Autor Wątek: Wczesny dostęp już uruchomiony!  (Przeczytany 142575 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 08, 2013, 14:36:49 »
Wrażeń ciąg dalszy ...

Liczbę potencjalnych asów na samolcie typu LaGG szacuję na jednostki, nie dziesiątki. To jest trumna, nie chce skręcać i się wznosić. Latanie tym przypomina ŁaGG'a ze starego iła. Do momentu, kiedy ma się wysokośc i prędkość - jest ok. Potem trzeba gośno i wyraźnie krzyczeć o pomoc.
Udało mi się powalczyć na F4 z AI ŁaGG "Ace" (tylko trochę, zanim mój wingman go wykończył) - zupełnie inna historia. AI w tym wydaniu stara się trzymać wysokość, nie skręca tak gwałtownie no i lepiej strzela. Z ciekawych rzeczy - laggowi urwało się skrzydło w trakcie ciasnego zwrotu w miejscu, w któym chwilę wcześniej zrobiłem gustowną dziurkę. Ot, mała rzecz, a cieszy :-D
F4 bardzo ładnie się prowadzi na lekko wychylonych klapach. Być może jest to przyzwyczajenie z FB, ale brakuje mi stopniowania wychylenia klap. Płynny przesuw jest ok, ale na dzień dzisiejszy na dobrą sprawę nie jestem wstanie powiedzieć o ile wychylają się klapy w jednostce czasu. Tak samo jest z płynnym zoom'em - osobiście brakuje mi szybkich przeskoków typu: close-custom-wide. Ale to wszystko chyba nawyki paru lat latania w FB :-P
Samolot trzęsie jesli leci się naprawdę blisko za kimś, celowanie w takim strumieniu  - sztuka ;-) (nie wiem na ile to jest odczucie, a na ile prawda - nie mam joy'a z forcem).
Udało mie się w jednym locie zestrzelić trzech i jednego uszkodzić.
ŁaGG AI z dymiącym silnikiem lata całkiem długo, wyskoczyłem z F4 z powodu braku amumicji i do momentu kiedy mój pilot wylądował - łagg latał sobie ok.
Nie działają liczniki amunicji w F4 i najprawdopodobniej wskaźnik paliwa.
Wg mnie problemy ze stabilnością samlototu w trakcie strzelania wynikają trochę z braku prawidłowej kalibracji joy'a. Nie do końca rozumiem na czym polegają te krzywe.
Bardzo, ale to bardzo jestem ciekawy co ruscy zrobią w kwestii lagga. Bo w tej chwili to jest dawca zestrzeleń. Jeżeli F4 miał taką przewagę, to autentycznie strach pomysleć co będzie wyprawiał Fw ...
Jeżeli zostawią to tak jak jest (w co nie wierzę) to liczba pilotów latajacych po ruskiej stronie będzie naprawdę niewielka, a Ci co beda tam latali albo bedą mistrzami albo masochistami ...

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 08, 2013, 20:23:11 »
No niby fakt, ale też teraz udało mi się na LaGGu spuścić 3 Bf, na 4tego nie starczyło pestek (na Bf udało się nawet 5). Szkoda, że flak nie działa i nie ma jak uciec nad lotnisko, no i przydałaby się możliwość nagrywania tracków. Pewnie to dadzą z czasem. Fajnie też by było jakby po wylądowaniu samolot się dozbrajał, albo jakieś menu, coś jak w stylu DCS'a.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2013, 22:37:38 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 08, 2013, 20:48:48 »
Jeżeli zostawią to tak jak jest (w co nie wierzę) to liczba pilotów latajacych po ruskiej stronie będzie naprawdę niewielka, a Ci co beda tam latali albo bedą mistrzami albo masochistami ...

Ramm.

Dlatego Ramm dawno temu krytykowałem ów dobór maszyn na początek. Obiecywano realizm a ŁaGG vs  F4 czy G2 (o FW 190 nawet nie wspominam) nie był maszyną dającą duże szanse przeciętnemu pilotowi. Po drugie, jak już pisałem, ŁaGGów nad Stalingradem w połowie listopada było naprawdę mało - a to może mieć znaczenie dla fanów historycznego latania. ŁaGG był bardziej wytrzymały niż Jak ale był cięży od Jakowlewa na pusto o chyba prawie 300 kg! A silnik ten sam. Do tego był zdecydowanie słabiej latającą maszyną, niemanewrową na niskich prędkościach i łatwo, bez ostrzeżenia wpadającą w korkociąg. Jeżeli autorzy nie "zbilansują" gry to chętnych na ŁaGGi nie powinno raczej być zbyt wiele ;).
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 08, 2013, 21:42:59 »
Będzie też Jak-1, z tym, że wtedy u Niemaszków dojdzie G-2, ale np. już walka Jaka vs F-4 może być bardziej wyrównana. Poza tym nie zapomnijmy, że pojawi się też La-5 więc wiadomo na czym będą Ruskie ciągnąć.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 08, 2013, 21:58:36 »
A tej maszyny to naprawdę jestem ciekaw bp propaganda sobie a historia sobie. Debiut Ła-5, czy bardziej ŁaGG-5 wcale tak bardzo udany jak nam wmawiano przez 50 lat nie był. Np. w przeciągu niecałych dwóch tygodni sierpnia 1942 r. utracono 12 lub 13 z 19 Ła-5 w 49 IAP zgłaszając w tym czasie 16 zestrzałów maszyn LW.

PS
Offline nie trzeba będzie zaczynać na ŁaGGu?
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 08, 2013, 23:42:40 »
Będzie też Jak-1, z tym, że wtedy u Niemaszków dojdzie G-2, ale np. już walka Jaka vs F-4 może być bardziej wyrównana. Poza tym nie zapomnijmy, że pojawi się też La-5 więc wiadomo na czym będą Ruskie ciągnąć.

Po pojawieniu się Ła-5 my bedziemy mieli A-3. Jakoś nie widzę u ruskich większych szans. Nawet jeżeli będzie to tylko A-3. Musieli by dać FN, ewentualnie jakąś wersję korby lub P-40.
Jak -1 przeciwko F4 ? Proszę bardzo ;-) Pamiętaj Yoyek, że to jest zwykła 'jedynka" a nie wersja "b". Nie wiem jak będzie teraz, ale ruscy na prowadzonych przez siebie serverach mieli dwie fobie. Jedna nazywała się G2, druga Fw-190. Pytanie co wykastrują bardziej ;-)

Dlatego Ramm dawno temu krytykowałem ów dobór maszyn na początek. Obiecywano realizm a ŁaGG vs  F4 czy G2 (o FW 190 nawet nie wspominam) nie był maszyną dającą duże szanse przeciętnemu pilotowi. Po drugie, jak już pisałem, ŁaGGów nad Stalingradem w połowie listopada było naprawdę mało - a to może mieć znaczenie dla fanów historycznego latania. ŁaGG był bardziej wytrzymały niż Jak ale był cięży od Jakowlewa na pusto o chyba prawie 300 kg! A silnik ten sam. Do tego był zdecydowanie słabiej latającą maszyną, niemanewrową na niskich prędkościach i łatwo, bez ostrzeżenia wpadającą w korkociąg. Jeżeli autorzy nie "zbilansują" gry to chętnych na ŁaGGi nie powinno raczej być zbyt wiele ;).

Nie śledzę forum BoS'a aż tak szczegółowo więc nie wiem jakie będą mieli (lub mają) plany odnośnie multi. A to jest b. ważne (!!)  z punktu widzenia doboru samolotu.
To, że jest tam viks być może sugeruje powstanie czegoś na kształt ADW. Z mojego obecnego punktu widzenia było by to świetna wiadomość. Server stoi cały czas, mozna latać samemu, albo umówić się na godzinkę konkretnie i polatac wspólnie. Ale wracając do samolotów - zwróc uwagę, że w opcjach uzbrojenia LaGG'a jest możliwość zamocowania działka 37mm. O ile znam ruskich w tej materii - to nie pozwolą aby wszystko rozegrało się w powietrzu. Na ziemi też coś trzeba rozwalić. A tu 37mm jak znalazł. Do Jaka 37-ki nie włożysz ;-) a i ił jest planowany na razie jako jednomiejscowy. ŁaGG z 37 w nosie to nadal samolot myśliwski.

Aha, pięknie się pojawiają kontakty :) Najpierw coś błysnie, jakaś niewyrwźna kropka ... a dopiero potem kształt. Ładnie.

Ramm.
ps. przepraszam Was, gdybyście odniesli wrażenie, że za często porównuję BoS do FB. Dla mnie jest to jakiś punkt odniesienia, być może błędny - ale dla mnie - jedyny  ;)
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 09, 2013, 00:30:09 »
Punkt odniesienia... a jaki ma kurde być, jak co niektórzy (przez grzeczność i wzgląd na PESEL nie będę pokazywał palcem) tłuką tego biednego szturmowika już ponad 12 lat?.. Przecież niektórzy z piszących tu w tym wątku przez ten czas zdążyli się dorobić dzieci, doktoratu i efektownej Dacii Lodgy... Jak mawiał nieodżałowany Docent, czas nie chuj- nigdy nie stoi.
Klapy w F-4 nie działają skokowo, i trudno się dziwić- dziwne, że działały tak wcześniej. Inne co mnie ciekawi to zachowanie się automatycznych slotów w Me-109. Ciekawe, czy można doprowadzić do "wypadnięcia" któregoś z nich i efektownej niekontrolowanej beczki połączonej z obrzyganiem wiatrochronu w czasie zbyt bliskiego kontaktu ze strugami zaśmigłowymi poprzednika? I czy jest uwzględniony bardzo prozaiczny element krajobrazu w tych okolicach, czyli oblodzenie wlotów powietrza -> spadek mocy/zdławienie?
Co do Ła-5 to był to bardzo przeciętny samolot dopóki nie wzbogacił się o technologię "pożyczoną" z BMW, bardziej po stronie czerwonej bym stawiał na sklejkojaki, bo to urządzenie samolotopodobne w każdej wersji i wydaniu było bardzo niebezpieczne w ciasnej walce manewrowej, gdzie łatwo stracić energię- moc/masa/obciążenie powierzchni jest tutaj nie do przeskoczenia dla żadnego "niemca".
-Mamo dlaczego ci ludzie klęczą?
Bo to synku E24 jedzie.
-A ten za nim, to ma awarię?
Nie synku, to diesel.

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 09, 2013, 02:09:17 »
Złośliwiec się znalazł... :D

ŁaGG-3 i działko 37 mm, ciekawe który samolot będzie w grze, krótka seria 85 maszyn z Sz-37 (zwany jako K-37) czy praktycznie nieprodukowany seryjnie z NS-37. Masa startowa tego pierwszego wynosiła grubo ponad 3300 kg, V max na 0 m ok 500 km/h, wyżej bodajże 560 km/h, zapas amunicji... 20 sztuk. Nazwanie go myśliwcem trąci o eufemizm ;).
Ciekawostka, w okresie wrzesień-październik 1942 r. pod Stalingradem walczył 291 IAP, który posiadał te samoloty. Sowieci zgłosili 13 bombowców, tracąc 7 swoich maszyn. Ale w walce ŁaGGi z Sz-37 musiały być eskortowane przez Jaki. ŁAGGi z NS-37 były lepsze niż z Sz-37 ale i tak wypadały o wiele słabiej od opracowanych niewiele później (chyba 3-4 miesiące) Jaków-9 z tym samym działkiem - Jaków-9T.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 09, 2013, 08:14:44 »
Wspominałem swego czasu, że gdyby był "full" realizm w FB1946 to nikt by nie chciał latać po ruskiej stronie. V-Fronty musiałby zupełnie inaczej wyglądać. Mniej więcej tak, że 4 Niemców spotykała 12 ruskich.
Z tego co czytam w Waszych wypowiedzi zapowiada się zupełnie nie źle. Dawno mówiłem, że lecąc takimi szmatolotami nic nie słychać oprócz silnika plus ewentualnie co drugie słowo w słuchawkach. Czekam na dalsze informacje, to może na gwiazdkę sobie kupię.   
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 09, 2013, 08:54:50 »
Tak sobie myślę, że macie za duże oczekiwania odnośnie rozgrywki wieloosobowej w "BoS". Osobiście bym się raczej nastawiał na dokładnie to co oferuje w tym momencie "RoF" - devsi zresztą niczego więcej nie obiecują/obiecywali.

Benek

  • Gość
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 09, 2013, 09:23:54 »
Osobiście o ruskich się nie martwię :), jeśli będą fronty lub coś a'la ADW to na pewno będą latać i wymyślą coś żeby dawać radę. Jeśli wcześniej dawali radę iszakami i szczajkami a nawet Iłami na F4 to teraz też będą. Poza tym dobra ekipa nawet na ŁaGGu ma szansę w multi, zwłaszcza jak będziemy przeświadczeni że nic nam nie mogą zrobić a o sukcesie misji będzie decydowała rozwałka na ziemi:D.
Ramm co do do klap to musisz sobie  policzyć ile się otwierają na sekundę :D. Na skrzydle masz takie kreski które pokazują kąt wychylenia klap. Z tego co widziałem to chyba prędkość nie ma znaczenia i otwierają się tak samo szybko jak lecisz 250 jak i 400, ale może się nie przyjrzałem dokładnie. W sprawie slotów, to na tą chwilę z tego co wyczytałem są źle wymodelowane bo otwierają się zależnie od prędkości a nie kąta natarcia i wyłażą oba naraz. Jakichkolwiek strumieni za śmigłem nie stwierdziłem. Co do kontaktów to absolutnie się nie zgadzam że dobrze widać. W widoku oddalonym na maksa praktycznie ich nie widać jak są dalej niż 1 km., musisz sobie na maksa zrobić zooma żeby zobaczyć gdzie ten ŁaGG się spawnuje koło waypointa. Cony dobrze widać na odległościach do 0-750 metrów. Za pierwszym razem jak poleciałem nawet nie widziałem ŁaGGa dopóki się nie zmergowaliśmy. Później już wiedziałem że trzeba mocno przybliżać widok. Moim zdaniem za łatwo się strzela a AI lata jak w starym Ile zarzucając dupą :D.
Na koniec tak sobie myślę czy to bujanie samolotów nie wynika czasem z braku trymów, na oficjalnym forum to jeden z cieplejszych tematów chętnie bym posłuchał głosu Głosa w tej sprawie :) poniżej materiał poglądowy:

http://forum.il2sturmovik.com/topic/2808-do-plane-controls-seem-little-nervous/

Jeśli chodzi o multi to ja się zaczynam obawiać że będzie bieda, mało obiektów, brak łatwego edytora brak czegoś  a'la HL. ROFA aż tak bardzo nie męczyłem, a tu widzę że Caldur w międzyczasie potwierdza moje obawy. W każdym razie pożyjemy zobaczymy.

Offline Blakhart

  • Trolle
  • *
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 09, 2013, 11:56:05 »
Cytuj
W sprawie slotów, to na tą chwilę z tego co wyczytałem są źle wymodelowane bo otwierają się zależnie od prędkości a nie kąta natarcia i wyłażą oba naraz. Jakichkolwiek strumieni za śmigłem nie stwierdziłem.

+1, też na to zwróciłem uwagę.

Brak trymów nie powinien mieć nic do zachowania samolotu. To coś jak domniemanie ciąży z powodu przebywania niedaleko miejsca kopulacji. \
Większość tematów na tamtym forum po prostu mijam szerokim łukiem, także o tym nie czytałem...
 
Najwięcej do powiedzenia tam mają ludzie zupełnie zieloni w temacie simów, którzy pojawili się w tym środowisku przy okazji rozpowszechnienia tematyki lotniczej w klimacie MMO.
Co gorsze takich jest tam od groma ( również z przyczyn lingwistycznych, większość doświadczonych simerów to europa plus wild wild east ) i jeden drugiego wspiera w eskalacji idiotyzmów.
Widziałeś z resztą Benito jak coś tam z Kwiatkiem próbowaliśmy wytłumaczyć.

Że tak powiem dobitnie Ch&j z Twoim doświadczeniem, ch%j z Twoją wiedzą, bo przychodzi jeden kolo, mówi, że ustawił sobie dobrze joystick, drugi mówi, że "on to nigdy nie latał", ale filmik z YT wrzuca i mówi, że to podobne i tak powinno być, a trzeci przyjdzie i powie, że to "najrealniejsze odczucia z gry" jakie miał do tej pory, a z tych gier to wcześniej latał pół roku offline w starego sturmovika do momentu jak nowy Battlefield nie wyszedł i trochę Łor tander na myszce...

:D  8)

Trym zmienia wyważenie w trakcie lotu, a tu mamy do czynienia z nadmiernym przełożeniem siły ze sterów na powierzchnie sterowe.
Nawet to "wodzenie" nosem czy nieskoordynowane ruchy samowzbudne bym przebolał gdyby pojawiały się pod wpływem agresywnego i nieskoordynowanego ruchu sterami, ale tak nie jest.

Delikatny ruch sterami powoduje dużą zmianę położenia samolotu, tak jakby powierzchnia samolotu nie musiała pokonywać oporu otaczającego go powietrza.

Co więcej większość ruchów pedałami/sterownicami nożnymi/orczykiem powoduje dążenie samolotu do autorotacyjnych beczek. To w moim skromnym słowniku należało by podciągnąć pod "nadsterowność", a nie złe ustawienia osi joysticka.

Samolot powinien zachowywać się realnie przy ustawieniach 1 do 1, zmiana czułości, martwe strefy powinny być dla posiadaczy słabszego sprzętu symulacyjnego dla czerpania z hobby przyjemności, a nie frustracji spowodowanych przewlekłą alergią na korkociągi.


A co do "jakości" maszyn...

Hmmm... panowie...
Czy uważacie, że "ruski" producent, zrobi "ruską" grę z "ruskimi" samolotami, na "ruskim" teatrze działań, poruszający świętą bądź co bądź dla nich tematykę "Wojny Ojczyźnianej" czyli jak to "Ruscy" sami pokonali nazizm i wygrali II wojnę światową, po to by ich ukochany przede wszystkim "ruski" odbiorca nie czerpał przyjemności z upajania się odgrywaniem bohatera "sowieckich sajuz" ? :D

To poza tym byłoby głupie zrobić białe pionki lepsze od czarnych, tak samo jak głupie jest dodawanie ideologii do latania wirtualnym modelem samolotu w grze...

Przyjdą Uranowe Parchy,  ten Jak 1 to "ten" z silnikiem M 105 PF o ile się nie mylę, więc będzie dawał radę , a może nawet i extra płatne dodatki jak w RoFie, że za 2 dolce masz lepszy celownik czy ciężkie karabiny...

mmaruda

  • Gość
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 09, 2013, 12:23:06 »
W temacie modelu lotu, czytałem te wasze posty i czytałem odpowiedzi niedzielnych symulantów - też jestem zażenowany, ale póki co nikt z devów chyba nie wypowiedział się, co jest, a co jeszcze nie jest wymodelowane. Póki co mamy do czynienia z naprawdę wczesną alfą i ciosanie komukolwiek kołków na głowie jest bez sensu. Myślę, że się poprawi, bo przecież nie przejdzie, że drugowojenne rumaki miotają się po niebie bardziej niż RoFowe szmatoloty.


W sprawie balansu maszyn, to też nie męczyłem RoFa aż tak bardzo, ale ostatnio nieco polatałem i myślę, że balansowania na siłę ruskich maszyn nie ma się co obawiać. Takie wnioski przynajmniej nasuwają mi się po tym co widzę w RoFie - tam trzeba być naprawdę niezłym cwaniakiem, żeby latać na Nieuportcie czy Spadzie przeciwko Fokkerom i Albatrosom. Ot, jest taka misja w kampanii Hat in the Ring, gdzie trzeba spuścić balon i uciec Albatrosowi. Bonusowe punkty są za strącenie Niemca. Kiedyś się zawziąłem i powtarzałem to w nieskończoność zawsze bezskutecznie. W akcie desperacji włączyłem sobie nieśmiertelność i nielimitowane ammo - po godzinie ganiania za Albatrosem dałem sobie spokój, nie dało się i już. Ogólnie tak się właśnie lata alianckimi maszynami, trzeba się ciągle mieć na baczności i mocno napocić w walce, żeby przeżyć. Jest taki Camel, który, jak nie masz dobrych pedałów i doktoratu z aeronautyki, to spróbuje cię zabić przy każdym skręcie, jest SE5A, który może się sprawdza jako myśliwiec energetyczny, ale każda próba walki kołowej z Fokkerami kończy się w płomieniach. Przesiadka na wurstoloty natomiast owocuje przyjemną rozgrywką polegającą na kręceniu eleganckich kołeczek i nabijaniu fragów.

Wiem, że były tam jakieś jęki, że performance maszyn jest zły, że nie tak itp, ale 777 trzymało się swoich danych i nie ruszało FM. Nie wiem jak to wpłynie na online, na pewno będzie masa zapaleńców, którzy do niemieckich maszyn nie wsiądą i ktoś pewnie wcześniej czy później osiągnie status pijanego mistrza na Łaggu, pytanie tylko, czy dobór Stalingradu jako najbardziej ikonicznego obszaru zmagań na wschodnim froncie nie odbije się czkawką, bo przecież spory procent nabywców tego sima to Rosjanie, ale dobrze, że BoS nie bije po oczach sowiecką propagandą w kwestii maszyn.

Benek

  • Gość
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 09, 2013, 12:25:15 »
Mi się Blak zdaję że tam większość ludzi nie wie o co Wam z Kwiatkiem chodzi. Osobiście porównuję BOSa do CLODa (Iła już nie pamiętam tak dobrze :D) i tam samolot tak się nie buja jak dasz pitcha i puścisz i jak mniemam o to Wam chodzi zarówno z pitchem jak i z rudderem. Wcześniej miałem źle skalibrowany joy i w CLODzie samolot bujał się bardziej bo cały czas podnosił mu się nos - stąd takie luźne spostrzeżenie, że może to trochę od tryma zależy, (choć niby w 109 jakiś sposób na trymowanie jest). Generalnie chciałem się dowiedzieć czy jak masz wytrymowany samolot ciężki na dupę to może tak ma być że ta oscylacja jest większa. Mówisz że nie ma ta związku, to ok, nie będę o to kruszył kopi bo się na tym nie znam i nie mam zamiaru się znać bardziej niż mi to potrzebne w grze:). Patrzę zupełnie z boku na BOS w sensie takim że traktuje to jako kolejną gierkę w którą chce wygrać przy okazji rywalizując z innymi online dlatego pytam nieraz o głupie rzeczy ale nie mam ciśnienia żeby być alfą i omegą w temacie aerodynamiki czy fizyki lotu bo za co innego biorę kasę. Co do samego latania to ja nie odczuwam tego że joy jest nieprecyzyjny (myślę że ludzie na forum BOSA myslą że o to Wam chodzi), tylko właśnie że samolot sam robi coś czego nie powinien zrobić w realu.
Tak naprawdę martwi mnie cały ten model lotu tylko dlatego, że chciałbym jeszcze powalczyć ze starymi przeciwnikami z frontów i obawiam się że jak będzie lipa to tych największych koksów nie będzie  - a co to za frajda zabrać jakiemuś dziecku z WT lizaka ja bym chciał kroić ruskich byków :)

pzdr

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 09, 2013, 12:34:50 »
Nie lekceważyłbym jednak latających na ŁaGGu w grach multi. Ma naprawdę potężne uzbrojenie, wejśćie mu w celownik robi niezłą sieczkę z meśka. Główną bolączką uzbrojenia jest ilość pestek która od biedy wystarczy na dwa Bf i to przy naprawdę dokładnym celowaniu. Lata oczywiście beznadziejnie i tylko kumaci goście dadzą nim radę stanowić zagrożenie ale już dwa ŁAGG na jednego Me może stanowić wyzwanie. Poza tym multi to sporo ataków z zaskoczeni a jeszcze więcej w furbarze a tu już bywa różnie jeśli dodać do tego konieczność rozprawienia się z iłami na które potrzeba sporo czasu da nam to szanse dla ŁaGGów i to całkiem spore.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM