Autor Wątek: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz + Normandia)  (Przeczytany 54765 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #45 dnia: Maja 28, 2016, 17:07:10 »
Ja mam taką zagwozdkę gdy wchodzę do folderu ? Jak mam podmienić pliki ?


Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 28, 2016, 18:47:18 »
Nie masz podmieniać. Masz wrzucić całe foldery do tego katalogu właśnie (zauważ, że nazwa folderu z moda jest taka sama jak nazwa odpowiadającego mu pierwotnego pliku).

Edytować i podmieniać będziesz pliki z ustawieniami "ziarnistości" tekstury, ale to w innym miejscu.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #47 dnia: Maja 28, 2016, 20:45:44 »
Nie masz podmieniać. Masz wrzucić całe foldery do tego katalogu właśnie (zauważ, że nazwa folderu z moda jest taka sama jak nazwa odpowiadającego mu pierwotnego pliku).

Edytować i podmieniać będziesz pliki z ustawieniami "ziarnistości" tekstury, ale to w innym miejscu.

Dziękuje pomogło !

Tylko te drzewa mnie trochę wkurzają,jakieś takie dziwne. Jest na to jakiś patent ?

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 28, 2016, 23:07:57 »
Nie wiem, bo jeszcze tej ostatniej wersji nie instalowałem, czekam na komplet sezonów. Z drzewami to będzie ogólnie zabawa, bo przy aktualnym sposobie cieniowania i przełącznia LOD-ów nie sposób zrobić ich tak, żeby wyglądały bardzo dobrze i z poziomu pilotów wiatraków i z poziomu pilotów rur. Bartek i inni moderzy będą wojować z tym tematem długo.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 29, 2016, 10:33:08 »

Tylko te drzewa mnie trochę wkurzają,jakieś takie dziwne. Jest na to jakiś patent ?


Trzeba zainstalować mod od Mustanga, który usuwa te brzydkie i nienaturalne cienie na samych drzewach (cień, który drzewo rzuca na teren zostaje). Więcej info tutaj: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2786302&postcount=1397

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #50 dnia: Maja 29, 2016, 13:08:26 »
To już po zainstalowaniu moda od Mustanga jest ten cień i nie na wszystkich on występuje, tylko gdzie nie gdzie zależy jak na to się patrzy .

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #51 dnia: Maja 29, 2016, 13:34:20 »
To już po zainstalowaniu moda od Mustanga jest ten cień i nie na wszystkich on występuje, tylko gdzie nie gdzie zależy jak na to się patrzy .

Występuje tylko na drzewach zlokalizowanych na terenach zurbanizowanych (miasta, wioski). Niestety w obecnej chwili nic się na to nie poradzi. Całe szczęście lasów jest jednak więcej, a z nimi mod Mustanga radzi sobie sprawnie.

Pozdrawiam.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #52 dnia: Maja 29, 2016, 15:59:49 »
Dokładnie Barti zgadzam się z tobą w 100% Również przetestowałem to zjawisko,ale i tak jest bardzo dobrze :)  Pozdro....

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 29, 2016, 18:00:37 »
Bartek, a te drzewka w opcji "Letniej" są już poprawione, czyli zrobione jak jesienne?
Ściągać jeszcze raz?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 29, 2016, 21:09:30 »
Jeszcze nie poprawiane. Zostało mi kilka poletek zimy. Skończę ją, wprowadzę poprawki do lata i jesieni (na tyle, ile będzie się dało) i wypuszczę wszystkie pory roku jako jedną paczkę kompatybilną z JGSME.  ;)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 30, 2016, 08:30:55 »


Bartek, a nie za biało? Taka Hard Winter. Obecnie rzadko tak wygląda gleba w zimę, żeby tak równo rozłożył się śnieg. Powinny być chyba jakieś prześwity, może coś takiego jak tutaj: http://i.imgur.com/nEZmMUI.jpg ?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 30, 2016, 08:43:48 »
Taka była wola plemienia. W komentarzach na niebieskim forum ludzie psioczyli na mod Starway'a - chcieli więcej śniegu. U mnie w temacie również pojawiły się takie komentarze, więc zrobiłem im drugi Battle of Stalingrad, tyle że nad Kutaisi.  :D Gdybym miał więcej czasu, zrobiłbym może i dwie wersje zimy (srogą i delikatną), a tak walczę z czasem aby ukończyć zapowiedzianą paczkę.

Pozdro!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 02, 2016, 08:46:08 »
Ciekawa opcja ;) :

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 02, 2016, 09:09:09 »
He he he fajne, ciekawe jak sprawa z plikiem lua wygląda, jakie są różnice, Bartek go zmieniał a Starway ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 02, 2016, 09:17:09 »
Ciekawa opcja. Muszę przetestować te tekstury Starway'a w wolnym czasie - napracował się facet i jestem ciekaw jak rozwiązał pewne trudne dla mnie kwestie. Jeśli chodzi o GTM, wszystkie pory roku są już gotowe. Drzewa poprawione i zrobione od nowa (lasy powinny wydawać się gęstsze). Zostaje tylko napisać jakąś instrukcję oraz poukładać foldery pod JGSME. Do końca tygodnia powinienem się wyrobić. A poniżej kilka fotek:











 Pozdrawiam ;)