Autor Wątek: ARMA 3  (Przeczytany 65344 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #180 dnia: Maja 05, 2014, 13:18:40 »
HTR i Dodo nie poprawiają absolutnie NIC w kwestii mapowania kontrolerów o których wspomniałem. Dopóki nie spróbowałem Xplane po raz pierwszy, nic mi w FSX nie przeszkadzało, ale teraz to już nawet odinstalowałem produkt Microsoftu. No i żeby była jasność- oczywiście systemy są dla mnie również bardzo ważne, ale mając do wyboru powiedzmy FSX z odwzorowanymi w 100% systemami i skopanym modelem lotu i TOH z powiedzmy nie idealną, ale o niebo lepszą symulacją fizyki lotu ale z kulejącymi systemami wybieram TOH. Oczywiście możemy marzyć o jakichś zaawansowanych modach, zobaczymy co DLC przyniesie, może to będzie coś więcej niż konwersje z TOH. Oczywiście w tym momencie DCS jest królem i to w nim będę spędzał najwięcej godzin, ale Arma 3 da właśnie ten smaczek w postaci współpracy z kolegami na dole, będzie można poczuć się potrzebnym na polu walki. Jak ktoś chce latać żeby siać zniszczenie, to znajdzie zabawę w A3, jak ktoś chce ewakuować rannych (ja), to też się będzie dobrze bawił. Ja nie mogę się doczekać w każdym razie!

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #181 dnia: Maja 05, 2014, 13:27:03 »
FSX jest dobry, bo do samolotów cywilnych lepszej platformy po prostu nie ma. :) O śmigłowcach lepiej zapomnieć.

Mod z Apache od Nodnuita nie działa za dobrze pod Armą 3 - może z RotorLib chłopaki się przemogą i dostosują go do "3", ale skoro A3 wymaga zubożenia moda żeby jakoś działał to ja im się nie dziwię, że nie chcą tego ruszać. Jeżeli razem z tą biblioteką nie dostaniemy wpływu warunków atmosferycznych na modele to i tak nijak się to będzie miało do ToH, który i tak jest ubogi w porównaniu do DCS-ów.

Ubogi czy nie, gameplay ma bardziej zróżnicowany. Apache w tej chwili jest rozwijany pod TKOH właśnie, wersja pod A3 będzie brana pod uwagę jak już wiadomo będzie co i jak z FMem i całym śmigłowcowym bałaganem.

Problem z Armą jest taki, że bardzo trudno zbalansować w misjach wykorzystanie uzbrojonych helikopterów - co innego te transportowe i na tym powinna Bohemia moim zdaniem skupić swoją uwagę.

No i właśnie to robią: Together with the addition of distinctive new transport helicopters and a selective implementation of Take On Helicopter’s RotorLib Flight Dynamics Model (FDM), the basic goal of this DLC is to add appropriate depth and breadth to helicopter gameplay.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #182 dnia: Maja 05, 2014, 13:39:41 »
Gameplay? Chyba raczej możliwości żeby się dobrze bawić, bo osobiście odbiłem się od ToH ze względu na bugi, słabą wydajność i ubogi (w porównaniu) model lotu. Inna sprawa, że cokolwiek co dodadzą do statków powietrznych w A3 to i tak już będzie duży postęp w stosunku do tego co jest obecnie - osobiście jestem dosyć sceptyczny w oczekiwaniach.

Swoją drogą to ciekawe ilu graczy tak naprawdę czeka na RL w Armie 3 - mam takie dziwne podejrzenie, że na połowie serwerów cała ta funkcjonalność będzie wyłączona...z drugiej strony kto gra z "obcymi" ;-)

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #183 dnia: Maja 05, 2014, 14:26:32 »
Swoją drogą to ciekawe ilu graczy tak naprawdę czeka na RL w Armie 3 - mam takie dziwne podejrzenie, że na połowie serwerów cała ta funkcjonalność będzie wyłączona...z drugiej strony kto gra z "obcymi" ;-)

Pewnie niewielu, ale to akurat mnie mało interesuje, dla mnie wówczas Arma się stanie takim lite-simem śmigłowcowym, będę się bawić równie dobrze w naszych squadowych zmaganiach jak i offline. Na publiczne serwery i tak nigdy nie zaglądam.

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #184 dnia: Maja 05, 2014, 17:49:24 »
Swoją drogą to ciekawe ilu graczy tak naprawdę czeka na RL w Armie 3 - mam takie dziwne podejrzenie, że na połowie serwerów cała ta funkcjonalność będzie wyłączona...z drugiej strony kto gra z "obcymi" ;-)

Ja osobiście nie mogę się już doczekać tych zmian. Jak zostało napisane wcześniej: DCS do szkolenia pilotażu " almost as real", Arma z RL do przedniej "zabawy" czyli wsparcia, współpracy z piechotą, TF-ami - żywym ciałem, które myśli, wymaga i oczekuje od pilota śmigłowca konkretnego działania, to już jest adrenalina, w końcu jesteś woźnicą i od Ciebie zależy w sporej mierze powodzenie któregoś z etapów misji.  Osobiście znam kilku, którzy ucieszą się po pojawieniu się tegoż "ap-dejtu". Jeśli chodzi o "obcych", może czas otworzyć się na usługi innych: "combat-ready helicopter crews"  ;)
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #185 dnia: Maja 05, 2014, 23:20:53 »
Cytuj
Jeśli chodzi o "obcych", może czas otworzyć się na usługi innych: "combat-ready helicopter crews"
JacD chciał powiedzieć że, to już jest faktem. I obie strony są zadowolone.  W 7WEDS stwierdziliśmy, że niema sensu narzucać sobie niepotrzebnych ograniczeń . Trzeba czerpać z każdego sima, to co jest najlepsze.  :)
Poprawienie FM smiglaków dla niektórych z nas, to spełnienie oczekiwań . Ale nawet z obecnym w Arma 3 FM, jeśli ktoś próbował latać w stylu 160th SOAR wie, że niema łatwo.
Wygląda na to, że w kwestii smiglaków może być tylko lepiej. Poczekamy zobaczymy. A tymczasem do maszyn.....
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #186 dnia: Maja 05, 2014, 23:29:23 »
niema sensu narzucać sobie niepotrzebnych ograniczeń . Trzeba czerpać z każdego sima, to co jest najlepsze.  :)

Otóż to. :)

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #187 dnia: Maja 06, 2014, 17:54:03 »
Cytuj
Mod z Apache od Nodnuita nie działa za dobrze pod Armą 3
A co jest źle?
U mnie wszystko wydaje się działać.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #188 dnia: Maja 07, 2014, 08:14:35 »
A co jest źle?
U mnie wszystko wydaje się działać.

Czytałeś ten wątek? http://forums.bistudio.com/showthread.php?162767-AH-64D-Apache-Longbow-for-ArmA2-by-Nodunit-and-Franze/page57
Jak testowałem mod to pierwsze co mi się rzuciło w oczy to czarne okienko z komunikatami skryptowymi.

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #189 dnia: Maja 16, 2014, 02:58:30 »
Na Steamie darmowy weekend z Armą III. Co prawda jest to chyba wersja nieco okrojona (np. dostępna jest tylko pierwsza część kampanii single) jednak myślę że warto spróbować choćby w celu sprawdzenia wydajności na posiadanym sprzęcie. Multi także działa.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #190 dnia: Maja 16, 2014, 09:35:26 »
"Task Force Arrowhead Radio" to dobra alternatywa dla A.C.R.E. (pewnie póki nie wyjdzie A.C.R.E. 2) jeżeli ktoś ma ochotę pogłębić strefę doznań odsłuchowych podczas gry zespołowej w A3 :-)
Instalacja jest banalna, użytkowanie też specjalnie nie nastręcza trudności.

http://www.armaholic.com/page.php?id=23615
https://github.com/michail-nikolaev/task-force-arma-3-radio/blob/master/README_EN.md

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #191 dnia: Maja 29, 2014, 17:32:52 »
Pojawiło się nowe DLC do ArmA III - Arma 3 Karts :002:

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #192 dnia: Maja 29, 2014, 17:37:09 »
Pojawiło się nowe DLC do ArmA III - Arma 3 Karts :002:

Z którego część dochodu jest przeznaczona na Czeski Czerwony Krzyż, do tego to DLC ma na celu przetestowanie nowego systemu sprzedaży dodatków, takiego by nie dzielić community i każdemu dać do przetestowania dane DLC przed zakupem.


http://www.bistudio.com/english/company/developers-blog/465-roadmap-14-15-dlc-strategy-blog

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #193 dnia: Czerwca 23, 2014, 19:50:25 »
Garść informacji na temat Arma 3 Bootcamp Update:
http://arma3.com/news/arma-3-bootcamp-update#.U6hnoLG_hRY

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #194 dnia: Lipca 21, 2014, 17:20:51 »
Ostatnio sporo czytam na temat systemów IFF i zdecydowałem się na napisanie skryptu implementującego IFF w ArmA 3  8)

Mały roadmap:

Faza 1: Interrogator, mode 1, 2, 3/A i uproszczony 4 (zrobione).
Faza 2: Panel do kokpitu (zrobiony).
Faza 3: Mode C (niby zrobiony, ale wymaga jeszcze trochę pracy).
Faza 4: Zwiększony realizm trybu 4 (zrobione, może nie ma algorytmu kryptograficznego jednak wszystko działa w opraciu o kody, z perspektywy usera jest ok, kody mogą być wyzerowane, aby wróg nam nie kozaczył w trybie 4 ;) ).
Faza 5: Urządzenie do ładowania kluczy do jednostek kryptograficznych (do zrobienia, aktualnie kody są łądowane poprzez skrypt).

Dalsze fazy: Mode 3/A emergency, mode 3/A ident, lampka reply dla mode 4, tryb standby, wyeliminowanie buga, który umożliwia wpisanie dowolnego tekstu w pole M1 M2 i M3/A.

Odległe plany: Ładniejsze GUI przypominające wyglądem panel od transpondera oraz mode 5 8)
Z ciekawości, może mi ktoś wyjaśnić na czym polega mode 5 lethal i jakie działa ten algorytm (wiem, że jest TOD, PIN, szyfrowana transmisja koordynatów ale to tylko 3% potrzebnej mi wiedzy).
Szukam też informacji na temat obrazków w GIU dla ArmA 3 oraz dźwięków (może zrobię realistyczny stinger iff który będzie piszczał).

http://steamcommunity.com/profiles/76561198058947247/screenshot/50981277911816332
http://steamcommunity.com/profiles/76561198058947247/screenshot/50981277911797467