Podnieśli temperaturę wrzenia chłodziwa w spitach i migu

W poprzednim patchu gra zaczęła uwzględniać obniżanie się temperatury wrzenia chłodziwa wraz ze zmniejszaniem się ciśnienia atmosferycznego na większej wysokości. W różnych samolotach chłodziwo miało w instalacjach różne ciśnienie - im mniejsze tym więcej bąbli i tym większy wpływ zmniejszającego się ciśnienia na obniżanie temperatury wrzenia dlatego w różnym stopniu wpłynęło to na różne samoloty, Bf109 miał tą instalację pod dużym ciśnieniem i nie odczuły specjalnie jakichś negatywnych konsekwencji, ale już np. Jaki gotują się bardzo szybko na większej wysokości.
W MiG-u ten błąd był mały, chyba 5°C, w Spicie IX to była duża pomyłka, kilkadziesiąt stopni, na większych wysokościach nie dało się latać, było to widać tym wyraźniej, że Spit IX ma automatyczny radiator.
Teraz wygląda to tak jak być powinno.
Przegrzewanie się Foki też już odnotowali, ale do wydania tego patcha nie mieli czasu, żeby się tym zająć.