Autor Wątek: Zapowiedzi i patche  (Przeczytany 248870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #240 dnia: Listopada 04, 2016, 11:31:15 »
Z mojej strony to nawet nie oburzenie czy zdziwienie. Ot taka refleksja na temat dyskusji o wyższości jednego symbolu nad drugim. Sam skin mi koło pióra lata, a nie od dziś wiadomo, że Rosjanie to mają nasr... w głowach na tym punkcie. Poza tym ich gra to mogą sobie robić co chcą i jak chcą, a uwagami się i tak nie przejmują.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #241 dnia: Listopada 04, 2016, 18:35:27 »
Widzę, że Mmaruda czyta nasze Forum i poszedł pomarudzić jak to w jego zwyczaju ; ) http://forum.il2sturmovik.com/topic/25977-forum-rule-no-7-vs-particular-yak-1b-skin/ . Wywiązała się ciekawa dyskusja.
Rezultat, zastanowią się czy dadzą to malowanie.

Ps. Jak będzie jeszcze w listopadzie, Ju-52 w Grudniu.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #242 dnia: Listopada 04, 2016, 19:47:29 »
A rzeczywiście jest jakiś skin z tekstem coś jak 'Liberated Donbas', jak to MM pisał? Ciekawostka. Symptomatyczne...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #243 dnia: Listopada 04, 2016, 20:02:29 »
Szczerze mówiąc, skoro malowanie jest historyczne, to nie widzę powodu, aby nie umieszczać go w grze. Zwłaszcza, że nie widuję na forum takich obiekcji gdy chodzi o historyczność malowań niemieckich samolotów z tego okresu ;) Pozostaje kwestia daty publikacji tegoż skina, ale z drugiej strony...

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #244 dnia: Listopada 04, 2016, 22:20:12 »
Jest tyle rożnych malowań, że spokojnie mogli by sobie odpuścić. Dla świętego spokoju. Niemieckie malowania bywają różne ale chyba żadne z nich (przynajmniej ja nie kojarzę) chyba nie ma takich drażniących nawiązań. Natomiast sądząc po poziomie dyskusji na tamtejszym forum raczej się nie spodziewam jakiś zmian ani w samej grze, ani w świadomości niektórych jegomości. Dla mnie od zawsze było ciekawe takie wybiórcze traktowanie obu symboli. Popić wodą i zapomnieć, a Marudzie należy się plus, że miał ochotę potaplać się w błocie i ruszył temat. To, że nie dostał tam jeszcze bana to cud :). Na niebieskim forum już by dostał w czapę :P.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #245 dnia: Listopada 04, 2016, 23:41:51 »
A rzeczywiście jest jakiś skin z tekstem coś jak 'Liberated Donbas', jak to MM pisał? Ciekawostka. Symptomatyczne...

Tak, jest takie historyczne malowanie:



Ps. prześledziłem ten wątek na rosyjskiej części forum http://forum.il2sturmovik.ru/topic/4771-vashi-predlozheniya-po-skinam-dlya-yak-1b/ i jakiejś prowokacji tu nie ma. Są nawet propozycje Jaczków z 1PLM i z szachownicami, więc ogólnie może to faktycznie przypadek, że padła taka propozycja, chociaż zawsze fajniej by było jakby dali po prostuj Jaka z naszą szachownicą.
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2016, 09:04:23 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #246 dnia: Listopada 07, 2016, 18:30:59 »
No już za dużo historii to już nie dorabiajmy. Te Jaki nie latały w 39 ;P.


  To akurat wiem od prawie 40 lat :). Ponieważ bywały na samolotach umieszczane wydarzenia historycznie wcześniejsze stąd moje gdybanie, generalnie podałem dwie możliwe wersje w tym prawidłową.
 Skiny z malowaniem z polskich PLM pewnie też się pojawią. Jeden skin z szachownicą już zresztą jest, zawsze go używam latając "starszym" Jaczkiem online.

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #247 dnia: Listopada 08, 2016, 12:20:21 »
Polatałem trochę w tego 2.004 ale coś jest ostro nie halo z lądowaniem i przyziemnieniem. Nie wiem co naprawili, raczej pogorszyli. O ile w Niemcach to jakoś hula to w takim MiG-3 czy LaGG-3 jest mega ciężko obecnie wylądować. Co to w ogóle jest? Dotykam lotniska (polowe) z dłuższym zniżaniem z prędkością 1 m/s i 165 km/h na 3 pkt. (!!!) i wystrzeliwuję na 4 m do góry. Samolot nie ma prawa się oderwać przy czymś takim, ew. na pół metra by zaraz się przykleić. Do tego nie dotykając niczego (ew. lekkie korekty rudder) na końcu łamiąc skrzydełko w ostrym wirażu na glebie.

Rzeczywiście 2.004 dużo namieszało w kwestii lądowania i kołowania. Lądowanie na niemieckich maszynach jest teraz dużo łatwiejsze, natomiast radzieckie samoloty pozbawione blokady kółka ogonowego kręcą teraz piruety po przyziemieniu. (dla mnie najbardziej złośliwy w tej kwestii był LaGG). Po długim treningu i dziesiątkach lądowań, udało się wypracować metodę ale i tak jest trudno zrobić wszystko perfekt.

Najważniejsze to zaraz po przyziemieniu utrzymywać/zwiększyć obroty lekko ponad 1000RPM. Moc jest potrzebna do "dmuchania" na ster kierunku, bez mocy LaGG całkowicie traci sterowność na ziemi. Na tym etapie trzeba delikatnie operować/kopać orczykiem tak żeby nie wprowadzić maszyny w moment obrotowy i piruety.
Kiedy maszyna już wyraźnie zwolni, można zacząć używać hamulców. Ważne żeby pierwsze tapnięcie hamulców zrobić na wycentrowanym orczyku. W trakcie hamowania można już powoli zmniejszyć moc. W przypadku mocnego znoszenia w bok najlepsze rezultaty daje jednoczesne/chwilowe kopniecie orczyka i hamulca. Zauważyłem też, że łatwiej jest wyhamować bez używania steru wysokości. Nawet jak hamulec był cały czas wciśnięty do oporu, ogon LaGGa nie podniósł się, więc nie trzeba mocno ściągać drąga.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #248 dnia: Listopada 08, 2016, 23:54:16 »
(dla mnie najbardziej złośliwy w tej kwestii był LaGG).

Z LaGG nie jest jeszcze tak źle, ale zgadza się, tendencję ma taką jak MiG-3. Dla mnie jest tam babol z blokowaniem się kółka (oba miały automaty), które się po prostu blokuje jak się rusza sterem i trzeba to powtarzać. Zresztą sami przyznali w ostatnim DD, no że muszą się sprawie przyjrzeć. Natomiast fakt - każdy musi tutaj sobie wypracować swoją technikę. Ogólnie z MiG-3 już nie mam problemów, 9 startów/lądowań na 10 mi wyjdzie, ale to i tak babol. Coś tam naprawią na pewno, bo w sumie online (na 2 serwerach na których latam) to nie widziałem przez tydzień by ktoś latał na LaGG-3 albo MiG-3 :021:.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #249 dnia: Listopada 10, 2016, 09:12:19 »
Ogólnie obserwuję jeszcze inny trend.
Może jest to moje (i tylko moje) odczucie, ale ogólnie odnoszę wrażenie, że chłopcy z 1CGS powolutku z każdym puczem, wprowadzają zasadę znaną ze starego iłka - czyli ruskie zawsze lepsze.
Na początku, kiedy BoS wystartował latałem dosyć intensywnie na jedynym dostępnym serwerze i zestrzelenie łagg'a czy bylejaka za pomocą km'ów nie stanowiło problemu. Jak pojawiła się peszka - podobnie, odetchnąłem z ulgą - w końcu można będzie to bezboleśnie zatłuc kijem jak karpia w łazience. I tak było, krótka seria i po sprawie.
Ale z biegiem czasu i następującymi puczami zdecydowanie poprawiła się jakość produkcji radzieckiego sprzętu, a sabotażyści w germańskich fabrykach wzięli się w końcu do roboty.
Obecnie łagg nie odbiega od standardów odpornościowych znanych doskonale ze starego. Aby zatłuc sukinsyna potrzeba naprawdę mocno mu przypier ..lić a i to nie gwarantuje tego, że go wyłączysz z walki.
Peszki zdecydowanie omijam szerokim łukiem, bo nawet bateria 2x20 MG151 + 2x20 MGFF nie potrafi tego utłuc w jednym przelocie. Za to silniki w BFie i Fw są zbudowane z delikatnych odmian stali i są wrażliwe na rzut kamieniem z 300 metrów.
Zastanawiam się nad kupnem BoK, ale w/w trend mnie niepokoi, bo tam już bedzie korba i A-20. Jak dalej pójdzie w tym kierunku to dostaniemy starego iła w lepszym opakowaniu graficznym.

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #250 dnia: Listopada 10, 2016, 15:01:35 »
Pod względem osiągów ruskim jeszcze daleko do niemaszków, jako, że teraz sobie latam właśnie czerwonymi online bardzo dobrze to widać i o ile jest się jeszcze wysoko, a przeciwnik poniżej to można coś tam wystukać pukawkami i spuścić parę samolotów, w innej sytuacji to raczej kaplica, chyba, że lata się już w więcej osób i można przeciwnika czymś zająć by podejść go od tyłu. Natomiast faktycznie, trochę przegięciem jest odporność. Niby to tłumaczą, że wiele elementów jest drewnianych w radzieckich maszynach i pociski po prostu przechodzą na wylot powodujący tylko "dziury", chyba, że pakuje się zapalającymi. W sumie tak było np. w CoD jak się walczyło z Hurrkami, gdzie prawie wszystko było drewniano płócienne.

Niemniej jednak takie centralne strzały powinny rozwalić samolot, a tu proszę  :004: :
https://youtu.be/dMD6lnAxk5g?t=1m7s

Co do BoK to mogliby dać bardziej zróżnicowane samoloty. Wg. mnie nie opłaca się brać standard bo tam będzie w sumie niewiele nowego, bo to już mamy (jak ktoś ma BoS i BoM): Jak, He-111, Bf-110, FW-190, Ił-2 (oczywiście w innych wersjach, ale tu będą zmiany kosmetyczne przecież). Nowością tylko będzie Aircobra oraz Boston. Więc w zasadzie mamy tak naprawdę dwa samoloty opracowane od podstaw jako nowe w Iłku. Przy Premium dojdzie jeszcze Spit Vb oraz Hs-129 - więc dopiero tutaj zacznie robić się ciekawiej.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #251 dnia: Listopada 13, 2016, 13:25:55 »
Natomiast faktycznie, trochę przegięciem jest odporność. Niby to tłumaczą, że wiele elementów jest drewnianych w radzieckich maszynach i pociski po prostu przechodzą na wylot...

Przegięcie to mało powiedziane, praktycznie skasowali boom and zoom, bo teraz żeby spuścić ŁaGG-3 to trzeba równo okładać go pociskami. Widać kolejne trafienia w kadłub a on leci dalej! Czyżby w tej grze były samoloty z serii pokrytych eksperymentalną żywicą pancerną? Drewno w kontakcie z MG-151/20 zwykle ustępowało, o czym świadczą statystyki:
  • Erich Hartmann - 352
    Gerhard Barkhorn - 301
    Gunther Rall - 275
    Otto Kittel - 267
    Walter Nowotny - 258
    Wilhelm Batz - 237
    Erich Rudorffer - 222
    Heinz Baer - 220
    Herman Graf - 212
    Heinrich Ehrler - 209
Czyżby wydawcę to zabolało? Jeszcze rozumiem choćby hybrydowe osiągi MiG-3 w grze - nad ziemią jak z silnikiem AM-38 a na większej wysokości jak z AM-35A, ale odporność radzieckich samolotów na poziomie czołgu KW-1 to już przesada.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #252 dnia: Listopada 14, 2016, 09:59:21 »
Kwestia też taka, że niewątpliwie Rosjanom nie sprzyjała też swoja technika. W początkowym okresie awaryjność przekraczała 30% sprzętu lotniczego (w użyciu).  Oznaczało to, że większe nawet prawdopodobieństwo było, że samem się wyeliminuje niż, że strąci go Niemaszek. Tego w simie nie ma :D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #253 dnia: Listopada 14, 2016, 10:40:59 »
  • Erich Hartmann - 352
    Gerhard Barkhorn - 301
    Gunther Rall - 275
    Otto Kittel - 267
    Walter Nowotny - 258
    Wilhelm Batz - 237
    Erich Rudorffer - 222
    Heinz Baer - 220
    Herman Graf - 212
    Heinrich Ehrler - 209
Niemcy nie dość, że byli największymi złodziejami Europy, to i mitomanami. Ich `system` liczenia zwycięstw (dawanie punktów) sprzyjał namnażaniu `bohaterów`.  :evil:

Odp: Zapowiedzi i patche
« Odpowiedź #254 dnia: Listopada 14, 2016, 11:40:14 »
System punktów był używany do przyznawania medali i/lub promocji a nie do naliczania zwycięstw.
https://rhorta.home.xs4all.nl/jgscor.htm