Autor Wątek: MiG-21bis - pierwsze wrażenia  (Przeczytany 39363 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #45 dnia: Września 18, 2014, 14:51:21 »
Pytanie czemu nie jest dopuszczalny ? Jest jakieś fizyczne ograniczenie, jak limit wydajności instalacji ciśnieniowej - powietrznej zbiorników podwieszanych ? Czy limit papierowy, że taka konfiguracja nie została dopuszczona do lotów ?


Jak drugi wariant, to bedę zmuszony odgrzewać kotleta :D

Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #46 dnia: Września 18, 2014, 17:05:49 »
Forcefeedback rzeczywiście cały czas powoduje lekkie, szybkie drżenie dźwigni. Takie działanie FF jest błędem w MIG-u.
W P-51 i FW działa dobrze, a np w F-86 u mnie nie działa zupełnie.

Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #47 dnia: Września 18, 2014, 19:28:06 »
Qbeesh, odnośnie dźwięków, to Cobra wiele razy zanaczał, że są jakie są, ale docelowo będą szły do poprawki.

Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #48 dnia: Września 18, 2014, 21:49:56 »
Qbeesh, odnośnie dźwięków, to Cobra wiele razy zanaczał, że są jakie są, ale docelowo będą szły do poprawki.

Mamy nowe mozliwosci stworzenia dziweku w nowszych wersjach DCS -- wlasnie dlatego byla mala obsuwa z tym. :)

Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #49 dnia: Września 19, 2014, 00:10:08 »
Polatałem trochę MiGiem i muszę przyznać, że jak tylko wyjdą poprawki odnośnie FPS'ów (a z forum ED wynika, że chłopaki idą w dobrym kierunku), to będzie to wspaniały moduł. Dopracowanie, detalizacja i ogólny 'feeling' zasługuje na najwyższe słowa uznania.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Qbeesh

  • Gość
Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #50 dnia: Września 19, 2014, 00:34:24 »
No, polatałem trochę. Checklistę znam już na pamięć. Zabawek jeszcze się nie dotykałem, ale sobie poradionawigowałem za to. Jak się mu odkręci kurek, to coś szybko granica mapy się pojawia, hehe. Moduł opór 300%. No to czekałem. Fantastyczny.

Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #51 dnia: Września 19, 2014, 00:52:52 »
Nie ma opcji 2x490L + 1x800L, albo 800L, albo do 3x490L.

Jak najbardziej jest to możliwe, same zbiorniki lub tez z uzbrojeniem na wewnętrznych podwieszeniach. Przykładowa strona z jugosłowiańskiej instrukcji pilota, która na pewno jest znana LN:



Wariant podwieszenia nr 3 i 7.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #52 dnia: Września 19, 2014, 20:27:44 »
Ja nic nie piszę bo dalej jestem wciśnięty w fotel, czuję się jak dziecko, które otrzymało kilkadziesiąt zabawek i nie wie, co najpierw odpakować i na chwilę obecną wszystkie są odpakowane ale żadna nie jest wyciągnięta z pudełka, poza jedną, która przypadkiem wypadła i nazywa się pompaż. A tak w ogóle to w stratosferze jest cudownie. Moje symulatorowe marzenie pt. MiG-21 w końcu się spełniło, dzięki wielkie LN!
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #53 dnia: Września 19, 2014, 23:39:45 »
Jak najbardziej jest to możliwe, same zbiorniki lub tez z uzbrojeniem na wewnętrznych podwieszeniach. Przykładowa strona z jugosłowiańskiej instrukcji pilota, która na pewno jest znana LN:


Wariant podwieszenia nr 3 i 7.
Tak, ale tylko przy napełnieniu zbiorników paliwem o gęstości nie większej niż 0,8 g/cm3. Notatka bezpośrednio pod tabelką.

Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #54 dnia: Września 20, 2014, 16:33:14 »
Tak zgadza się. W przypadku radzieckich/rosyjskich paliw lotniczych żadne z podstawowych typów nie ma gęstości większej niż 0,8 g/cm3. Podstawowe typy kerozyn ze wschodu używane w lotnictwie cywilnym i wojskowym to w kolejności stosowania: TS-1, T-1, T-2, RT. Różnią się sposobem produkcji, głównie temperaturą frakcjonowania oraz dodatkami np. przeciwko krystalizacji wody w niskich temperaturach itp. Zgodnie z normami GOST 10227-62, 16654-71 i najnowszej 10227-86 mamy następujące gęstości:
TS-1   0,775 - 0,78 g/cm3,
T-1     0,8 g/cm3,
T-2     0,755 g/cm3
RT      0,775 g/cm3

Trzeba zaznaczyć, że od jakiegoś czasu nafta T-2 nie jest już produkowana, oraz że istnieją jeszcze nafty specjalne T-1S, T-6 i T-8W o gęstości przekraczającej 0,8 g/cm3, jednak nie występują one w powszechnym użyciu. Np: T-6 i T-8W to paliwo tylko dla MiG-31 a w przeszłości także dla MiG-25, Tu-144, Tu-123.

Qbeesh

  • Gość
Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #55 dnia: Września 24, 2014, 12:41:15 »
Kiedy jakaś recka, Yoyo? :)

Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #56 dnia: Września 24, 2014, 18:24:17 »
Oficjalna lista zmian, które zostały zaimplementowane w MiGu w 1.2.10 u2.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2189192&postcount=1

Odp: Odp: DCS: MiG-21bis
« Odpowiedź #57 dnia: Września 24, 2014, 19:31:37 »
Czy po tym "paczu" stożek nie rozwala Wam tekstur na wlocie? Bo mi tak i za ruskiego pacza nie wiem o co biega.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: MiG-21bis - pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #58 dnia: Września 24, 2014, 19:32:04 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Odp: DCS: MiG-21bis
« Odpowiedź #59 dnia: Września 24, 2014, 19:38:59 »
Czy po tym "paczu" stożek nie rozwala Wam tekstur na wlocie? Bo mi tak i za ruskiego pacza nie wiem o co biega.

Jeszcze nie instalowałem, ale Toyo, mówisz o tym: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=131145 ?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl