Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 212102 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #210 dnia: Października 02, 2015, 12:48:23 »
Zastanawiam się na wydajnością swojego peceta czytając Wasze posty.
Moja konfiguracja to i5-3470 / 3,2 GHz, 16GB RAM, R7 260x / 2 GB. Przy poniższych ustawieniach na FC3 uzyskuję 35-40 fps. Nie powinno być trochę więcej?

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #211 dnia: Października 02, 2015, 13:00:54 »
Po co ci aż 1024 piksele dla wyświetlaczy w kokpitach?

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #212 dnia: Października 02, 2015, 13:02:53 »
Mam 2 monitory 24" jeden nad drugim. Dolny jest dotykowy - nie muszę korzystać z ramek Cougara. Ale wymaga to wyższej rozdzielczości.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #213 dnia: Października 02, 2015, 13:05:00 »
Serio? Spróbuj w 4K, i wszystkim na ultra. Słyszałem, że klatki lecą do góry jak szalone.
A tak serio, proc bez szału ale ujdzie, karta bez szału ale raczej słabo, ram bez sensu:P. Jakaś szczególnie mocna konfiguracja to to nie jest, a Ty chcesz na tym konfigi wielomonitorowe robić? 8)
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #214 dnia: Października 02, 2015, 13:12:03 »
Te 35-40 klatek jest przy wyświetlaniu obrazu tylko na jednym monitorze z rozdziałką 1920x1080. O żadnym 4K tu nie myslę  :evil:

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #215 dnia: Października 02, 2015, 13:15:14 »
Z zachwytem poczekaj lepiej do premiery Nevady - tam sytuacja może się diametralnie zmienić.

Moje zachwyty są na razie bardzo ostrożne ;). Nie próbowałem jeszcze latać prawdziwych misji z dużym ruchem na ziemi i w powietrzu. Ale przyznam, że czytając nowe wymagania sprzętowe spodziewałem się jakiejś totalnej masakry, a jak na razie wygląda na to, że jest nieźle.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #216 dnia: Października 02, 2015, 13:28:49 »
Zastanawiam się na wydajnością swojego peceta czytając Wasze posty.
Moja konfiguracja to i5-3470 / 3,2 GHz, 16GB RAM, R7 260x / 2 GB. Przy poniższych ustawieniach na FC3 uzyskuję 35-40 fps. Nie powinno być trochę więcej?
http://fotozrzut.pl/zdjecia/30b8c61b69.jpg

Sprawdź sterowniki.
Sprawdź czy nic ci nie działa na kompie w tle.
Zainstaluj legalnego win 8.1 lub 10.
Win 7 zabiera bardzo dużo mocy.
« Ostatnia zmiana: Października 02, 2015, 17:10:07 wysłana przez KosiMazaki »

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #217 dnia: Października 02, 2015, 13:40:59 »
Mam legalnego Win10. W tle działa tylko TIR5.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #218 dnia: Października 02, 2015, 14:13:55 »
Mi to wygląda na problem z oprogramowaniem.
Możesz mieć źle zainstalowanego windowsa.
Na moim kompie instalowałem chyba ze 4 razy zanim było dobrze.
Sprawdź jeszcze zarządzanie , czy karta ma obrabiać obraz czy grafika przy procku, czy też automatycznie masz to ustawione.
Zmień jeszcze ustawienia.
Anisotropic filtering wyłącz lub zmień , cockpit zmniejsz na 512.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #219 dnia: Października 02, 2015, 14:57:02 »
Sprawdź sterowniki.
Sprawdź czy nic ci nie działa na kompie w tle.
Zainstaluj legalnego win 8.1 lub 10.
Win 7 zabiera bardzo dużo mocy.

Zapomniałeś jeszcze o niezawodnej defragmentacji  :002:.

Jak można Windowsa źle zainstalować?
Windows 7 zabiera tyle samo mocy do 8.1 i 10. Ja przynajmniej nie zauważyłem żadnej różnicy po przesiadce.

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #220 dnia: Października 02, 2015, 15:05:46 »
Dzięki, to chyba rozdzielczość w kokpicie obciąża fps. Teraz mam 60 fps :)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #221 dnia: Października 02, 2015, 15:08:51 »
"Every frame" rozdzielczości wyświetlaczy swego czasu było mocno kłopotliwe, nie wiem, czy tak nie jest przypadkiem nadal.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #222 dnia: Października 02, 2015, 15:58:46 »
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2496791&postcount=9

Cytuj
DCS 1.5 open beta hotfix 1
  • Fixed launching in Steam
  • Fixed login when username contains special characters
  • Fixed third-party modules: MiG-21, Hawk
  • A-10C TAD map fixed

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #223 dnia: Października 02, 2015, 16:04:45 »
Testów ciąg dalszy. Mój GTX780 łyka teraz lusterka w Mi-8 bez stresu, co wcześniej było nie do pomyslenia. Wydajność przy strzelaniu salwami S-5 z "ołówka" bez zarzutu, nawet przy eksplozjach (choć te są nieszczególnie imponujące wizualnie), co chyba jest dobre, bo przypuszczam, że z takiego i podobnego oręża korzysta się w DCSie jednak znacznie częściej niż z niesławnych, mordujacych klatki bomb klastrowych.

Z drugiej strony, stare chmury w trakcie doczytywania generują więcej zaciachów niż w 1.2.6, choć przypuszczam, że moje tylko 8GB RAMu i zwykła "talerzówa", na której mam to wszystko zainstalowane mogą mieć wpływ na taki stan rzeczy.

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #224 dnia: Października 02, 2015, 16:24:31 »
No proszę, po tylu latach Polska wreszcie trafiła oficjalnie do DCS.
No  jako państwo jesteśmy , ale z wyborem maszyn do latania to kiepskawo. Jest A-10C i MiG-15 / gdzie mogę wejść jako pilot/ a  brakuje 21-ki i 29-ki. Mam FC3 i migacza również zainstalowanego.

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki