Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211548 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #270 dnia: Października 05, 2015, 11:47:27 »
Grac mogę_, ale offline. Do multi nie mogę też się zalogować. Coś około 10.00 wywaliło im wszystko.
« Ostatnia zmiana: Października 05, 2015, 12:14:41 wysłana przez KosiMazaki »

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #271 dnia: Października 05, 2015, 11:58:11 »
No nie mogę odpalić gry. Wywala mi: no internet connection. Też to macie? Ich strona też mi nie działa.

Info z Fejsa:

Cytat: Eagle Dynamics
Dear users. We are experiencing some technical issues with our main server at the moment. We are investigating this problem.

Offline -Pedro-

  • *
  • "W górę jak orły, na dół jak lwy"
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #272 dnia: Października 06, 2015, 11:49:59 »
Ja też jestem zadowolony. Podejrzewam tylko, że teraz dopiero widać jak mój proc (C2Q 6600 3.3MHz) ogranicza grafikę (R9 270). Ale i tak w ustawieniach prawie na max. (bez DOF) mam zazwyczaj 50-60 fps.
Jedynie z widocznością jest ciągle słabo. Czekam aż ktoś zrobi SweetFx na 1.5 bo do tej pory korzystałem z dobrym skutkiem.

Masz Reshade 2.0 - sweetfx dla 1.5 ;) + visible range nowy ;)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #273 dnia: Października 06, 2015, 13:29:14 »
Brzmi ciekawie daj linka do tego bo znajduje kilka i nie wiem które jest prawidłowe.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #274 dnia: Października 06, 2015, 20:32:22 »
Ja proponuję to : http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=148064. Zdecydowana poprawa sfery wizualnej bez spadku fps. Próbowałem SweetFX ale jest słabo konfigurowalny, przynajmniej na razie.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #275 dnia: Października 06, 2015, 22:20:51 »
Ja proponuję to : http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=148064. Zdecydowana poprawa sfery wizualnej bez spadku fps. Próbowałem SweetFX ale jest słabo konfigurowalny, przynajmniej na razie.

Faktycznie trochę poprawia.
Ale mój GTX660 nie daje rady.
Czy jest coś do wygładzania gór?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #276 dnia: Października 06, 2015, 23:00:31 »
Ja proponuję to : http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=148064. Zdecydowana poprawa sfery wizualnej bez spadku fps. Próbowałem SweetFX ale jest słabo konfigurowalny, przynajmniej na razie.

Hmm, ale co? Obecna oprawa nie pasuje, że już są pomysły by ją zmieniać? W 1.2.6 dla mnie Sweet FX to obowiązek, ale chyba w 1.5 już nie jest to tak potrzebne?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #277 dnia: Października 07, 2015, 00:06:33 »
Hej. To zastosuj i zobaczysz. Lepsze kontrasty i kolory (za zielone i z ciemne to wszystko jakieś było) a dodatkowo podciągnąłem ostrość. Wiem, że to może być osobnicza sprawa, inny monitor, itp. ale u mnie jest na plus.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #278 dnia: Października 07, 2015, 00:11:04 »

Ale mój GTX660 nie daje rady.
Czy jest coś do wygładzania gór?
[/quote]
Dziwne, że Twoja grafika nie daje rady. Mamy porównywalne (MSI R9 270) a generalnie NVidia lepiej tu wychodzi. Airman też miał problem ze sporym spadkiem fps, ale podobno soft od dżoja coś mu mieszał.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #279 dnia: Października 07, 2015, 09:02:11 »
Ale mój GTX660 nie daje rady.
Czy jest coś do wygładzania gór?

Dziwne, że Twoja grafika nie daje rady. Mamy porównywalne (MSI R9 270) a generalnie NVidia lepiej tu wychodzi. Airman też miał problem ze sporym spadkiem fps, ale podobno soft od dżoja coś mu mieszał.

Tylko z tą nakładką lecą mi fps-y_. Nawet na mig-u 21 mam słabo_. Bez  to mam jakieś 50-90 fps_.
Drzewa bardzo ograniczają mi płynność grania.
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2015, 12:13:27 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #280 dnia: Października 07, 2015, 11:19:28 »
Próbował ktoś z Was odtwarzać tracka nagranego w 1.5? Przez pierwsze 2-3 minuty wszystko wydaje się być ok, ale później historia mojego lotu zamienia się w alternatywną. Mimo, że wystartowałem z pasa jak pan buk przykazał, mój samolot na tracku startuje prosto ze stojanki i niedługo po oderwaniu kół przepada na skrzydło i wali w matkę Ziemię.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #281 dnia: Października 07, 2015, 11:50:53 »
Używałeś przyspieszenia czasu przy przeglądania tracka? Wtedy często się wszystko sypie.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #282 dnia: Października 07, 2015, 12:41:57 »
Tak, używałem. W 1.2 też się tak sypało? Miałem dość długą przerwę z DCSem, ale pamiętam jak grałem kampanię w A-10C to dość często oglądałem tracki. Odtwarzały się bez większych problemów.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #283 dnia: Października 07, 2015, 12:54:11 »
Raz próbowałem odtworzyć ścieżkę w 1.5 i jeszcze przed dojechaniem na pas startowy się wysypała. A w opisie zmian było, że poprawili tę bolączkę poprzedniej wersji :D

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #284 dnia: Października 07, 2015, 15:13:31 »
Zbyt duże przyspieszenie czasu zawsze powodowało rozbieżności. Spróbuj obejrzeć to raz jeszcze w 1x – chyba, że wcześniej używałeś przyspieszenia, wyedytowałeś nagranie zmieniając widoki kamery i nadpisałeś tracka.