmniej na statku w orlim gnieździe.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #54 dnia: Grudnia 29, 2012, 20:23:01 »
Może mi ktoś objaśnić jak ma działać ta "stabilizacja lotu" dodana z ostatnim patchem? Ustawiłem sobie odpowiednią konfigurację klawiszy na "rctrl + up" i "rctrl + down" (czyli niby tak jak miało być standardowo, ale nie było), ale nic się nie dzieje zarówno przy "Triplane" jak i "SE5".

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #55 dnia: Grudnia 30, 2012, 00:01:31 »
No powiedzcie sami. W sytuacji jak na filmiku powinienem mieć możliwość:
a) wezwać U-boota by dokończył dzieła;
b) wezwać do poddania się i samozatopienia statku.

http://youtu.be/SvzhI_PMeYw

Dzięki Yoyo. Walnąłem sobie dziś 90 min locik zapoznawczy. Niestety nie udało mi się trafić na Felixa. Trasa dom - Ramsgate - Dover - Calais i dom.
Wrażenie pozytywne, podoba mi się realny rozmiar mapy i to że dzięki szczegółowości wszędzie (oprócz wody) można się znaleźć i nawigować. W połowie lotu nagle żal za dupę ścisnął że nie lecę He-111 w gości (ech).
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #56 dnia: Grudnia 30, 2012, 05:57:45 »
No powiedzcie sami. W sytuacji jak na filmiku powinienem mieć możliwość:
a) wezwać U-boota by dokończył dzieła;
b) wezwać do poddania się i samozatopienia statku.
http://youtu.be/SvzhI_PMeYw

A skąd przekonanie, że na pokładzie nie ostał się ktoś z byle LeeEnfieldem i nie odstrzeli Ci czterech liter po wodowaniu? Scenariusze można by jeszcze długo układać  :roll:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 26, 2013, 08:48:57 »
Wyszedl patch 1.029b, naprawia blad z dzwiekiem, ktory to pojawil sie na niektorych sprzetach plus pare innych poprawek.

http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?t=35251

Zapowiedziano, tez ze niedlugo pojawi sie kampania dla English Channel oraz spadochrony, pewnie juz jako platny dodatek, no i ze niby maja dalej rozwijac RoF, a nie tylko skupiac sie na BoS.

http://riseofflight.com/Blogs/default.aspx

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Patch 1.029 i Channel Map
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 26, 2013, 09:02:45 »
Bogaci będą skakać na szmacie, a biedota tradycyjnie z niczym. Nareszcie jest powód by bez krepacji walić do spadaków :-)
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM