Autor Wątek: ARMA 3  (Przeczytany 65275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #60 dnia: Kwietnia 11, 2013, 22:39:18 »

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #61 dnia: Kwietnia 12, 2013, 00:31:20 »
Obawiam się, że na BIS można postawić krzyżyk jeśli chodzi o śmigłowce. :(

Posty Freda to bardziej pobożne życzenia patrząc na wsparcie dla TKOH i obietnice BIS dotyczące FMu w A3 z których to potem wycofują się rakiem. Poza tym, symulacja śmigłowca to nie tylko FM. Jeśli mają robić taką robotę jak z Hindami w TKOH to lepiej niech to sobie odpuszczą.

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 09, 2013, 01:36:30 »
Arma 3 vs Freetrack.
Podobno A3 nie lubi się z FreeTrack'iem.

Obecnie nie mogę uruchomić A3 Alpha - w syslogu mam błąd Arma3 w module KERNELBASE.DLL. Ostatnio, kiedy pojawił mi się ten błąd, po prostu stworzyłem nowy profil dla tego samego użytkownika w Windows 8 i gra uruchomiała się "od ręki", żadnego problemu.
Ostatnio nagminnie korzystałem z FreeTrack'a w Falcon 4 + tajne/pounfe teatry, a podobno : FreeTrack nie lubi się z Armą 3.
Stąd pytanie - kto korzysta w Arma 3 z FT i z jakimi efektami - sukces/porażka?
Nie uśmiecha mi się ponowne kreowanie profilu w Win8, bo skądinąd badziewne produkty od DCS będą wołały o kolejne aktywacje z malejącej puli, a nie mam zaufania do rosyjskiego wsparcia klienta :|.
Chętnie usłyszę o wszelkich doświadczeniach.


Usunąłem komentarz na temat moderacji. Jeśli wypowiedź jest niezgodna z regulaminem, to w ogóle nie powinna zostać zamieszczona. Jeśli jednak jest właściwa (jak ta), to takie prowokacje nie są na miejscu. Poprawiłem również pomniejsze błędy (przecinki i zgubione litery). Nie ingerowałem w kompozycję i treść dotyczącą ARMA3 i FreeTracka. Grover
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2013, 03:05:09 wysłana przez Grover »

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 04, 2013, 04:02:48 »
Okazuje się, że FTIR nie miał nic wspólnego z moim problemem.
U mnie było tak w plikach .rpt:

Allocator: G:\SteamLibrary2\steamapps\common\Arma 3\dll\tbb4malloc_bi.dll
=====================================================================

Cannot register unknown string STR_GEAR_STR_PERSON
Cannot register unknown string STR_GEAR_STR_GROUND
Cannot register unknown string STR_GEAR_STR_BACKPACK
Cannot register unknown string STR_GEAR_STR_CRATE
...

Dodatkowo wg loga aplikacji Windows arma3.exe sypie się w module kernelbase.dll

Jako remedium:
1. usunąć katalog DLL z całą zawartością z lokalizacji <katalog biblioteki Steam>\steamapps\common\Arma 3\
2. Zamknąc i ponownie uruchomić Steam (jako admin),
3. Wykonać sprawdzenie lokalnej kopii plików Arma3,
4. Uruchomić A3 Beta.

Podaję za http://forums.bistudio.com/showthread.php?147996-Strange-crash-thing-tbb4malloc_bi-dll

mmaruda

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 16, 2013, 23:15:43 »
Wypas misje dla wielbicieli trzepaczek: http://www.armaholic.com/page.php?id=20245

Polecam - jest muza AC/DC! :D

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #65 dnia: Lipca 29, 2013, 23:53:31 »
Obawiam się, że na BIS można postawić krzyżyk jeśli chodzi o śmigłowce. :(

Posty Freda to bardziej pobożne życzenia patrząc na wsparcie dla TKOH i obietnice BIS dotyczące FMu w A3 z których to potem wycofują się rakiem. Poza tym, symulacja śmigłowca to nie tylko FM. Jeśli mają robić taką robotę jak z Hindami w TKOH to lepiej niech to sobie odpuszczą.

Wygląda na to, że muszę przeprosić za powyższe. :)

http://forums.bistudio.com/showthread.php?135549-Arma-3-amp-TOH&p=2166652#post2166652

Cytuj
Take On helicopter flighmodel WILL BE also in Arma3. Now I can safely confirm it will be also in campaing and it will be DEFAULT flightmodel for ALL the helicopters.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #66 dnia: Lipca 30, 2013, 01:08:38 »
Wiadomość jest sprzed ponad roku. Zastanawiam się, na ile to jest jeszcze aktualne stanowisko firmy.

mmaruda

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #67 dnia: Lipca 30, 2013, 01:23:36 »
Obecnie nic oficjalnie nie ogłosili, ale wiadomo, że FM z TKOH nie pojawi się tuż po premierze. Może jakoś później w patchu, albo jako DLC, albo wcale, bo w sume w Armie nie jest potrzebny. Wiem, że ludzie by chcięli, ale Arma to nie jest symulator śmigłowca, "awionika" jasno to wskazuje.

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #68 dnia: Lipca 30, 2013, 08:19:18 »
Wiadomość jest sprzed ponad roku. Zastanawiam się, na ile to jest jeszcze aktualne stanowisko firmy.

Qra, nie należy czytać forum tuż przed spaniem. Nie zauważyłem, że to post z 2012, a nie 2013.

Obecnie nic oficjalnie nie ogłosili, ale wiadomo, że FM z TKOH nie pojawi się tuż po premierze. Może jakoś później w patchu, albo jako DLC, albo wcale, bo w sume w Armie nie jest potrzebny. Wiem, że ludzie by chcięli, ale Arma to nie jest symulator śmigłowca, "awionika" jasno to wskazuje.

Tia, a Iłek to nie symulator samolotów, awionika jasno na to wskazuje. Dodanie FMu do śmigłowców w Armie urealniłoby rozgrywkę. Pojazdy w Armie mają fizykę jak w Mario Cart. Mi osobiście to bardzo przeszkadza i dlatego nie cierpię jeździć i latać w Armie.

Nie mówię, by z tego robić DCS, ale Take On jak najbardziej. Obsługa systemów w obu tytułach jest niemal na tym samym poziomie, tylko FMem się różnią. Klikalność kokpitów w TKOH można pominąć, bo i tak jest bezużyteczna.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #69 dnia: Lipca 30, 2013, 09:42:24 »
W jednym ze swoich filmików na YT dslyecxi, którego chyba można nazwać "głosem Bohemi", zawile tłumaczył dlaczego mechanizmy z TOH, czy nie daj boże DCS'a, nie sprawdzą się w Amie ze względu na ogólną "grywalność" tytułu...mnie zupełnie nie przekonał, ale można z tego wywnioskować, że nie ma co liczyć na jakieś zmiany w tym zakresie.

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #70 dnia: Lipca 30, 2013, 09:51:20 »
Tak, widziałem to wideo. Bardzo się motał i jakoś nie potrafił dobrze uzasadnić swojego punktu widzenia. Zwłaszcza, że najprostszy tryb FMu w TKOH jest bardzo łatwy w obsłudze - powiedziałbym, że poziom skomplikowania jest taki jak w defaultowym FM w Armie, a feel jest o wiele lepszy od tego plastikowego latania które mamy teraz.

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #71 dnia: Lipca 30, 2013, 10:01:47 »
Dslyecxi lata na klawiaturze + orczyk CH więc raczej trudno się spodziewać że będzie chętny na zmianę FM na ten z TOH.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #72 dnia: Lipca 30, 2013, 10:25:03 »
Dslyecxi lata na klawiaturze + orczyk CH więc raczej trudno się spodziewać że będzie chętny na zmianę FM na ten z TOH.

Zgadza się, ale z drugiej strony latał w BS'a, a ostatnio także Hueya i bardzo to sobie chwalił, więc nie chodzi o to, że nie lubi, czy nie potrafi.
Jakby nie było - latanie w Armie pewnie dalej pozostanie arcadowe i tyle.

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #73 dnia: Lipca 30, 2013, 10:52:03 »
Cytuj
Zgadza się, ale z drugiej strony latał w BS'a, a ostatnio także Hueya i bardzo to sobie chwalił, więc nie chodzi o to, że nie lubi, czy nie potrafi.
Jakby nie było - latanie w Armie pewnie dalej pozostanie arcadowe i tyle.
To prawda ale uważam że pomimo uproszczonego FM latanie w Arma 2 potrafi sprawić (przynajmniej mnie) wystarczająco dużo frajdy .
Tym bardziej że nie uraczymy w innych simach możliwości prawdziwego (innych graczy online) desantu oraz współpracy z nim. A szybkie i sprawne lądowanie pod ostrzałem w trudnym terenie potrafi być wystarczająco wymagające dla kogoś kto ma doświadczenia z normalnymi symulatorami jak np DCS, czy FSX.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #74 dnia: Lipca 30, 2013, 10:58:14 »
pomimo uproszczonego FM latanie w Arma 2 potrafi sprawić (przynajmniej mnie) wystarczająco dużo frajdy .

Prawda. Problem w tym, że ta frajda mogłaby być dużo większa. FM mają już zintegrowany ze swoją technologią. Pytanie tylko dlaczego nie chcą go użyć. :(