Autor Wątek: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz + Normandia)  (Przeczytany 54929 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 07, 2016, 00:15:07 »
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2803441&postcount=1526

Będzie do ściągnięcia jutro.  ;)

Spokojnej nocy,
Bartek

Jak żyć? ; >>> .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 07, 2016, 00:19:47 »
Super, jak jeszcze zrobisz kiedyś budynki to będzie kozacko :) , teksturki na wypasie.   Czy może paczuszka będzie pod JSGME ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 07, 2016, 11:06:04 »
Super, jak jeszcze zrobisz kiedyś budynki to będzie kozacko :) , teksturki na wypasie.   Czy może paczuszka będzie pod JSGME ?

Voila!

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2207621&postcount=1

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 07, 2016, 11:29:47 »
Jesteś WIELKI :) .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwca 07, 2016, 11:40:33 »
Voila!

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2207621&postcount=1

Ale jeszcze nie można ściągnąć? Nie widzę gdzieś linka.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 07, 2016, 11:47:09 »
Bartek. Jest jakiś problem, którego wcześniej nie było na twoich mapach. Słaba wydajność. Zapodałem sobie misję Instant Action - F-86 - Free Flight i na twoich mapach mam max. 45 fps i do tego widać szarpanie a na modzie Starwaya stałe 60 fps. Przy takich samych ustawieniach. Mod Mustanga aktywowany. Coś prawdopodobnie jest inaczej w pliku lua, jak sądzę. Ale generalnie wszystko wygląda b. fajnie. Tekstury terenu super.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 07, 2016, 11:55:03 »
Ale jeszcze nie można ściągnąć? Nie widzę gdzieś linka.

Punkt 3 w Installation Guide. Sorki, teraz go poprawiłem, bo faktycznie sugerował, że nie ściąga się moda, a sam programik JGSME.  :)

Cytat: =OPS=lipas70
Bartek. Jest jakiś problem, którego wcześniej nie było na twoich mapach. Słaba wydajność. Zapodałem sobie misję Instant Action - F-86 - Free Flight i na twoich mapach mam max. 45 fps i do tego widać szarpanie a na modzie Starwaya stałe 60 fps. Przy takich samych ustawieniach. Mod Mustanga aktywowany. Coś prawdopodobnie jest inaczej w pliku lua, jak sądzę. Ale generalnie wszystko wygląda b. fajnie. Tekstury terenu super.

Hmm, czy spadek fpsów i stutter występuje tylko w tej misji, czy na innych również jest odczuwalny?

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 07, 2016, 11:59:44 »
Na Twoich też. Jak wsiadłem sobie w Miraża (Twoja misja Spring) to klatkoza i 40-45 fps. Na widoku zewnętrznym na Su-25 było lepiej. Wszystko zależy na co się patrzy. Zobaczymy co inni powiedzą. Prawdopodobnie YoYo zaraz będzie pisał recenzję :).

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 07, 2016, 17:55:29 »
Wgraj wcześniejsze tekstury Bartka .Moim skromnym zdaniem wcześniej też tak było.
Tekstury stearway były bardziej wydajne.Ja mam różnice około 10% procent w wydajności miedzy nimi.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 07, 2016, 17:58:31 »
Widzę, że już LUA nie trzeba modyfikować i jest od razu noise1PerSquare = 4.0 .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 07, 2016, 18:31:41 »
Widzę, że już LUA nie trzeba modyfikować i jest od razu noise1PerSquare = 4.0 .

Wszystko jest już gotowe w paczce. Nic nie trzeba edytować.  :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 07, 2016, 18:39:28 »
Polatałem trochę. Proszą się tylko nowe stojanki, bo tam chyba jest default również. Natomiast (wiosna) ten autogen przy zoomowaniu dalej tak wyskakuje (drzewka) nagle jak to było w lecie. W jesieni było zdaje się ok.
Sprawdzę jak to wygląda u Starwaya.






webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 07, 2016, 18:52:02 »
A jak u ciebie z wydajnością? Mnie trochę to zaskoczyło, bo wcześniej było super.

Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 07, 2016, 18:58:11 »
Polatałem trochę. Proszą się tylko nowe stojanki, bo tam chyba jest default również. Natomiast (wiosna) ten autogen przy zoomowaniu dalej tak wyskakuje (drzewka) nagle jak to było w lecie. W jesieni było zdaje się ok.
Sprawdzę jak to wygląda u Starwaya.

Dzięki za test. Yoyo, może to kwestia tego, że nie masz moda Mustanga usuwającego cienie z drzew? U mnie wiosną nie ma tego problemu. Kolejna sprawa - jeśli ustawiasz wiosnę, upewnij się, że ustawiasz też odpowiedni miesiąc. Ustaw przykładowo kwiecień albo maj i sprawdź, czy problem nadal występuje. ;)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ground Textures mod by Barthek dla DCS (Kaukaz)
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 07, 2016, 19:03:56 »
Po teście. Sprawdziłem też wszystkie pory roku - wszędzie to jednak występuje. U niego jednak tak nie ma, natomiast wiesz, to chyba jest tak, że on ma ustawiony jakiś większy LOD, by pojawiło się takie nagle zniknięcie drzew to muszę wziąć prawie maksymalny zoom (oddaenie). Czyli jakby Starway miał ustawiony większy obszar, który się ładuje wokół samolotu.

A jak u ciebie z wydajnością? Mnie trochę to zaskoczyło, bo wcześniej było super.


Nie mam różnic w stosunku do Starwaya i defaultowych. 60 klatek.

Ps. góry wyglądają bosko!
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl