Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
»
Hangar
»
Digital Combat Simulator World (DCS World)
»
Wątek:
DCS: World (Open Beta)
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
...
108
109
[
110
]
111
Do dołu
Autor
Wątek: DCS: World (Open Beta) (Przeczytany 184034 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Jascha
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1635 dnia:
Listopada 15, 2023, 00:36:16 »
Czy chmury wyglądają u Was podobnie po tych ostatnich łatkach? Ustawienie "ultra".
Jest na to jakiś sposób?
Moje ustawienia:
Zapisane
YoYo
Administrator
Wieczny symulant
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1636 dnia:
Listopada 15, 2023, 09:07:37 »
To nie jest efekt Motion Blur? Masz na LOW, ja mam to całkowicie wyłączone, bo podczas ruchu zamazuje tło właśnie na externalu. DLAA też powoduje, że obiekty są nie tak ostre jak z MSAAx2.
Zapisane
webmaster,
YoYosims
- jeśli lubisz symulatory lotnicze
www.yoyosims.pl
Jascha
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1637 dnia:
Listopada 15, 2023, 17:36:08 »
No to był dobry trop, ale niestety nie. Zresztą ta opcja powinna raczej rozmazywać obiekt, a nie tło.
Po wyłączeniu motion blur miałem tak:
Po wyłączeniu DLSS jest lepiej:
Choć też daleko do ideału:
Przy okazji zauważyłem jeszcze takie smużenie widoczne zwłaszcza na oświetleniu zewnętrznym. Nie przypominam sobie aby ten efekt był (aż tak widoczny). Motion blur wyłączony.
https://www.youtube.com/watch?v=E8DLjXb7YO8
Zapisane
YoYo
Administrator
Wieczny symulant
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1638 dnia:
Listopada 15, 2023, 18:11:48 »
Smużenie jak lecący Phoenix?
No to właśnie sprawa DLAA. Jakby taki ślad za poruszającym się obiektem. Raczej nic z tym nie zrobią bo to typowy objaw dla tego wygładzania. Może kolejne wersje to poprawią ale to już nie po stronie ED raczej. W VR jest to mega widoczne. DLAA mi się całkiem podoba bo prawie całkowicie likwiduje wszelkie nierówności, ale nie jest ideałem na pewno. Zostałem przy MSAA. DLAA nadaje się tylko do screenów jak dla mnie.
Zapisane
webmaster,
YoYosims
- jeśli lubisz symulatory lotnicze
www.yoyosims.pl
Jascha
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1639 dnia:
Listopada 15, 2023, 21:59:45 »
Faktycznie. To DLAA odpowiada za to smużenie. W przypadku MSAA problem znika. Nie znika natomiast pikseloza chmur. Czy to wcześniej też tak wyglądało? Już sam nie wiem. Wydaje mi się, że takiej tragedii nie było.
MSSAA x4. Clouds ultra:
Zapisane
Bartek_Smok
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1640 dnia:
Listopada 15, 2023, 22:14:45 »
U mnie, na ustawieniach, które niedawno pokazywałem w jakimś wątku obok, chmury wyglądają tak:
Zapisane
Jascha
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1641 dnia:
Listopada 15, 2023, 23:00:36 »
Hmmm. Wygląda nieźle. Może preset chmur też ma znaczenie?
Znalazłem wątek na forum DCS, więc problem jednak pojawia się też u innych:
https://forum.dcs.world/topic/336582-fuzzy-clouds-in-the-distance/
Zapisane
YoYo
Administrator
Wieczny symulant
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1642 dnia:
Listopada 16, 2023, 08:58:23 »
Dzisiaj patch:
https://forum.dcs.world/topic/233848-patch-status/#comment-5329883
.
Zapisane
webmaster,
YoYosims
- jeśli lubisz symulatory lotnicze
www.yoyosims.pl
YoYo
Administrator
Wieczny symulant
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1643 dnia:
Listopada 22, 2023, 14:14:37 »
Hot fix:
https://forum.dcs.world/topic/233848-patch-status/#comment-5334362
.
Zapisane
webmaster,
YoYosims
- jeśli lubisz symulatory lotnicze
www.yoyosims.pl
YoYo
Administrator
Wieczny symulant
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1644 dnia:
Listopada 29, 2023, 08:26:09 »
Podsumowanie tego podcasta z Wagsem:
https://forum.dcs.world/topic/338785-wags-interview-27th-november-2023/#comment-5338179
. Duzo na „nie” 😜. Ps. Swietny news pod Corsair - No planned Japanese aircraft modules or assets for WWII period.- lol! 🤪
«
Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2023, 08:33:46 wysłana przez YoYo
»
Zapisane
webmaster,
YoYosims
- jeśli lubisz symulatory lotnicze
www.yoyosims.pl
=OPS=lipas
Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1645 dnia:
Listopada 29, 2023, 14:19:23 »
F4U. Kolejny moduł z d. Ile to ich już jest? I-16, planowany Ła-7. Od sasa do lasa. Fajny samolot, i co z tego. Gdzie on ma niby latać i z kim walczyć?
Zapisane
=OPS=padonis
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1646 dnia:
Listopada 29, 2023, 20:38:10 »
Na Marianach WWII (robią), z Zero AI i szeregiem japońskich maszyn naziemnych (robią). Latacze SP będą zadowoleni, jest ich sporo.
Zapisane
Latamy dzisiaj?
Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)
YoYo
Administrator
Wieczny symulant
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1647 dnia:
Grudnia 18, 2023, 09:36:13 »
Dziś Patch:
https://forum.dcs.world/topic/233848-patch-status/#comment-5349060
!
A jednak nie dziś:
https://forum.dcs.world/topic/233848-patch-status/#comment-5349186
.
«
Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2023, 15:34:07 wysłana przez YoYo
»
Zapisane
webmaster,
YoYosims
- jeśli lubisz symulatory lotnicze
www.yoyosims.pl
YoYo
Administrator
Wieczny symulant
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1648 dnia:
Grudnia 19, 2023, 14:54:12 »
Patch dziś:
https://forum.dcs.world/topic/170893-dcs-world-changelog-and-updates-of-open-beta/page/8/#comment-5349668
.
Zapisane
webmaster,
YoYosims
- jeśli lubisz symulatory lotnicze
www.yoyosims.pl
Art-J
Odp: DCS: World (Open Beta)
«
Odpowiedź #1649 dnia:
Grudnia 19, 2023, 15:16:23 »
A jednak Mikołaj istnieje
. Po wczorajszej obsuwie najpierw o dwa dni, raz od święta "subject to change" przesuwa datę na jeden dzień wcześniej niż dalej.
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
...
108
109
[
110
]
111
Do góry
« poprzedni
następny »
Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
»
Hangar
»
Digital Combat Simulator World (DCS World)
»
Wątek:
DCS: World (Open Beta)