Autor Wątek: ADW 1.09.2014  (Przeczytany 7631 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #15 dnia: Września 08, 2014, 14:39:06 »
Zapytam się jeszcze o 110tkę, przypisana jest do składu bombowego i myśliwskiego. Ale tylko w bombowym jest 'unrestricted'. To gdzie warto by bardziej latać powiedzmy stylem "mieszanym" myśliwsko - bombowym? Wolałbym mieć jej pod dostatkiem.  Rozumiem że nie wykonanie zadania właściwego (szturmowego) pomimo nastrzelania samolotów przeciwnika nie pomaga w sytuacji frontowej nie mówiąc już o uzyskaniu punktów na odblokowanie kolejnych maszyn dla dywizjonu?
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #16 dnia: Września 08, 2014, 17:44:24 »
Rozumiem że nie wykonanie zadania właściwego (szturmowego) pomimo nastrzelania samolotów przeciwnika nie pomaga w sytuacji frontowej nie mówiąc już o uzyskaniu punktów na odblokowanie kolejnych maszyn dla dywizjonu?
Punkty zdobywa się tak samo, czy jest się myśliwcem, czy bombowcem, 1pkt - za zestrzelony samolot, zniszczony czołg, ZSU37; 1/3 pkt - za zniszczone samochody, działa ppanc czy opl.
Nie ma jakiegoś sztywnego podziału na myśliwce i bombowce, bywa że Ił2 buja się gdzieś nad bazą na 6tyś, czekając na Ju88, które mogą przylecieć by mu zbombardować lotnisko, na 7tyś zdarza się spotkać czajkę polującą na mesery, których akurat nie ma bo zajęte są zabijaniem czołgów, czasem sztukasy po zbombardowaniu celu widząc jakiś furbal wejdą w niego i sporo namieszają... zanim nie zginą.

Co do 110 wiem, że tylko w jednym planesecie myśliwskim występuje, planesecie M, a następnie zostaje zastąpiona przez 109 G2, a więc w okolicach Stalingradu, tak więc długo by się nią nie polatało.
Co do planesetów bombowych to  niestety nie pamiętam, w których i na jak długo jest dostępna.
Tak czy siak, nie jest to samolot rezerwowy, których jest nieograniczona ilość w dywizjonie, więc chcąć nim latać wypadałoby zrobić dywizjon na więcej niż 4 osoby i nabić odpowiednią ilość punktów.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #17 dnia: Września 08, 2014, 18:46:28 »
Głosie - poczta przychodzi od nich niby "pusta", na spam, ale wystarczy odpowiedzieć na niego, lub wybrać opcję prześlij dalej i widać dane rejestracji! Przynajmniej na poczcie O2 via sieć, przez klienta na PC-cie nie patrzyłem. Nie wiem o co chodzi, ale tak mogę zobaczyć zawartość ich maili. Rosja, wiadomo.

To, że punkty można zbierać jednym graczem to mnie ciut uspokoiło. Będzie prościej. Dzięki. Na 110 mi nie zależy, bardziej chodzi o przesiadkę na Heńka, ew. Ju-88. Zdaje się mają jeszcze Betty jako Dorniera, chyba, że mylę serwery (oglądałem jeszcze jakiś jeden "frontowy" o nazwie Mist Of War). Wysoki sens mapki na ich stronie już załapałem - to kluczowa informacja. Szkoda, że w briefingu nie ma jakiś detali, albo via komenda do serwera z chat'a. 
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #18 dnia: Września 10, 2014, 22:05:49 »
Strona niemiecka chyba się jakoś w garść wzięła i nie będzie zdobywania Berlina w 1941 czy 1942 roku. Nie ma, przynajmniej jak jestem, takich dysproporcji 1:3 na korzyść czerwonych. Nie ma tłumów, do kilkunastu graczy na każdą ze stron, ale zdarza się polecieć z kimś nieznajomym w grupie, startując z tego samego lotniska (choć spotkałem wariata, który zaczął wyczyniać dziwne figury tylko li po to, bym się odczepił). Wartość bojowa AAA przeciwnika jest zdecydowanie za duża przy celach stacjonarnych. Kolumny wojsk mają chyba spokojniejsze ustawienia "celności". Dodam, że chyba lepiej latać na bombardowanie jakiś baz wroga niż jego kolumn przy froncie, które notorycznie podbierają piloci myśliwców. Ledwie się doczłapię do wrogich pojazdów, to połowy ich już nie ma. Z drugiej strony samotny atak na jakieś magazyny przeciwnika kończy się najczęściej glebą...

Ciekawa alternatywa zwykłego serwera zorientowanego na misje. Może powodować po jakimś czasie znużenie, bądź co bądź właściwie ten same planeset i te same/podobne mapy, ale zamiast różnorodności misji daje złudzenie wpływu na wynik wojny. A może i nie złudzenie - ten kawałek mapy w ADW jest teraz tłuczony od dłuższego czasu, ruscy zajęli prawie całość, a teraz jakoś im nie idzie...

PS: Jest jeszcze coś jak innego, choć podobnego: http://il2.aviasibir.ru/mow/   Też ze wschodu.

PPS: Taki front na bazie wojny na Pacyfiku byłby genialny! Dużo ruchomych celów, walki okrętów, konwoje zaopatrzenia, bazy na wyspach, oddziały lądowe, no i lotniskowce... Mniami.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #19 dnia: Września 12, 2014, 13:23:18 »
...zdarza się polecieć z kimś nieznajomym w grupie, startując z tego samego lotniska (choć spotkałem wariata, który zaczął wyczyniać dziwne figury tylko li po to, bym się odczepił)......
 Wartość bojowa AAA przeciwnika jest zdecydowanie za duża przy celach stacjonarnych.Z drugiej strony samotny atak na jakieś magazyny przeciwnika kończy się najczęściej glebą...


PS: Jest jeszcze coś jak innego, choć podobnego: http://il2.aviasibir.ru/mow/   Też ze wschodu.
Jak się do kogoś dołączasz, staraj się lecieć wyraźnie z boku, ludzie się denerwują jak ktoś im leci za ogonem.

W przypadku samotnego ataku sztukasem na magazyny, swą przeżywalność szacuję na jakieś 70%, podlatuję na wysokości około 5km, gdy pojawiają się chmurki flaka, zaczynam nurkować na cel, głębiej, płycej, głębiej, by zmylić AAA, na końcu jakieś nurkowanie około 70 stopni, zrzut, zmiana kierunku i ucieczka w płytszym nurkowaniu do ziemi z drobnymi zmianami kierunku by AAA się nie wstrzelało.
Podstawą jest prędkość, w ataku pełna moc, żadnych hamulców areodynamicznych, nawet trzeba pamiętać by w trakcie ataku przełączyć sprężarkę na niższy bieg by nie tracić mocy.

Aviasibir aka Mist of War aka Tuman Wojny to bardzo ciekawy front, godzien opisania w odrębnym temacie, niestety wymaga w zdecydowanie większym stopniu latania zespołowego niż ADW.

Aktualnie na froncie ADW stagnacja, taka trochę walka pozycyjna, przynosi za to pozytywne skutki dyrektywa OKL 45632/446/B, premiująca każdą zniszczoną tonę paliwa litrem sznapsa, niebawem będziemy atakować kolumny furmanek a iszaki będą napędzane gumą. :)

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #20 dnia: Września 12, 2014, 14:26:17 »
OK, czyli wspinasz się na 5000, ja najczęściej na 3000. A rzut kiedy robisz? Na 1000-2000? Ja schodzę na 500-700m, i to na hamulcu. Może to jest problem, za długo nad celem, i za wolno... Ale za to bardziej książkowo. Syrena wyje, te sprawy ;)

Na froncie rzeczywiście stagnacja, ciągle to Liozno i Liozno, zmieniłem bazę na południową, się zobaczy.   W ADW nerwi mnie trochę ten autokick po śmierci. Nie można ostrzeżeń, jak przy wyborze złej maszyny?  A w Mist of War to, że niemodowana wersja nie działa i muszę się przełączać.

PS: Mapy, przydadzą się na każdym froncie: http://il2.aviasibir.ru/mow_prev/?page=about&lang=en
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #21 dnia: Września 12, 2014, 17:08:44 »
A rzut kiedy robisz? Na 1000-2000? Ja schodzę na 500-700m, i to na hamulcu. Może to jest problem, za długo nad celem, i za wolno... Ale za to bardziej książkowo. Syrena wyje, te sprawy ;)
Książki piszą ci co przeżyli, ja wychodzę z ataku z prędkością prawie 700km/h, Ty jakieś 400, więc to mnie czeka kariera pisarska.  ;)
Odnośnie pułapu, zależy jak wyjdzie, czasem pewnie ocieram się o minimalny dla tej prędkości przy prawie pionowym nurkowaniu, czyli jakieś 300m, czasem kilometr czy więcej, trzeba trochę sobie offline popróbować by załapać o co chodzi i gdzie bomba walnie.
W ADW nerwi mnie trochę ten autokick po śmierci. Nie można ostrzeżeń, jak przy wyborze złej maszyny?
Nie wiem czy o to chodzi, a zapomniałem o tym wspomnieć.
Gdy wyskoczymy z samolotu na spadochronie, musimy szybko wyjść z serwera zanim pilot dotknie ziemi, często wylądowanie pilota na ziemi server traktuje jako pk.
Tak więc wyskakujemy, robimy disco, wchodzimy na serwer, jak nas nie wpuszcza to znaczy, że siedzimy w  oflagu lub gułagu.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #22 dnia: Września 18, 2014, 13:34:25 »
Jeszcze raz - ktoś wie jaka magia chowa się za algorytmem zaliczania misji jako bojowej? Bo chyba nie czas lotu, mam na liście misję 7-mio minutową, a nie mam np. 12-to minutowej ze zniszczonymi celami i lądowaniem... Zresztą ponad połowa misji mi się nie łapie. Gdzieś jest do tego dokumentacja jakaś? Choćby po rusku? Bo te ich fora to jakieś bidne takie...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: ADW 1.09.2014
« Odpowiedź #23 dnia: Września 18, 2014, 14:05:38 »
Po kliknięciu na pilota trzeba kliknąć niżej na "All sorties" by wyświetliło wszystkie misje, widzę u Ciebie jedną wylądowaną 12min. z dwoma zniszczonymi celami repair-kits dump, ammo dump.
Natomiast misja jest uznana jako misja bojowa, gdy trwa min. 15min., albo uzyskaliśmy zestrzelenie lub zniszczyliśmy cel naziemny, przeżyliśmy i nie dostaliśmy się do niewoli, ma to znaczenie dla odrabianie utraconych samolotów planesetowych, po zdaje się 10 misjach bojowych oddaje utraconą maszynę.

http://adw.the-war.org/en/static/rules/index.html tu jest sporo informacji, choć pewnie nie wszystko aktualne.