Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211720 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1395 dnia: Lipca 13, 2017, 09:41:01 »
Ale czemu się denerwujecie? To tylko opcja. Jeżeli admin serwera nie chce oszustów u siebie to może włączyć integrity check. Wyobraźcie sobie cwaniaczków, którzy zrobią różne myki z teksturami terenu, reshadami, itp., by widzieć wroga jak na dłoni. Chociaż powinny być dostępne również opcje co ma sprawdzać ten integrity check IMHO...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1396 dnia: Lipca 13, 2017, 09:49:06 »
Jeśli to opcja to faktycznie nie problem.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1397 dnia: Lipca 13, 2017, 10:25:49 »
Ale czemu się denerwujecie? To tylko opcja. Jeżeli admin serwera nie chce oszustów u siebie to może włączyć integrity check. Wyobraźcie sobie cwaniaczków, którzy zrobią różne myki z teksturami terenu, reshadami, itp., by widzieć wroga jak na dłoni. Chociaż powinny być dostępne również opcje co ma sprawdzać ten integrity check IMHO...
Wystarczy wyłączyć cienie i wszystkie drzewa i masz wroga jak na dłoni. Nie potrzeba do tego żadnych myków. Jakoś do tej pory było OK, a na modach terenu mnóstwo ludzi lata, bo po prostu lubią jak coś ładniej wygląda.
Dziwne jest tylko to, że mając Bóg wie jakie mody, gra od razu nie pokazuje, że jest jakiś problem z IC (zielona tarcza). Dopiero jak chce się wejść na serwer pojawia się czerwona, klikając na nią wywala listę konfliktowych plików, a dotyczy to obecnie tylko tekstur. Mam z siedem różnych modów (lepsze dźwięki, poprawione tekstury kokpitów itp.) ale problem dotyczy jedynie terenu.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1398 dnia: Lipca 13, 2017, 12:31:28 »
Wystarczy wyłączyć cienie i wszystkie drzewa i masz wroga jak na dłoni. Nie potrzeba do tego żadnych myków.
Nie, nie o to chodzi. Wyłączenie cieni, drzew nie da tego, co np. biała tekstura. Nie mówię tylko o celach naziemnych – mam na myśli również dogfight, gdzie łatwo stracić cel z oczu na tle ziemi. Nie jest to fair jeśli jeden będzie miał domyślną teksturę, a inny minimalistyczną, kontrastującą. Rozumiesz o co mi chodzi? Nie przejmuj się, bo u Was w =OPS= pewnie sobie tego nie włączycie, ale daj innym opcję wyboru.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1399 dnia: Lipca 13, 2017, 13:14:00 »
Temat powoli się rozwija, może i coś wyjdzie z tego...
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=190500
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1400 dnia: Lipca 13, 2017, 14:36:11 »
Nie, nie o to chodzi. Wyłączenie cieni, drzew nie da tego, co np. biała tekstura. Nie mówię tylko o celach naziemnych – mam na myśli również dogfight, gdzie łatwo stracić cel z oczu na tle ziemi. Nie jest to fair jeśli jeden będzie miał domyślną teksturę, a inny minimalistyczną, kontrastującą. Rozumiesz o co mi chodzi? Nie przejmuj się, bo u Was w =OPS= pewnie sobie tego nie włączycie, ale daj innym opcję wyboru.
Masz rację. W sumie jest to możliwe. Aczkolwiek jakim trzeba być popaprańcem żeby się w takie rzeczy bawić, jaki to ma sens ?

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1401 dnia: Lipca 13, 2017, 15:19:43 »
No wiesz, jak ktoś musi mieć "legendary skilss" za wszelka cenę, bo tylko tak może się dowartościować... Takich co oszukują w sieci jest na pęczki, miałem tylko nadzieję, że to dotyczy innych gierek, jak BF, CS, czy innych tego typu.  Nie rozumiem tego, takie to szczeniackie.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1402 dnia: Lipca 13, 2017, 15:51:35 »
Masz rację. W sumie jest to możliwe. Aczkolwiek jakim trzeba być popaprańcem żeby się w takie rzeczy bawić, jaki to ma sens ?
W turniejach na przykład. Z tymi białymi teksturami to już skrajnie przesadziłem oczywiście, żeby pokazać pewną furtkę :). Ale niektórzy na prawdę oszukują. Jest to straszliwie szczeniackie zachowanie, też tego nie rozumiem, nie pochwalam, ale tak jest.
Pamiętam jak kiedyś w stareńkim LockOnie jedna z wirtualnych eskadr była niepokonana, bo mieli wpisane gdzieś w plikach LUA skrypt, który zmieniał zachowanie ECM. Po wciśnięciu guzika uruchamiało się makro powodujące, że zakłócanie w ułamkach sekundy włączało się i wyłączało kilka razy w serii, interwał i znów to samo, x3 serie IIRC (na dodatek skrypt wypracowa eskadra, do której należał jeden taki znany wszystkim mądrala z niebieskiego forum latający na F-15C). Goście po prostu nie byli do złapania radarem. Innym trickiem było odpowiednie włączenie antyaliasingu – szybciej wzrokowo znajdowali wroga, z większych odległości, bo "kropka" była większa i wyraźna. :)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1403 dnia: Lipca 13, 2017, 16:05:00 »
W turniejach to jeszcze można zrozumieć coś takiego, ale w takiej normalnej grze, tylko szczeniak tak może robić albo niedorozwój, który inaczej nie umie grać.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1404 dnia: Lipca 13, 2017, 16:10:42 »
I dlatego EDki łatają takie furtki. Ten trick z ECM już dawno nie działa. Oszustwo z ustawieniem AA + rozdziałki ekranu też nie, bo zmieniły się LODy, doszła opcja symulowania ludzkiego oka, która delikatnie powiększa obiekty na dużych odległościach.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1405 dnia: Lipca 13, 2017, 21:09:33 »
Jednak w tym 1.5.7 jest spoko z grafą. Nie ma żadnych baboli. Światło jest okej, nawet usunęli ten bug z HUD co był w wersji stable 1.5.6.
W Suni teraz przednia część ma inny nieco kolor co widać też i ze środka (nieco daje większy kontrast, jak w okularach rowerowych).
Pod tym względem fajny patchyk.





Jedynie z G-sync musiałem zmienić z Full na Windowed, inaczej nie działał. Tak jak w DCS 2.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1406 dnia: Lipca 14, 2017, 11:42:38 »
1.5.7.77441 Steamowa wersja.
Odpaliłem ten tytuł po dłuższym czasie (posiadam tylko moduł z P-51). Zniknęły zarysowania refleksy na owiewce, te świecące kreski, kiedy patrzy się na słońce. Na tym obrazku widać kreski dookoła flary od słońca https://i.ytimg.com/vi/9r5KFSdtPpE/maxresdefault.jpg
Jak włączyć te zarysowania? Tekstury mam ustawione na High. Zabawa z opcją Dirt+Flare pozwala tylko na wyłącznie  lens flary na słońcu.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1407 dnia: Lipca 14, 2017, 13:31:46 »
Ostatnio grzebią coś z przezroczystymi materiałami, pewnie jeden z baboli na skutek zmian.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1408 dnia: Lipca 14, 2017, 13:42:23 »
Pożółkły wiatrochron w Su-27 wygląda jak bajerancka owiewka na boczną szybę w poldasie. Kiedyś to był szyk. Natomiast w DCSie ani to poprawia, ani - na szczęście - nie pogarsza widoczności. Mnie się nie podoba i mam nadzieję, że z tego zrezygnują.

Tako rzecze,
Zaratustra

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1409 dnia: Lipca 14, 2017, 16:54:32 »
Odpaliłem ten tytuł po dłuższym czasie (posiadam tylko moduł z P-51). Zniknęły zarysowania refleksy na owiewce, te świecące kreski, kiedy patrzy się na słońce. Na tym obrazku widać kreski dookoła flary od
Jak włączyć te zarysowania? Tekstury mam ustawione na High. Zabawa z opcją Dirt+Flare pozwala tylko na wyłącznie  lens flary na słońcu.

Te zarysowania (moim zdaniem jeden z najbardziej genialnych efektów. LockOn mnie tym powalił) to znikają, to pojawiają się w miarę, jak tam coś grzebią przy DCS.