Tak zgadza się. W przypadku radzieckich/rosyjskich paliw lotniczych żadne z podstawowych typów nie ma gęstości większej niż 0,8 g/cm3. Podstawowe typy kerozyn ze wschodu używane w lotnictwie cywilnym i wojskowym to w kolejności stosowania: TS-1, T-1, T-2, RT. Różnią się sposobem produkcji, głównie temperaturą frakcjonowania oraz dodatkami np. przeciwko krystalizacji wody w niskich temperaturach itp. Zgodnie z normami GOST 10227-62, 16654-71 i najnowszej 10227-86 mamy następujące gęstości:
TS-1 0,775 - 0,78 g/cm3,
T-1 0,8 g/cm3,
T-2 0,755 g/cm3
RT 0,775 g/cm3
Trzeba zaznaczyć, że od jakiegoś czasu nafta T-2 nie jest już produkowana, oraz że istnieją jeszcze nafty specjalne T-1S, T-6 i T-8W o gęstości przekraczającej 0,8 g/cm3, jednak nie występują one w powszechnym użyciu. Np: T-6 i T-8W to paliwo tylko dla MiG-31 a w przeszłości także dla MiG-25, Tu-144, Tu-123.