Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211265 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1650 dnia: Grudnia 08, 2017, 17:02:58 »
Siłą go jednak trzeba zapędzić do instalacji:


DCS_updater.exe install RAZBAM_AV8BNA

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1651 dnia: Grudnia 08, 2017, 17:37:56 »
U mnie po update do 2.2 od razu pokazał, że mam Harriera do zainstalowania i pobrał automatycznie.
F-16C Block50 driver...

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1652 dnia: Grudnia 08, 2017, 20:22:45 »
Sporo zmian poza tym co napisali. Wg mnie wzrosła wydajność na Normandii i to sporo, pozmieniali coś z oświetleniem (dużo refleksów ale trochę za jasne), w Spicie działa lusterko i nie wali po klatkach, itd. Jak zwykle tylnymi drzwiami.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1653 dnia: Grudnia 08, 2017, 22:04:18 »
Wg mnie sporo na plus jeśli chodzi o wydajność, ogólnie lepiej wszystko wygląda, cienie drzew mniej migają, no i są nowe efekty eksplozji. 
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1654 dnia: Grudnia 08, 2017, 22:40:32 »
Jak dla mnie dramat z oświetleniem. A już mieli to przecież ogarnięte całkiem znośnie. Teraz znowu przesycone barwy, prześwietlone kokpity, PBR szaleje. Widoki zewnętrzne można przełknąć, ale w kokpitach to i suwaczek "gamma" nie pomoże na ten cały bajzel.

Redaktorze Naczelny, ratuj jakimś nowym presetem do ReShade'a!

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1655 dnia: Grudnia 09, 2017, 00:23:14 »
Reshade tutaj nie wiele już pomoże. Ładnie to wygląda z zewnątrz, fajnie słońce się odbija po kadłubach, ale w kokpitach żarówa.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1656 dnia: Grudnia 09, 2017, 05:49:47 »
A ja uważam że to oświetlenie jest po prostu realistyczne, latam na nevadzie i jeżeli masz słońce ustawione w zenicie godz 12 to wiadomo słońce wali do kabiny i jest jasno ale jak jest gdzieś 18 godz ustawiona to pięknie to wygląda, cienie fajnie się przesuwają po kokpicie. Może kwestia jasności monitora?

Ogólnie najnowszy patch mega według mnie, nowe dźwięki dla samolotów i śmigłowców, dźwięki strzelania broni itp, nowy efekt afterburner tutaj akurat sam niewiem czy tak powinno być, kolory jakieś takie bardziej realistyczne, nowe eksplozje, nowe chmury i jakoś więcej fps mi się zdaje. Czuję zapach 2.5 za rogiem oj się będzie latało nad Gruzją jak za starych dobrych czasów.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1657 dnia: Grudnia 09, 2017, 09:20:36 »
A przeciez DCS 2 ma Cockpit illumination on/off. To nie pomaga?
Patach jeszcze nie wrzucalem. Zrobie to dzis i sam sprawdze.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1658 dnia: Grudnia 09, 2017, 10:16:32 »
Cockpit illumination on/off nie pomaga, widoki zewnętrzne są jeszcze OK, jednak kokpit to kolorystyczny i nieczytelny paw kontrastów, wygląda to fatalnie. Może dla myśliwców to nie problem, ale dla szturmowców to masakra. Na szczęście different shadows da się wyłączyć i kokpit wraca do czytelnej formy. Całe ED, jedno naprawią, inne zepsują i nie wiedzą jak to naprawić. Niestety wyłączenie different shadows pogarsza widok  wody, i poczucie odległości do niej.

A ja uważam że to oświetlenie jest po prostu realistyczne, latam na nevadzie i jeżeli masz słońce ustawione w zenicie godz 12 to wiadomo słońce wali do kabiny i jest jasno ale jak jest gdzieś 18 godz ustawiona to pięknie to wygląda, cienie fajnie się przesuwają po kokpicie. Może kwestia jasności monitora?

To nie jest kwestia  jasności monitora, a cienie przesuwające się w kokpicie to nie jest już cały realizm. Może to komuś wystarczy, ale dla tych co mają jeszcze sprawne oczy to raczej nie. Kokpit w samolocie jest zrobiony tak by właśnie jak najbardziej niwelować takie odbicia światła, jest matowy, ten błyszczy i żarzy się stając się nieczytelnym. Nie wspominając o HUD-e czy ekranach.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1659 dnia: Grudnia 09, 2017, 11:56:01 »
HUDy i wszelkie wyświetlacze to inna sprawa. Już od dawna w 2.1 są bardzo nieczytelne. Coś z tym powinni w końcu zrobić.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1660 dnia: Grudnia 09, 2017, 12:08:19 »
Wrzuciłem,
nie, chyba aż takiej tragedii to jednak tu nie ma:



Przy Nevadzie wygląda to lepiej, coś za jasno jest z Normandią. Kabinka jakaś taka mocno Blue. Natomiast cieszy mnie, że poprawili wodę, wreszcie widać nad czym się leci, a nie rozmyte glapsko jak to było wcześniej.
Wydajność faktycznie skoczyła, jakoś jest płynniej bez jakiegoś nawet stuttera. Patch zdaje się na plus ale z oświetleniem trochę przekombinowali za bardzo.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1661 dnia: Grudnia 09, 2017, 12:28:10 »
Nie wiem jakie masz ustawienia w opcjach, ale u mnie to tak nie wygląda, no i ustaw sobie godzinę 18-19 i zobacz czy będzie tak samo. A i nie mam Harego, ten samolot może być już inaczej zrobiony niż A-10C. No i czy masz jeszcze jakieś inne programy do ustawień grafiki czy opierasz się tylko na DCS-e.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1662 dnia: Grudnia 09, 2017, 12:39:43 »
 Jak dla mnie niestety to wygląda tak, że części kokpitu ( zwłaszcza wyświetlacze) w zależności od ZOOM-a wychodzą z ostrości, rozmywają się, wszelkie przełączniki też wyglądają gorzej.  Za duży kontrast, brak takiego płynnego mieszania barw. Za to Normandia jest prześwietlona, przy ustawieniu gammy na mniejszą wartość, wybija się znowu duży kontrast.   Jak dla mnie, nie ma równowagi między widokiem kokpitu a otoczeniem, wygląda to jak dwie różne gry.
Different shadows niestety daje tylko ładniejszą wodę , no i może teren, który i tak ma za duży kontrast, psuje kokpit klepie mocno po klatkach. Wyłączam ten badziew, bo oczy mnie bolą, szkoda mi tylko wody, bo ta jest ładna
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1663 dnia: Grudnia 09, 2017, 12:59:13 »
U mnie to wygląda tak - koszmar. Zwłaszcza na szarych częściach, te robią się zwyczajnie białe.


Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1664 dnia: Grudnia 09, 2017, 14:31:36 »
Wrzucę małą fotę porównawczą i ja, ze Spitem przy tej samej misji i ustawieniach grafy. Wygląda, jakby pilot teraz trzymał na kolanach ciągle włączony żyrandol, nie trzeba świateł w kokpicie używać :D. Co gorsza, namalowali masę nowych, sztucznych "odbić" na teksturach owiewek, szczególnie w samolotach drugowojennych - sam pomysł OK, ale przy stałej żarówie te odbicia zaczynają czasem przeszkadzać, jak niegdyś w F-86 po jego premierze.

Trochę szkoda, bo wszystko inne w tym apdejcie jak dla mnie na plus (woda rzeczywiście fajna, choć nie sprawdzałem, czy zaimplementowali ją też na Jeziorze Superior w Nevadzie?)