Autor Wątek: DCS World 1.2.5  (Przeczytany 9903 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
DCS World 1.2.5
« dnia: Czerwca 20, 2013, 08:36:43 »
Na razie zapowiedź z newslattera:

DCS World :

Further improvements to game stability.
Corrected module installation issues.
Resource manager: Corrected logistic links.
Resource manager: The value, speed and periodically have been adjusted. Default supply speed is now 60 rm/h.
Anti-radiation missiles: Added proximity fuses and adjusted accuracy.
Visual detection of a target for AI units will now also be a function of time. The time of detection depends on target distance, aspect angle, and the presence of already detected targets nearby.
When a target is no longer visible, the AI aircraft will use the target’s last known position and velocity to search for it.
Added "STOP TRANSMISSION" trigger action.
AI behavior option "DISPERCE UNDER FIRE" now has new parameter - dispersion delay.
Added new AI behavior option - "RTB ON OUT OF AMMO".
Added more tooltips to the Mission Editor.
Message filter for Lock On aircraft: RShift+\.
Added several new constants (AI) and functions (trigger, Controller) in Simulator Scripting Engine (SSE).
Detection of radars by RWR have been reworked to make player and AI systems equal.
The parking spaces for Anapa and Krymsk airbases have been corrected.
Su-25T: The gun funnel has been adjusted.
Added new Su-27 skins.
The several air to air missile factors have been adjusted.
Updated airbase charts by www.10thGunfighters.de and www.ariescon.com
Fixed input deadlock.
M256 HEAT ballistics corrected.
Improved fire and smoke of aircraft fragments.
Improved material of flares.
Adjusted logbook data accounting. A specially of complex cases with multiple changes of aircrafts in one sortie.
Mission Editor: Added briefing picture dialog. If file contain inappropriate symbols in the name, GUI Error appears.
The broken input after exporting to HTML is fixed.

Ale czy nie mieli także z 1.2.5 zoptymalizować wreszcie wybuchów? Nawet Wags o tym pisał, a tutaj coś nie widzę takiej zapowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2013, 09:09:42 wysłana przez John Cool »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS World 1.2.5.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 20, 2013, 08:55:25 »
Optymalizacja funkcjonowania ATC też się chyba "zgubiła", podobnie jak wcześniej usprawnienie działania wingmanów (AI) w BS2.

Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 20, 2013, 18:18:06 »
Mogliby się wreszcie zabrać za CBU-87 bo do niczego się nie nadaję na dzień dzisiejszy. Jedyne co można tą bronią zniszczyć to FPS'y.

Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 21, 2013, 07:57:26 »
A gdzie model Su-33 ? Po Su-27  mało im brakuje, hak, parę drobnostek... Tylko taki kanciak zostanie ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 21, 2013, 19:00:32 »
No i trochę szerzej:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1793681#post1793681

Istotniejszej (być może) poprawy wybuchów (czasteczkowych), jednak chyba nie zobaczymy w 1.2.5, to dopiero ten IG.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 22, 2013, 00:42:06 »
Cytuj
Later this year, we will offer:
A-10A: DCS Flaming Cliffs
Su-25: DCS Flaming Cliffs
F-15C: DCS Flaming Cliffs
Su-27: DCS Flaming Cliffs

No ja mam nadzieję, że będzie jakaś poważna zniżka dla posiadaczy FC3, albo lepiej w ogóle za friko, bo to już przestaje być zabawne.

audentity

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 22, 2013, 08:47:20 »
Z FB:

Cytuj
We have not yet come to a decision regarding the availability of the new advanced flight models to the FC3 aircraft. While there is discussion of making this available as an FC3 upgrade at a lower cost than the full module, I can say with confidence that they will not be made available for free given the large time and financial investme
nt. When a final decision is made we will make an announcement.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 05, 2013, 20:02:19 »
Podobno 1.2.5 ma być w lipcu, tymczasem pokazali prace nad nowym modelem Su-33:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1806827#post1806827

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 05, 2013, 20:21:01 »
No przepiękna, ciekawe ile przyjdzie zapłacić?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Troghv

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 05, 2013, 20:27:25 »
@Up, nic  :)
No przepiękna, ciekawe ile przyjdzie zapłacić?

Nic :)
BTW...to była najdłuższa moja wypowiedź  :evil:

_michal

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 05, 2013, 20:41:42 »
Bo to external, o VC jak dotąd nie było mowy.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 06, 2013, 07:30:06 »
No i też spoko, morska sucz już od dawna prosiła się o lifting. :)

Poko

  • Gość
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 06, 2013, 20:30:36 »
E tam sucz - małolata z kilo papeterii na twarzy. Dawać tu prawdziwą sztukę w standardzie DCS, gdzie będzie można se poklikać myszą! :D

Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 12, 2013, 21:51:03 »
Kolejna porcja informacji od Wagsa, w skrócie:

1) Pracują nad eliminacją błędów w nadchodzącym 1.2.5
2) Implementują radar dla wyposażonych w niego jednostek OPL w Combined Arms
3) Wdrażają możliwość załadanku/rozładunku piechoty dla UH-1 i przyszłego Mi-8
4) Wreszcie zobaczymy efekty 'dymków' na końcach skrzydeł podczas manewrów

link: http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1812297#post1812297
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS World 1.2.5
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 14, 2013, 17:13:33 »
Cytuj
and more realistic fire control systems for armored units.
Czyli będzie i FCS dla jednostek naziemnych. CA zaczyna nabierać sensu.
FCS pewnie będzie taki jak w ARMA2 ACE, prosty, ale będzie.

Teraz niech jeszcze zrobią termowizję dla pojazdów naziemnych i usprawnią artylerię (więcej typów pocisków).