Autor Wątek: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.  (Przeczytany 2360 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« dnia: Lutego 16, 2014, 22:25:22 »
Temat dotyczy dozbrajania na lotnisku, oczywiście opcja jest, można wybrać różne opcje ale są one zwyczajnie kiepskie. Bo podwieszenie np.  jednego AGM-65K i jednego AGM-65D pod A-10A to jakaś farsa. Jak już jest opcja gdzie da się podwiesić 4 szt. AGM-65D to tylko je i nic więcej. Ma ktoś jakieś rozwiązanie tej przykrej sytuacji ?
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2014, 07:46:32 wysłana przez KosiMazaki »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Troghv

  • Gość
Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 17, 2014, 10:21:31 »
W edytorze misji stworzyć własny profil/ profile i po sprawie.

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 17, 2014, 20:18:27 »
Dzięki wielkie, teraz można normalnie go dozbroić, nawet w to czego brak w encyklopedii  ....  Mam takie jeszcze pytanko, czy u was też A-10A stał się taki ociężały i czuły na uszkodzenia ?
Teoretycznie na jednym silniku powinien spokojnie dolecieć do lotniska, teraz mimo pozbycia się zbędnego balastu po uszkodzeniu jednego z silników samolot co by się nie robiło powoli opada , szanse na powrót do bazy są raczej nikłe. Czy w czasie namierzania rakietą powietrze - powietrze, okrągły wskaźnik uchwycenia celu powinien być zawsze na górze HUD-a, troszkę to dziwne, chyba tak nie powinno być ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Troghv

  • Gość
Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 17, 2014, 21:31:14 »
Mam takie jeszcze pytanko, czy u was też A-10A stał się taki ociężały i czuły na uszkodzenia ?

A-10A ma AFM z A-10C.

Czy w czasie namierzania rakietą powietrze - powietrze, okrągły wskaźnik uchwycenia celu powinien być zawsze na górze HUD-a, troszkę to dziwne, chyba tak nie powinno być ?

Tak było, jest i będzie od czasów LOMAC'a. Niestety A-10A nie jest tak dopieszczony jak jego młodszy brat i dlatego zapewne nie posiada możliwości sterowania namiernikiem głowicy rakiety.

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 17, 2014, 21:35:46 »
W FC2  był on na środku, nie był ruchomy ale jego centralne położenie nie przeszkadzało, teraz jak jest na górze to lipa. Co do AFM z A-10C, niby samoloty te same ale chyba A-10C nie posiada hamulców aerodynamicznych i chyba ma mocniejsze silniki_?  To by wiele wyjaśniało_.
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2014, 21:48:24 wysłana przez KosiMazaki »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 17, 2014, 22:35:54 »
ale chyba A-10C nie posiada hamulców aerodynamicznych i chyba ma mocniejsze silniki_?
Ani jedno, ani drugie. Skąd taki pomysł w ogóle?

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 17, 2014, 22:44:56 »
Tak , moja pomyłka, właśnie to sprawdziłem. Posiadam A-10C ale jeszcze nie umiem nim latać, dokładniej rozgryzam nawigowanie, nie jest to takie proste jak w A-10A.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 18, 2014, 14:45:32 »
No dobrze, treningi idą w najlepsze, lądowanie_, starty, pierwsze kroki w nawigacji i tu problem. Wybieram lotnisko, wbijam częstotliwości w ILS_, wbijam w radio_, włączam ILS na środkowym panelu, powiadamia lotnisko o zamiarze wylądowania, wszystko tak jak zaleca szkolenie. _Teoretycznie powinno pokazać mi kurs do miejsca w którym powinienem zacząć schodzenie_, to co mówią z lotniska przez radio. Czy nawigacja pokładowa (lewy panel)_, tak jak pokazuje trasę lotu normalnego nie pokazuje kursu do lotniska_?

Lotnisko daje mi azymut do miejsca w którym powinienem zacząć zejście do lądowania, biorę podany  kurs i co dalej_, nie dostaję automatycznie info z lotniska, że już w nim jestem i mam go zmienić  na kurs w stronę lotniska. Teraz wiem, że jestem w miarę  dobrym miejscu po nawigacji na lewym ekranie ale co gdy on ulegnie uszkodzeniu_?

Z góry przepraszam za mało fachowe określenia. Nie znam dobrze angielskiego, na "yoyosims" jest 5 lekcji ale nie obejmują one nawigacji, tylko start, lądowanie i uzbrojenie._Nawigacja mimo_, że bardzo ważna umknęła kolegom
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2014, 15:24:09 wysłana przez KosiMazaki »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 18, 2014, 19:12:54 »
1 AGM-65G/K to nie farsa, pilony nie moga ich uniesc poniewaz sa ciezsze niz AGM-65D/H.
Tak samo 1 AGM-65D/H to normalne uzrbojenie, poniewaz 2 lub 3 na skrszydle powoduja za wielki opor aerodynamiczny,

Normalne uzbrojenie to 2xAGM-65, 4-6xbomb, plus ECM i AIM-9 jezeli potrzebne.

O ile chodzi o ILS, trszeba 'zlapac' na odpowiednim azymucie oraz pulapie.   300' na 1nm, i najlepie jest 'chwytac' ponizej pulapu, dla powodow ktore nie sa symulowane.

Nalezy podejsc  to ILS na pulapie ILS + 2000' or 7-10nm na odpowidnim kierunku.  Kurs zeby dotrszec do tego miejsca niw jest wskazywane, lub zle pamietam bo sam obliczam - zalezy od podejscia do lotniska, ktore jest publikowane w RL.  W symulatoze mozna sobie ustawic dowolna metode podejscia.

ILS sie nie uzywa jezeli widocznosc jest drobra, chyba ze dla praktyki.

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 18, 2014, 19:27:16 »
http://www.youtube.com/watch?v=-QGwsRazhvA

Czy w czasie namierzania rakietą powietrze - powietrze, okrągły wskaźnik uchwycenia celu powinien być zawsze na górze HUD-a, troszkę to dziwne, chyba tak nie powinno być ?

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 18, 2014, 20:53:39 »
Padonis:    http://www.youtube.com/watch?v=79-sxKaRDpI
Materiału w necie co nie_miara. Poza tym bardziej ogólne pytania zadawaj w odpowiednim miejscu, gdzie można podyskutować bez zbędnego offtopa:
http://il2forum.pl/index.php/topic,13667.525.html
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2014, 21:11:27 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Dozbrajanie samolotu na lotnisku.
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 19, 2014, 10:04:38 »
Dzięki wielkie, załapałem o co biega ;D, jak już wiem jak startować i lądować to zabieram się za nawigację po punktach. Nie jest to bardzo skomplikowane, gorzej będzie z uzbrojeniem.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)