Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211698 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #975 dnia: Listopada 11, 2016, 17:26:28 »
No to w takim razie stawiam na Spita.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #976 dnia: Listopada 11, 2016, 17:45:17 »
Teraz błędy z bety, przeszły na wersję finalną. A-10C ma teraz w obu wersjach błąd z drugą rakietą AIM-9.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #977 dnia: Listopada 11, 2016, 17:50:24 »
Padi, z całym szakunkiem należnym twojej osobie, ale kogo obchodzi druga rakieta w A-10C?! Równie dobrze mógłbyś na pylonie wozić pół basa. Proszę też pamiętać, że się beta sama nie zaktualizuje, trzeba puścić z CLI `DCS_updater update`.... na pewno żeście to zrobili?  :evil:

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #978 dnia: Listopada 11, 2016, 17:57:04 »
Mnie obchodzi A-10C i jeszcze paru innych ludzi.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #979 dnia: Listopada 11, 2016, 18:08:40 »
Ciekawe co byś powiedział, jakby to w twoim Su-27 nie można było lokować drugiej rakiety, lub był inny fajny problem ? Roznosi mnie uzasadniony gniew.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #980 dnia: Listopada 11, 2016, 18:16:22 »
Ciekawe co byś powiedział, jakby to w twoim Su-27 nie można było lokować drugiej rakiety, lub był inny fajny problem ? Roznosi mnie uzasadniony gniew.

Złe porównanie, bo dla Su-27 rakieta to podstawa walki, tak jak dla Ciebie Maverick. Podobnie byłoby wtedy, gdy np. nie schodziła by mi jakaś bomba spod Su-27, a to `problem` dla nielicznych.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #981 dnia: Listopada 11, 2016, 18:21:28 »
Równie ważny jak inne problemy, czuję tu dyskryminację tych "nielicznych" . No i nie ma to znaczenia, błąd to błąd i jak widać te latanie na becie i pisanie o problemach nie wnosi nic do sprawy. Skoro mimo, że się  o tym pisze błędy przenoszą się na wersję finalną. Brak jakiegokolwiek uzasadnienia. 
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #982 dnia: Listopada 11, 2016, 18:41:10 »
Wnosi wnosi. Nie wszystkie błędy przeszły. Coś podłubali nie tylko w F-5 - na ten przykład z Foki zniknął przyspawany na stałe 3D-pilot, silnik znowu odpala od pierwszego kopnięcia i ciśnieniomierz oleju działa jak Fuhrer przykazał. No, a że coś z kwasów zostało, nie dziwię się, bo i tylko tydzień na przeczesanie i ogarnięcie kilkugigowego apdejtu, to za mało moim zdaniem. Spodziewałem się, że nie nastąpi to szybciej niż przez jakieś 3 tygodnie (może i powinni poczekać).

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #983 dnia: Listopada 11, 2016, 19:08:10 »
To na cholerę wypuszczają po tygodniu, lepiej poświęcić dwa i poprawić wszystkie zgłaszane błędy. W takim przypadku jak teraz sens bety jest dość nikły, jeśli błędy przechodzą dalej.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #984 dnia: Listopada 12, 2016, 23:00:38 »
Pierwsza zajawka odnośnie lotnisk, jakie będą do oblatania w Normandii na czas premiery:
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2950417&postcount=1

Że będzie dużo "naćkanych" obok siebie, to już widać było po wcześniejszych screenach. Miałem jednak nadzieję, że poza takim skupiskiem znajdzie się parę na obrzeżach mapy. Jedno na razie musi wystarczyć ;). No, ale to wciąż WIP, może później dorzucą kolejne, jak się to teraz robi z Nevadą.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #985 dnia: Listopada 12, 2016, 23:52:50 »
Beta pobrała dzisiaj półgigową łatę, ale nigdzie nie znalazłem co w niej jest, więc przypuszczam, że był to hotfix czegoś.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #986 dnia: Listopada 13, 2016, 00:09:53 »
Planują wprowadzić w przyszłości uproszczone tańsze wersje modułów, dla tych, którzy nie radzą sobie z obsługą awioniki i systemów, oraz tych, którzy stawiają na fun.

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2949932&postcount=2524
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2949808&postcount=2505
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #987 dnia: Listopada 13, 2016, 00:14:13 »
Beta pobrała dzisiaj półgigową łatę, ale nigdzie nie znalazłem co w niej jest, więc przypuszczam, że był to hotfix czegoś.

Patrząc po numerach wersji, to tylko "wyrównanie" do piątkowej 1.5.5 stabilnej.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #988 dnia: Listopada 13, 2016, 04:16:06 »
Planują wprowadzić w przyszłości uproszczone tańsze wersje modułów, dla tych, którzy nie radzą sobie z obsługą awioniki i systemów, oraz tych, którzy stawiają na fun.

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2949932&postcount=2524
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2949808&postcount=2505

Przestaje to być śmieszne. Może niech sprzedają ze 3-4 wersje tego samego modułu w zależności od poziomu skomplikowania i np. szczegółowości tekstur. Oczywiście jak zapragnę bardziej skomplikowaną wersję, to będę musiał kupić 2x? Kapitalne. Takie rzeczy powinno się ustawiać z poziomu menu w grze, a nie osobnych modułów. Nawet sobie nie chcę wyobrażać jaki będzie burdel on-line....

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #989 dnia: Listopada 13, 2016, 08:21:03 »
Rozumiem jak by powoli z samolotów z FC robili pełne simy, bo symulator to symulator. Zwłaszcza, że sam model samolotu i model lotu już jest. Ale takie coś, to cofanie się w rozwoju. No i fakt, że ilość błędów w grze wzrośnie jeszcze bardziej.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)