Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211786 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1380 dnia: Lipca 11, 2017, 20:45:46 »
Klatki na tej pustyni to nie problem. Filmik robi takie wrażenie głównie poprzez podłożenie realnego dźwięku - niestety efekty dźwiękowe z DCS'a nie nadążają za zmianami graficznymi.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1381 dnia: Lipca 11, 2017, 21:46:23 »
Klatki na tej pustyni to nie problem. Filmik robi takie wrażenie głównie poprzez podłożenie realnego dźwięku - niestety efekty dźwiękowe z DCS'a nie nadążają za zmianami graficznymi.

Do tego leci w 60 klatkach co dodatkowo poprawia efekt końcowy.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1382 dnia: Lipca 12, 2017, 14:37:08 »
W filmikach można obejść problem FPSów – nagranego Tracka eksportuje się jako obrazy JPG zamiast formatów filmowych. Każdy JPG to jedna klatka. Wrzuca się to potem w program do edycji i składu video i voila!
Prócz podłożonego prawdziwego dźwięku wrażenie robi jeszcze to, że kamera jest jakby prowadzona z ręki.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1383 dnia: Lipca 12, 2017, 14:47:44 »
Generalnie wszyscy wiedzą, że filmik nie powstał wprost "z gry". Najważniejsze jest to, że nowe oświetlenie wygląda fajnie. Pytanie tylko, czy ED sobie finalnie z tym poradzi i czy nie trzeba będzie na dopracowany produkt czekać kolejnych pięć lat ?

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1384 dnia: Lipca 12, 2017, 16:01:55 »
Dzisiaj jak się nie mylę mamy środę, czy ktoś coś słyszał o aktualizacji?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1385 dnia: Lipca 12, 2017, 18:27:09 »
W filmikach można obejść problem FPSów – nagranego Tracka eksportuje się jako obrazy JPG zamiast formatów filmowych. Każdy JPG to jedna klatka. Wrzuca się to potem w program do edycji i składu video i voila!
Prócz podłożonego prawdziwego dźwięku wrażenie robi jeszcze to, że kamera jest jakby prowadzona z ręki.

To tak zwana "Airshow Camera Shake" - ja zawsze tak oglądam powtórki z lotów ;) Świetna sprawa. Opis jak to włączyć jest tu jakby ktoś jeszcze nie miał :

http://forum.virtual-airshows.com/index.php?topic=1632.0
F-16C Block50 driver...

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1386 dnia: Lipca 12, 2017, 19:43:01 »
Dzisiaj jak się nie mylę mamy środę, czy ktoś coś słyszał o aktualizacji?

Później godzinowo niż zwykle , ale rzucili na odczepnego 1.5.7 do stabilnej. Chyba nawet z garścią hotfixów w stosunku do ubiegłego tygodnia, bo np. celownik w Mustangu naprawili :D. Idę polatać.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1387 dnia: Lipca 12, 2017, 20:05:10 »
Później godzinowo niż zwykle , ale rzucili na odczepnego 1.5.7 do stabilnej. Chyba nawet z garścią hotfixów w stosunku do ubiegłego tygodnia, bo np. celownik w Mustangu naprawili :D. Idę polatać.

No fakt, news jest: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3192090&postcount=52 hihi.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1388 dnia: Lipca 12, 2017, 20:07:58 »
U mnie coś ciągnie do obu wersji DCS 1.5 .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1389 dnia: Lipca 12, 2017, 21:01:08 »
No więc tak, HUD w A-10C został poprawiony, ale problem z F-15 opisany tutaj http://il2forum.pl/index.php/topic,16367.195.html  . Niestety został teraz  przeniesiony do wersji  stabilnej. Co gorsza, wynika z naszych obserwacji, że problemy te u różnych ludzi wyglądają inaczej, u jednych jest jak u mnie, u innych są czarne HUD w różnych samolotach, a u innych jakieś inne pierdoły. Szkoda że jak zwykle takie babole przechodzą do wersji stabilnej - jak zawsze.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1390 dnia: Lipca 12, 2017, 21:33:40 »
Napisałem o tym na ED forum, zobaczymy jak szybko wrzucą to do śmietnika lub zakopią pod dywanik.
No ale HUD w A-10C poprawili :)
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1391 dnia: Lipca 12, 2017, 23:40:05 »
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale w 1.5.7 już nie polatamy z jakimkolwiek terrain modem gdy serwer na włączony Integrity Check. Niech ich szlag trafi.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1392 dnia: Lipca 13, 2017, 00:08:10 »
Czyli raczej wszystkie terrain mody można spokojnie pokasować. To se ne vrati, jak sądzę :(.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1393 dnia: Lipca 13, 2017, 00:59:07 »
Są dwie możliwości, co najmniej, z tym IC:
1. Coś im się pokiełbasiło i wróci z następnymi puthami.
2. Obecne wersje przejściowe do... 2.5 są na tyle nieogarnięte, że z dodatkowymi terenami i podobnymi, czyli bez IC, sypią się jak nuty z gitary Padka, tak więc IC pojawi się z wersją 2.5, jak już ogarną (  :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: ).

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1394 dnia: Lipca 13, 2017, 08:30:28 »
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale w 1.5.7 już nie polatamy z jakimkolwiek terrain modem gdy serwer na włączony Integrity Check. Niech ich szlag trafi.

Tzn? Nie działa gleba Starwaya lub Barthka online? A jak ReShade jak jest integrity?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl