Mi chodzi o to, że jak coś jest dobre, to się tego nie zmienia. Lepsze jest wrogiem dobrego. O ile sprawa kontrolek faktycznie może być dyskusyjna, o tyle przyciski to już inna bajka. Tego typu przyciski występują nawet w An-124 i także wyglądają tam bliżej pierwotnej wersji.
Doceniam to że zrobili kokpit z PBR (w starym, przy tej całej nowej technice oświetlenia, nie widać było w ogóle niektórych kontrolek na przyciskach), jednak niektóre tekstury mogli zrobić inaczej (bliżej tego co było na początku). Pewnie sam zacznę nieco grzebać przy teksturach, może coś się zmajstruje. Po tym jak zrobili prosiaka, tak że mucha nie siada, jednak oczekiwałem czegoś więcej.
To nie czepianie, tylko krytyka. A to że nie jestem typem który się podnieca wszystkim co się da to już osobna sprawa. Widzę że niektórzy jednak z nieco innego ustroju i nie uznają krytyki.
Wracają co tematu, ten nowy kokpit jest najprawdopodobniej bazowany na tym zdjęciu:
https://i.pinimg.com/originals/ed/04/57/ed0457ca10ccbd428283a50c11a210c6.jpgMamy usuniętą jedną kontrolkę od zasilania zewnętrznego (niektóre egzemplarze miały dwie, niektóre jedną), widać ktoś przehandlował za flaszkę

Nawet widać wysuniętą w górę kontrolkę na panelu od systemu ppoż. Do tego ta osłona po lewej stronie.
Włącznik systemu Otklik (czy jak on się tam nazywał) i chyba przycisk testowania tego systemu też przepite. Doszedł dziwny przełącznik na dźwigni skoku ogólnego, ma chyba pozycje REC i OFF.
Co ciekawe dźwignie odcięcia paliwa dla silników (od zaworów HP) są opisane na opak, lewa jest oznaczona jako RH, prawa jako LH.
Ponoć wersje z niebieskim podświetleniem zegarów są o 10 km/h szybsze
.
Nie ponoć, tylko tak wykazują badania naukowe

Kolor niebieski jest najsłabiej odbierany przez ludzkie oczy. Jak człowiek nie widzi zegarów to leci na czuja, nie patrzy na wskaźnik EPR (te wskaźniki nad lampką od zasilania zewnętrznego) ani na wskaźnik IAS. A to że teraz dźwięk łopat wirnika tnących powietrze potrafi tak mocno po uszach dawać, to nie usłyszy się ostrzeżenia od przekroczenia prędkości.
Do tego, skoro wychodzi że tylko ja patrzę na kontrolki, to chyba oczywiste że nikt inny tej lampki od przekroczenia prędkości nie zauważy
