Autor Wątek: DCS: World (Open Beta)  (Przeczytany 184402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #375 dnia: Sierpnia 29, 2018, 19:02:07 »

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #376 dnia: Sierpnia 30, 2018, 22:46:24 »
Fajna ta "Pustynna Burza". ;) Ktoś testował tą nową opcję z labelsami?

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #377 dnia: Sierpnia 30, 2018, 23:46:23 »
Szkoda tylko, że całkowicie rozwalili mapę pod F10, a dokładnie jej działanie pod multi monitory... W zasadzie nie patrzę na nią, ale misje szkoleniowe bez mapy pod F10 to masakra. Doprawdy jak dzieci we mgle, po omacku te ED robi "poprawki".

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=219075
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #378 dnia: Sierpnia 31, 2018, 18:46:45 »
Jest szansa, że dzisiaj będzie hotfix na OB, ostatni update popsuł też VR.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #379 dnia: Sierpnia 31, 2018, 18:53:20 »
Ciekawe co zepsuje następny?  :evil: Jednak na tak szybką poprawę nie liczę, to nie w ich stylu. No i wpierw trzeba wiedzieć co powoduje błąd.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2018, 18:59:31 wysłana przez =OPS=padonis »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #380 dnia: Sierpnia 31, 2018, 21:25:56 »
Jakby ktoś widział latającą chmurę zamiast Horneta to się proszę nie dziwić :P. Wychodzi na to, że zintegrowali "over wing vapor" w multi i teraz widać to nie tylko na własnym samolocie ale i innych. Gość co ma 1.5G a samolot wygląda tak (tutaj akurat 2.6G):


Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #381 dnia: Września 01, 2018, 16:18:27 »
Fiu, fiu...niezły ten ostatni Update. DCS niegrywalny w VR (rozmazany obraz przy ruchach głową, problem z ASW?), myszka "chodzi" do polowy ekranu i niżej wcale nie ma ochoty być ściągnięta.
Wracam do Update 9.

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #382 dnia: Września 01, 2018, 18:04:09 »
U mnie mapa się poprawiła, ale menadżer misji zawiesza DCS-a po parunastu sekundach, góra minucie.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #383 dnia: Września 02, 2018, 12:36:52 »
Jest nietypowy (niedzielny) hotfix poprawiający m.in. crash'e edytora 2.5.3.21153 Open Beta hotfix 2.

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #384 dnia: Września 02, 2018, 13:06:12 »
Razbam August 2018 update video.
https://www.youtube.com/watch?v=mPKINRjE2rI

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #385 dnia: Września 05, 2018, 17:44:23 »
Nowa łatka (jakieś dwieście MB). Poprawili błędy dot. Oculusa, jakieś inne związane z wczytywaniem misji na mapach Zatoki Perskiej i Normandii, no i doszła misja przygotowana z myślą o helikopterowej promocji.
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3617430&postcount=26

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #386 dnia: Września 05, 2018, 19:14:08 »
Ja mam dalej wersję 2.5.3.21153  i nie widzę żadnej poprawy. Update nie idzie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #387 dnia: Października 10, 2018, 18:43:23 »
No dobra, testował ktoś nowy FM 29-ego? Jak dla mnie to trochę dziwnie/ciężko się nim lata. Bardzo czuły na wszelkie wychylenia sterów. Przy starcie to nawet nie próbujcie wychylać joy'a dalej niż do 1/5 całego zakresu bo skończy się rozsmarowaniem po pasie. Klapy da się wypuścić przy każdej prędkości i wtedy zaczyna się robić interesująco, bo nos idzie mocno w dół (im wyższa prędkość tym bardziej idzie w dół). Drążek przy maksymalnym wychyleniu zaczyna chodzić przód tył sam z siebie (przy prędkościach rzędu 400-500km/h i na minimalnej jak się lata w kółko). Model lotu ma też pewne zachowanie które rozpoznają piloci F-15, mianowicie można nos ostro zadrzeć do góry, prędkość spada momentalnie i jak cegła na dół. Może to brak przyzwyczajenia bo Migiem to ja nawet jak był SFM to za wiele nie latałem, ale mimo wszystko wydaje mi się, że będzie sporo poprawek do tego FM.


P.S. Jeszcze sterowanie mocą silników też jest bardzo dziwne. U mnie to wygląda tak jakby przepustnica traciła kalibrację za każdym uruchomieniem misji. Raz wystartowałem i JEDEN silnik zszedł z dopalania sam z siebie, chociaż przepustnicę mam od X52 więc nie ma mowy o oddzielnym sterowaniu ciągiem dla każdego z silników.

P.S.2 Wszystko testowane na MiG-29A.
« Ostatnia zmiana: Października 10, 2018, 18:52:04 wysłana przez =OPS=Slider1709 »

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #388 dnia: Października 10, 2018, 18:59:52 »
Generalnie jego zachowanie bardzo się zmienia ze zmianami prędkości. Jest tu nieco podobny do Horneta (podobne charakterystyki na podobnych prędkościach).

Odp: DCS: World (Open Beta)
« Odpowiedź #389 dnia: Października 10, 2018, 21:55:46 »
Na szybko, nowy model lotu to jedno wielkie gie. Z realnością to nie ma nic wspólnego, już poprzednia wersja była bliższa realności niż "to".

Po pierwsze, jakieś dziwne ruchy drążka przy maks. kącie natarcia, chodził, ale nie tak. Bardziej to był szejker niż coś co mi zrzuca kąty. Trymer, noszz, totalnie skopany, bardziej nadaje się do akrobacji, niż trymowania. Start - co to jest??? Chcieli oddać lekkie pochylanie przy otwarciu wlotów i przedobrzyli, dało się to delikatnie zrównoważyć i było OK, a tu dalej ciągnie w dół. Lądowanie - to samo co poprzednio, samolot nie traci prędkości, w realu szła w dół bez problemu, a sam samolot był bardzo stabilny, nie latał tak jak to coś teraz.

Ten model lotu przypomina MiG-a, który ma wyłączony układ stabilizacji, tak właśnie latał.
Zrobili z niego coś z czym pilot musi walczyć, a realny jest bardzo przyjemny do latania, można było dłuższą chwilę nie spoglądać na przyrządy i spokojnie trzymał parametry, a tu jeden mały ruch i wszystko leci.
A jeszcze jedno, obroty, skąd oni wzięli ten silniki? Od Artioma Liulki? RD-33 chodzi "za ręką". Może z lekkim opóźnieniem, ale szybciej niż tu.

Dźwięki... nawet nie będę komentował, przy lądowaniu brzmi jak pociąg towarowy.

Nie wiem czy można wyłączyć te idiotyczne ruchy głowy. Nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością, gdyby tak było to pilot natychmiast miałby skierowanie do neurologa.

Jednym słowem, model lotu skopany totalnie.

Im mniejsza prędkość, tym mniejsza nerwowość, a tu na podejściu reakcje jak Extra 300.

Jeszcze jedno, reakcja na nogi, zdecydowanie przedobrzona, reakcja jest o wiele łagodniejsza.

Drążek zasłania machometr i zegarek, w rzeczywistości nie było problemu, żeby to widzieć. Czyli drążek za daleko od... dźwigni katapultowania.

A propos katapultowania, fotel powinien lecieć do przodu z otwarciem spadochronu po wykonaniu około 270 stopni obrotu, tak aby czasza napełniała się, gdy pilot leci lekko do góry. Po tym dopiero następuje stabilizacja, nawet to schrzanili dziady.

To nie jest MiG-29 tylko coś podobnego, gorszego od poprzedniej wersji, ponoć uproszczonej.

Przepraszam za chaos, ale piszę na świeżo po "testach", jeszcze nie bawiłem się ustawieniami dżojstika i dźwigni, bo to dopalanie też wchodzi zaraz za idle.

Nosz, jak sobie przypomnę te dźwięki to jeszcze mnie nosi.