Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211006 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1830 dnia: Stycznia 27, 2018, 18:10:23 »
Ja pierwsze co sprawdzę w locie to kolizyjność drzew ;D Będzie trzeba na nowo się przyzwyczaić i nabrać respektu do "roślinności" ;) Ciekawe czy lekkie muśnięcie przejdzie bez szwanku itd... Potem sprawdzenie nowych ustawień VR. Ogólnie wskazówka ciekawości na czerwonym polu  :roll:

Tylko nie należy nic pisać, ani mówić o kolizyjności drzew spod Kałuszyna, bo opóźnią wydanie 2.5 o kolejne miesiące, jak nie lata.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1831 dnia: Stycznia 27, 2018, 19:14:56 »
+1
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1832 dnia: Stycznia 27, 2018, 19:19:17 »
Chyba mam deja vu. >:D
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1833 dnia: Stycznia 28, 2018, 19:05:26 »



http://leatherneck-sim.com/january-development-update/
Nowe tekstury z produktami Latherneck.
Różowo już tak nie jest.

Po co z forum robić komiks? Niepotrzebnie temat się wydłużają i potem straszą padniętymi linkami. Nie wspominając o botach które to muszą zindeksować. Wszystkie obrazki dostępne pod linkiem co w kleiłeś w formie wygodnej galerii, więc nie rozumiem intencji. Wielokrotnie było o tym na forum. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2018, 19:11:53 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1834 dnia: Stycznia 29, 2018, 19:32:24 »
Jeszcze jakieś 2 dni...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1835 dnia: Stycznia 29, 2018, 21:25:54 »
http://updates.digitalcombatsimulator.com/ - mozesz autorefresh co 5s ustawic jak Ci sie nudzi i rzutnikem dac na sciane... ;)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1836 dnia: Stycznia 29, 2018, 21:39:37 »
Oczekując na 2.5 męczę Nevadę na 2.2. I takie pytanie mam, bo wczoraj i dziś sparingowałem się w moim MiG-u 21 przeciw F-5 AI. Zdecydowanie lepiej wychodzi mi wykrywanie przeciwnika (szybciej go zauważam) w wersji 2.2, niż w na Kaukazie 1.5. I teraz nie wiem, czy to kwestia mapy i tła dość jednolitego na Nevadzie, czy też faktycznie w wersji 2.0 zrobiono coś, co pomaga zobaczyć inny samolot?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1837 dnia: Stycznia 29, 2018, 21:57:03 »
Nowe tekstury z produktami Latherneck.
Różowo już tak nie jest.

Za dwa dni się przekonamy, albo i nie ;). Tymczasem: http://leatherneck-sim.com/wp-content/uploads/2018/01/Digital-Combat-Simulator-Black-Shark-Screenshot-2018.01.28-13.34.34.91.png
Ano, gleba jak Strike Fighters paręnaście lat temu :D. Nie wiem, może to na jakimś low. Tylko, jeśli na low, to czemu? Bo słaba optymalizacja? U Wagsa śmigał ładnie i wyglądało to świetnie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1838 dnia: Stycznia 29, 2018, 22:23:08 »
Oczekując na 2.5 męczę Nevadę na 2.2. I takie pytanie mam, bo wczoraj i dziś sparingowałem się w moim MiG-u 21 przeciw F-5 AI. Zdecydowanie lepiej wychodzi mi wykrywanie przeciwnika (szybciej go zauważam) w wersji 2.2, niż w na Kaukazie 1.5. I teraz nie wiem, czy to kwestia mapy i tła dość jednolitego na Nevadzie, czy też faktycznie w wersji 2.0 zrobiono coś, co pomaga zobaczyć inny samolot?

W 2.2 jest sporo nowych technologii których nie ma w 1.5.x np. Deffered Shading. Możliwe, że to wpływa na widoczność celów i łatwiej jest wykryć.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1839 dnia: Stycznia 29, 2018, 22:35:18 »
Tak jak pisali to nowy silnik, ale to nie jest chyba wszystko, bo pisali tez "We will also be working on improvements to clouds, explosions with improved proximity damage, virtual reality, spotting system, network play, Forward Looking Infrared (FLIR), air-to-air missiles, and performance optimization with the inclusion of the Vulkan API."
« Ostatnia zmiana: Stycznia 29, 2018, 22:41:19 wysłana przez twojastara »

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1840 dnia: Stycznia 30, 2018, 00:39:00 »
Tak jak pisali to nowy silnik, ale to nie jest chyba wszystko, bo pisali tez "We will also be working on improvements to clouds, explosions with improved proximity damage, virtual reality, spotting system, network play, Forward Looking Infrared (FLIR), air-to-air missiles, and performance optimization with the inclusion of the Vulkan API."

"Spotting system" może mieć też związek ze spostrzegawczością AI ze względu na kolizyjne drzewa - fragment wywiadu ze stycznia:
Cytat: Wags
(...) The new tree system for 2.5 includes trees that now have collision and can block line of sight for eyeballs and sensors. This makes helicopter missions much more fun and interesting to use tree lines for masking / cover.
"Nowy system drzew dla 2.5 zawiera kolizyjne drzewa, które mogą blokować linię wzroku i sensorów. Sprawi, że misje śmigłowców będą o wiele bardziej zabawne i interesujące, gdy używa się linii drzew do maskowania / osłony."

[link]

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1841 dnia: Stycznia 30, 2018, 07:46:45 »
Za dwa dni się przekonamy, albo i nie ;). Tymczasem: http://leatherneck-sim.com/wp-content/uploads/2018/01/Digital-Combat-Simulator-Black-Shark-Screenshot-2018.01.28-13.34.34.91.png
Ano, gleba jak Strike Fighters paręnaście lat temu :D. Nie wiem, może to na jakimś low. Tylko, jeśli na low, to czemu? Bo słaba optymalizacja? U Wagsa śmigał ładnie i wyglądało to świetnie.

Eeee bez przesady, gleba jak gleba. Nie widzę tam jakiegoś dramatu. Na Normandii bywa taka kratka, a najważniejsze, żeby to działało i było dobrze cele widać ;). Teksturki zawsze można podmienić, prawda Bartek ;)
« Ostatnia zmiana: Października 10, 2019, 20:58:20 wysłana przez KosiMazaki »
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1842 dnia: Stycznia 30, 2018, 08:31:05 »
Najbardziej aktywny wątek na forum, denerwujecie się czy co... :)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1843 dnia: Stycznia 30, 2018, 08:40:27 »
Czy ja wiem? Zaledwie pół strony nowych postów przybyło, więc generalnie coś forum jest nieaktywne. Ja się nie denerwuję. "Mam silną wolę i w ogóle W OGÓLE mnie to nie interesuje". 8)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1844 dnia: Stycznia 30, 2018, 08:57:18 »
Najbardziej aktywny wątek na forum, denerwujecie się czy co... :)

Ale czym? Bo nie bardzo rozumiem :P
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"