No cóż... Jak oglądam filmy z rozgrywki w wersję alfa, to wygląda to całkiem przyzwoicie, mimo, że niektóre patenty i rozwiązania są dość zabawne. Natomiast zastanawia mnie coś innego - czy w końcu EA / DICE poradzi sobie z lagami i zjawiskiem "rubberbanding". Zainstalowałem ostatnio BF4 z uwagi na te wszystkie darmowe DLC które wychodzą i byłem w szoku jak niestabilna jest ta gra, jeśli chodzi o połączenie - mimo tych ton łatek. Nawet na serwerach z tylko 32 graczami, niezależnie od tickrate, mimo teoretycznie niskiego pingu, wciąż mam problemy ze stabilną grą. Bieganie w miejscu i teleporty o kilka metrów to norma w każdym meczu. Wiele złego można o serii Call of Duty powiedzieć, ale tam - i to mimo meczów w trybie p2p - nie spotykam się z czymś takim. W CS:GO tak samo. Ciekawe czy w końcu zrobią z tym porządek w BF.