Autor Wątek: Wczesny dostęp już uruchomiony!  (Przeczytany 142578 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #690 dnia: Października 05, 2014, 19:58:31 »
Zagłosowałem na LIKE IT, ale w multi wszystko powinno być dostępne na starcie.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #691 dnia: Października 05, 2014, 22:52:42 »
System odblokowywania to jest dla mnie rzecz kompletnie drugorzędna. Przemęczyłem te 4 misje treningowe, które są wymagane do przejścia do kampanii właściwej i odpaliłem atak w Ju 87 na poziomie Expert... tylko po to żeby zobaczyć najpierw olbrzymie żółte napisy, te same co w tutorialu (coś w stylu "Leć tutaj łamago"), a potem wynudziłem się przez 30 minut lotu (pusto i szaro), żeby na końcu zobaczyć swój wynik w postaci prezentacji a'la Battlefield...
Wydawało mi się, że mając samograj kampanii (tryb kariery z RoF) autorzy nie muszą się zbytnio wysilić - tu podrasować, tam wyszlifować i już. Realia okazały się dosyć smutne: owszem grafika, model lotu (w mojej ocenie) i efekty uszkodzeń są wyśmienite, ale co z tego skoro reszta jest kompletnie aklimatyczna, począwszy od GUI rodem z kafelków Windows, a skończywszy na wykonywaniu misji z generatora, bez własnej eskadry i porządnej drogi z nooba do dowódcy?
I jeszcze teksty w stylu "to jest najlepsza gra, jaką mogliśmy stworzyć w tym czasie dysponując budżetem jaki mieliśmy"...to może trzeba było sobie darować WWII i skupić się na czymś w czym byli dobrzy i w czym zdobyli sobie uznanie graczy?

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #692 dnia: Października 06, 2014, 08:37:45 »
Chciałem coś jeszcze dopisać żeby nie było, że marudzę bezpodstawnie:

Dev Diary #21 - czerwiec 2013 r.

"(...)When you enter a phase you'll be asked to join a regiment. The regiments available vary from phase to phase the way it happened back then during Battle of Stalingrad: some squadrons leave, some come to the front lines, join other units or get renamed. Which regiment you choose defines which side you server with - Soviet Air force or German Luftwaffe. You'll be free to change sides before every mission. Thus, all your stats gathered in the game get bound to your account while specific data is split in two separate profiles - USSR and Germany.
 
Every regiment has a home base and specific aircraft in service. You can use any plane that your regiment has available. Remember, that a plane's design defines the type of mission you'll be offered to play. If you choose a fighter, ground attack or bomber the gameplay will be different which helps us bring you three different flight-sim experiences. The types of missions that are offered are very diverse and give you the freedom to choose one that suits you best. Some players prefer intense dogfights or ground assaults against armor or massive bombing raids hitting transportation lines or troops.
 
Also our mission generator pays attention to the phase you're playing - i.e. stage of the battle. For instance, Luftwaffe bombers fly more supply missions than bombing raids during the aerial bridge period, while Soviet fighters try to intercept them more often. Such a situation is drastically different from what happened in the air during earlier stages of the battle. Thus, the variety of mission types allows you to see the operation from all points of view.
 
Weather is taken into account as well. We've preset certain rules for weather in every phase. For instance, some periods will have pretty bad weather simply because that's how it was in real life according to history. Wind speed and direction is taken into account as well. The time when the mission starts will be set depending on the specific regiment you're playing for and the period of the phase.
 
Along with you and your AI controlled enemies, a whole bunch of other AI planes will be active in every mission. You may meet friendly or enemy units flying by, scouting, bombing or fighting each other. Both the air and ground will be filled with action and your mission won't be fought by you alone, but with friendly AI crews. Should you engage a hostile recon unit? Will you try to help a pair of friendlies outnumbered by an enemy squad? Can you protect a group of ground assault planes from a sudden attack? It is up to you to decide, but remember - you're on your own mission with its own priorities!(...)"

Na taką grę, parę miesięcy potem, dałem swoje pieniądze, a nie na jakąś dziwną hybrydę z War Thunderem. Uznaję jednak, że sam jestem sobie winny - nauczka na przyszłość.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #693 dnia: Października 06, 2014, 09:34:55 »
W tym diary nie widzę nic o własnej eskadrze i porządnej ścieżce kariery z nooba do dowódcy. Nie wspomnieli jedynie o odblokowywaniu modów, reszta IMO się zgadza z tym co dostaliśmy.

Cytuj
samograj kampanii (tryb kariery z RoF) autorzy nie muszą się zbytnio wysilić
Wg nie tryb kariery w RoFie to jest najnudniejszy single player z jakim miałem styczność od czasu Knights of the Sky. Jak dla mnie to należałoby go przebudować w 95%.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #694 dnia: Października 06, 2014, 09:43:07 »
Cytuj
"When you enter a phase you'll be asked to join a regiment.  The regiments available vary from phase to phase the way it happened back then during Battle of Stalingrad: some squadrons leave, some come to the front lines, join other units or get renamed. Which regiment you choose defines which side you server with - Soviet Air force or German Luftwaffe."

"Tryb Kariery" ma swoje wady, ale jest o niebo lepszy niż bezosobowy generator misji, który dla niepoznaki nazwali kampanią. W RoF coś się dzieje - dostajemy raporty z wykonania misji innych pilotów z eskadry, ktoś ginie, kogoś przyjmują na jego miejsce, ktoś ląduje w szpitalu, a inny jako POW. Dodatkowo awansujemy z czasem i z prostego skrzydłowego można zostać dowódcą bazy. Jeżeli uważasz, że to co zaimplementowali w BoS jest do tego porównywalne to ja nie mam więcej pytań.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #695 dnia: Października 06, 2014, 22:01:31 »
Jest do pobrania 1.41GB. :)
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #696 dnia: Października 06, 2014, 22:13:43 »
Cytuj
"When you enter a phase you'll be asked to join a regiment. The regiments available vary from phase to phase the way it happened back then during Battle of Stalingrad: some squadrons leave, some come to the front lines, join other units or get renamed. Which regiment you choose defines which side you server with - Soviet Air force or German Luftwaffe."

Dostałeś dokładnie to co było obiecane w Dev Diary #21. Wybierając lotnisko wybierasz eskadrę w której latasz. Identycznie jest w RoFie. Odnoszę wrażenie, że przeczytałeś to co chciałeś przeczytać a nie to co chciał przekazać autor.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #697 dnia: Października 06, 2014, 23:02:26 »
Weź mnie nie rozśmieszaj.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #698 dnia: Października 06, 2014, 23:18:54 »
Ok. widzę, że zbliżamy się do poziomu dyskusji na onecie. EOT z mojej strony.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #699 dnia: Października 07, 2014, 08:05:50 »
Panowie, spokojniej.

Jest do pobrania 1.41GB. :)

Jest changelog tego uaktualnienia:
http://forum.il2sturmovik.com/topic/11338-new-update/?p=173295 (+ sporo hejtu..).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #700 dnia: Października 07, 2014, 08:11:34 »
Wyjaśnili gdzieś po kiego grzyba są ikony na mapie na EXPERT? Psuje to całą zabawę.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #701 dnia: Października 07, 2014, 08:17:01 »
Dostałeś dokładnie to co było obiecane w Dev Diary #21. Wybierając lotnisko wybierasz eskadrę w której latasz. Identycznie jest w RoFie. Odnoszę wrażenie, że przeczytałeś to co chciałeś przeczytać a nie to co chciał przekazać autor.

W RoF wybierasz eskadrę bazującą na danym lotnisku. W BoS wybierasz lotnisko i nie ma nigdzie mowy o żadnej nazwie eskadry, ilości samolotów, ludzi, itp. Trochę tak jakbyś obsługiwał drona z drugiego końca świata.
W cytowanym przeze mnie fragmencie dziennika autor wyraźnie pisze o "regimentach", a nie o wyborze lotniska. Nie wiem, czy było to celowa dezinformacja żeby za szybko nie zaalarmować ludzi którym na tym fragmencie rozgrywki zależy, czy po prostu błąd w przekazie, ale wystarczy przejrzeć parę wątków na forum żeby się zorientować, że to co dostaliśmy nie jest tym co sugerowano w zapowiedziach i strumykach oraz czego oczekiwali gracze. Co ciekawe, na wielokrotnie zadawane pytania, które mogły wyjaśnić całą tę niezdrową sytuację o wiele wcześniej konsekwentnie nie odpowiadano...we własnym wątku autorów służącym do zadawania pytań.
Podoba ci się to co zrobili? To super, mnie się może nie podobać - mam do tego prawo.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #702 dnia: Października 07, 2014, 09:00:18 »
Chciałem się jeszcze odnieść do tej twojej wypowiedzi:

Cytuj
Wg nie tryb kariery w RoFie to jest najnudniejszy single player z jakim miałem styczność od czasu Knights of the Sky. Jak dla mnie to należałoby go przebudować w 95%.

Nudny? Kwestia gustu, ale czy nie zauważyłeś, że w BoS otrzymałeś coś znacznie gorszego, bo praktycznie identyczne misje z generatora pozbawione czynnika ludzkiego w postaci "żywej", działającej eskadry składającej się z odrębnych jednostek, umiejscowione w praktycznie pozbawionym życia środowisku? Jak to się ma do szumnych zapowiedzi o "imersyjnej kampanii historycznej"?
Ja nie twierdzę, że wszystkie elementy z Tryby Kariery należałoby przenieść 1 do 1, ale co szkodziło zachować choćby profil pilota z jego historią, odznaczeniami i historycznymi rangami?
Na to też nie było czasu? To może należało iść w kierunku kampanii tworzonych przez Desastersoft? Kilka całkowicie oskryptowanych, dynamicznych misji z linią fabularną - coś takiego nawet Eagle Dynamics jest w stanie sprawnie przygotować.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #703 dnia: Października 07, 2014, 09:21:23 »
Panowie, spokojniej.

Jest changelog tego uaktualnienia:
http://forum.il2sturmovik.com/topic/11338-new-update/?p=173295 (+ sporo hejtu..).


A dziwisz się w kontekście przygotowanych zmian?

- "aim helper added in Normal difficulty;"
- "it's now possible to speed up time for x2 only;"
- " autopilot feature was turned off for campaign mode;"

Przecież druga i trzecia zmiana to wyraźna kontra na "zapuszczę sobie autopilota, włączę 16x przyśpiesznie czasu i pójdę zjeść ciasteczka" - tak ludzie starali się przecież przebrnąć przez niechciany i niezrozumiany system unlocków.

Ktoś tam napisał, że BoS zmienił się z symulacji lotniczej w farsę w zaledwie kilka tygodni... ja się z tym tylko częściowo zgadzam, bo lampki ostrzegawcze powinny się zapalić już grubo kilka miesięcy temu.

Odp: Wczesny dostęp już uruchomiony!
« Odpowiedź #704 dnia: Października 07, 2014, 09:41:53 »
Nigdzie nie napisałem, że podoba mi się kampania w BoSie. Wiedząc, że gra bazuje na silniku RoFa i jest robiona przez ten sam zespół nie miałem wątpliwości co do poziomu single'a. Nie czuje się oszukany przez twórców bo dostałem to czego się spodziewałem. Kupiłem ją żeby polatać Mietkiem w ładnych okolicznościach przyrody i postrzelać do czerwonych. Reszta to tylko dodatki upiększające lub obrzydzające grę.