Autor Wątek: ARMA 3  (Przeczytany 65195 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zefirro

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #195 dnia: Lipca 21, 2014, 17:41:09 »
Łał, widzę poważną robotę! Mam nadzieję, że już niedługo mod będzie upubliczniony. Powodzenia!
Mam jeszcze jedno pytanie: czy jak skończysz IFF, to mógłbyś zabrać się za laserowe Mavericki? Widziałem co prawda moda, który jest próbą ruszenia czegoś w temacie, ale nie wygląda to, moim zdaniem, zbyt dobrze: http://forums.bistudio.com/showthread.php?178721-quot-Home-made-quot-targeting-pod-for-ANY-aircraft , http://youtu.be/PvX4xhX3kq8 .

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #196 dnia: Lipca 21, 2014, 17:44:43 »
W zasadzie nie będzie to mod, tylko skrypt dla serwera.
Potrzebuję jeszcze pomocy przy obrazkach i kilku pierdołach ale jakoś idzie, potem będzie mi potrzebny betatester aby zrobić test MP i sprawdzić czy wzystkie wartości są broadcastowane.
Jeśli chodzi o broń taką jak LMAV to nie mam w tym doświadczenia (nigdy nie robiłem broni do ArmA 3).

A jeśli chodzi o dalsze projekty to mam kilka pomysłów jak np. dyspensery min, jakiś system odpalający itp.
Do tego mam zamiar podłączyć CRCFS przez RS232 i robić rozwałkę przy wykorzystaniu prawdziwego systemu odpalającego w grze (kiedyś robiłem tak w GTA hahaha) https://www.youtube.com/watch?v=BKnQJGNN-GY

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #197 dnia: Lipca 21, 2014, 18:18:12 »
@Macieksoft zamieść informacje na forum BIS-u,na pewno ktoś pomoże.

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #198 dnia: Sierpnia 04, 2014, 17:15:45 »
GET TO DA CHOPPAAAA!!!

W dev branchu aktywowano właśnie RotorLib. Update się już ściąga. :)


Trochę lektury w temacie:

http://dev.arma3.com/post/oprep-rotorlib-integration

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #199 dnia: Sierpnia 04, 2014, 20:46:04 »
Ja raczej poczekam na premię tego dlc, ale mógłbyś napisać 2 zdania jak to wygląda w praniu :-)

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #200 dnia: Sierpnia 04, 2014, 21:19:13 »
FM jest już dostępny, nie ma co czekać na DLC- latać panowie! Generalnie po krótkiej zabawie opcjami (FM jest domyślnie uproszczony jak dotychczas, trzeba też przypisać osie w opcjach "helicopter movement" i ew usunąć martwą strefę) można wsiadać w śmigło i latać. Uruchamianie silnika nadal sprowadza się do podniesienia dźwigni skoku ogólnego.

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #201 dnia: Sierpnia 04, 2014, 21:39:23 »
Ja raczej poczekam na premię tego dlc, ale mógłbyś napisać 2 zdania jak to wygląda w praniu :)

To jest FM do śmigłowców z podstawki. Co będzie w DLC jeszcze nie wiadomo.

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #202 dnia: Sierpnia 04, 2014, 23:54:24 »
No to polatałem. High-end symulatora śmigłowców z Army nie będzie, ale ten tytuł ma wielki potencjał by być najlepszą grą z realistycznymi śmigłowcami i basta, DCS na tę chwilę nie ma startu. Dobry tytuł ze śmigłowcami wymaga bliskiej kooperacji z piechotą, a tutaj w Armie zabawy jest co niemiara, zwłasza jeśli latamy śmigłowcami transportowymi. Multiplayer zapowiada się wyśmienicie. :)

Do tego gra sprawia wrażenie jakbym grał w TKOH 2, co jest też bardzo dużym plusem, bo pomimo problemów i ogólnego niedopracowania ja TKOH bardzo lubię.



Jeśli ktoś ma Armę i lubi śmigłowce, to warto potestować.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #203 dnia: Sierpnia 05, 2014, 08:00:57 »
Dzięki za spisanie wrażeń _michal.

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #204 dnia: Sierpnia 05, 2014, 10:48:08 »
Jeszcze jedno - mi najlepiej się lata z deadzone na zero i z krzywymi ustawionymi na liniowe (na wszystkich osiach).

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #205 dnia: Sierpnia 05, 2014, 13:42:14 »
@michał- takie ustawienia są polecane dla każdego sima śmigieł.
Szkoda, że brakuje Vortex Ring State, przeszkadza FFB (nie wiem czy da się wyłączyć, ale można by go użyć do Force Trima którego też nie ma w grze).
EDIT: No, to jest nas trzech, ja też dużo latałem w TOH:)

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #206 dnia: Sierpnia 05, 2014, 13:47:45 »
Cytuj
Do tego gra sprawia wrażenie jakbym grał w TKOH 2, co jest też bardzo dużym plusem, bo pomimo problemów i ogólnego niedopracowania ja TKOH bardzo lubię.
Dobrze wiedzieć że jest nas więcej którzy tak uważają. To jest to czego brakowało w Arma 3 . Tym bardziej że jak wspomniałeś oferuje coś czego pomimo zalet DCS-a  nie zaznamy w produkcie ED.
A trzeba przyznać że frajda ze współdziałania z desantem w multi jest wyśmienita  :icon_biggrin:.

Rutynowy trening. Tu jeszcze ze "starym" FM .
https://www.youtube.com/watch?v=djuzbQddKJo
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #207 dnia: Sierpnia 05, 2014, 14:54:28 »
...A trzeba przyznać że frajda ze współdziałania z desantem w multi jest wyśmienita  :icon_biggrin:. ...

Nie potwierdzam, nie zaprzeczam  8) Po podpowiedziach, dotyczących instalacji, ze strony _michala, pierwsze krótkie loty potwierdziły - jest dużo lepiej niż było ;D
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #208 dnia: Sierpnia 05, 2014, 17:37:29 »
Po moich pierwszych testach jak dla mnie to nie jest jeszcze FM z TOH . Ale na pewno znacznie lepiej niż to, co do tej pory było.
Jedna tylko rzecz mi nie pasuje i nie wiem, czy to coś u mnie, czy to kwestia niedopracowania. Chodzi o ruchy orczyka. Mam na myśli to że reaguje zbyt gwałtownie.
Nawet przy zwiększeniu martwej strefy i zmniejszeniu czułości zachowuje się jak model RC.

FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

_michal

  • Gość
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #209 dnia: Sierpnia 05, 2014, 18:44:43 »
Mam podobnie, orczyk jest zbyt czuły, G940.