Autor Wątek: Czołgi (Tank Crew)  (Przeczytany 13891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Czołgi
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 23, 2018, 10:06:12 »
Musiałoby to być co najmniej na poziomie WT aby im sypnąć nieco grosza. Ale na razie bidnie to wygląda i raczej lepiej nie będzie.

sunrrrise

  • Gość
Odp: Czołgi
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 23, 2018, 10:21:37 »
Wydaję mi się, że to jednak poziom od dwa oczka wyższy o WT - chcoćby z powodu wymodelowanych wnętrz, współdzielenia maszyny w MP czy z powodu faktu samego  współistnienia w uniwersum Il-2 Great Battles. Mi sie podoba to co jest, a to dopiero początek. $70 to faktycznie nie mało, ale to niestety chyba już standard.

Odp: Czołgi
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 23, 2018, 11:45:26 »
Problem w tym, że czołgi słabo nadają się na symulator. Po pierwsze działają zespołowo, czyli ich operacje wymagają zmasowanego użycia (pojedynczy czołg to tarcza strzelnicza) oraz co ważniejsze współdziałania z artylerią i piechotą (bo bez piechoty są bezbronne). Po drugie ogląd sytuacji z wnętrzu czołgu jest ograniczony, stąd konieczność współdziałania z innymi formacjami. Co innego gry pokroju World of Tanks gdzie masz widok z trzeciej osoby, a pojazdy poruszają się z nierealną dynamiką (aż dziw, że nie dodali jeszcze możliwości wykonywania podskoków). Dlatego taka prosta nawalanka w WT ma sens i przyciąga graczy.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Czołgi
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 23, 2018, 13:24:23 »
Próbowałem czołgi w BoM, na razie są daleko od sukcesu, nawet umiarkowanego. Przyszłością symulatorów pola walki (w tym lotniczego również) jest w mojej ocenie integracja wszystkich teatrów wojny: lotnictwo - ląd -  morze. WoT jest znakomity w tej kwestii i nie tylko dlatego że reszta konkurentów, czyli DCS (chyba się łapie na symulator wojny?), BoS/M/K. Możliwość atakowania celów ("żywych") lądowych z powietrza i powietrznych z ziemi jest tym co cenię sobie najbardziej w WoT. Jeżeli do BoK dojdzie samobieżna artyleria plot (a zapowiedzieli to) dam te 70$, bo niema nic lepszego niż szybka, sprzężona 20stka ukryta na skraju zagajnika, a gdyby ją dali np. na platformie kolejowej do ochrony pociągu - miodzio-lodzio ;-).

Pojazdy w WoT, w trybie realistycznym i symulacyjnym poruszają się jak kilkunasto- i kilkudziesięciotonowe pojazdy, obrót wieży trwa wieczność a 80% celnych trafień kończy przygodę wojenną celu, nawet gdy walisz poczwórnie sprzężonym kaemem w słabo opancerzony pojazd. Ogólnie nie mam większych zastrzeżeń co do realizmu. Ten mógłby się wznieść na bardzo wysoki poziom gdyby faktycznie czołg byłby obsługiwany "od środka" zespołowo. Jeżeli to się uda w BoK, dam im za to pieniądze. Widzę jednak wadę, dość poważną, to jest ilość ludzi których będą w stanie przyciągnąć do gry, jeżeli będzie ona nie większa niż w powietrzu to nic z tego nie będzie. A szkoda chyba by było.Tak wogóle to połączenie RO2 z BoK oraz PT Boats byłoby chyba idealne na dzisiejszy czas :-).
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Czołgi
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 23, 2018, 18:45:22 »
Chyba pomyliłeś WoT z WT ;-)

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Czołgi
« Odpowiedź #20 dnia: Lipca 23, 2018, 19:10:35 »
Chyba pomyliłeś WoT z WT ;-)

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Cholera, dokładnie miałem na myśli WT🤨
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Czołgi
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 24, 2018, 09:11:27 »
https://www.youtube.com/watch?v=jflCDunmVEE

Wygląda na to że, jeszcze sporo muszą pogmerać przy tym simie. Prawdziwy hit od 11.10. Polecam :D

Odp: Czołgi
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 24, 2018, 14:48:33 »
To jakaś wczesna alfa? Nie sprzedają chyba takiego gniota jeszcze?

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Czołgi
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 24, 2018, 15:16:25 »
Jak to nie. Już możesz rzucić kasiorką. 69,99$ :).
https://il2sturmovik.com/store/tank-crew/

Odp: Czołgi
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 25, 2018, 12:19:52 »
Musiałoby to być co najmniej na poziomie WT aby im sypnąć nieco grosza. Ale na razie bidnie to wygląda i raczej lepiej nie będzie.
To jest symulator, tak jak Steel Fury: Kharkov, Panzer Elite, T-34 vs. Tiger czy Steel Beasts.

War Thunder Sim to ledwie czołgowa strzelanka nieco tylko realistyczniejsza niż WoT.

WT Sim (w przeciwieństwie do Tank Crew, Steel Fury, Panzer Elite, T-34 vs. Tiger, Steel Beasts)
- nie ma wnętrz, zawsze widzisz wszystko dookoła
- nie ma modelowanych różnych systemów sprzęgieł i przeniesienia napędu, jest tylko mechaniczne sprzęgło jak w T-34, wszystkie czołgi poza rodziną T-34, T-54, T-62 skręcają i poruszają się kompletnie nierealistycznie
- nie ma realistycznej ilości biegów i układów jezdnych
- nie ma realistycznej optyki ograniczającej pole widzenia
- nie ma realistycznych - różnych - celowników, ma jeden dla wszystkich czołgów
- ma nowoczesne czołgi ale bez realistycznych osi stabilizacji, celowników termowizyjnych, laserowych dalmierzy, komputera balistycznego, automatycznego obliczania wyprzedzenia itd.
- Leopard 2 i Abrams mają system kierowania ogniem jak T-34+podstawowa stabilizacja (prawdopodobieństwo trafienia celu w ruchu z poruszającego się Leoparda 2 w rzeczywistości lub Steel Beasts to ok. 80%, w WT SIm - ok. 10-20%...)
- nie ma wymodelowanych członków załogi - jeden robi wszystko, kieruje, strzela, obserwuje itd.
- w WT naprawa zerwanej gąsienicy pod ogniem wroga trwa kilkanaście sekund
- nie ma historycznych realiów (Japończycy u boku Amerykanów walczą z Niemcami w Chinach itd...)
- mapy są kompletnie nierealistyczne, zdecydowana większość to maleńkie mapy z miastami lub walki czołgów we wnętrzu średniowiecznego zamku lub chińskiej świątyni...
itp. itd.

War Thunder Sim nigdy nie miał być jakimkolwiek symulatorem i nie może rywalizować ze Steel Furry: Kharkov, Tank Crew czy Steel Beasts, a one nie mogą rywalizować z nim. WT Sim to strzelanka - tamte to symulatory, nie są podobne niemal w niczym poza modelami 3D czołgów. Dlatego WT zawsze będzie znacznie popularniejszy i nieporównywalnie mniej realistyczny.

Tank Crew jest w bardzo wczesnej fazie, ale twórcy dokonali słusznych wyborów jeśli chodzi o modelowanie symulatora czołgów z 2 wojny. Ich priorytety to fizyka gąsienic i poruszania się po gruncie, realistyczne układy jezdne, realistyczne celowniki, balistyka, penetracja pancerzy, trójwymiarowe wnętrza z realistyczną optyką ograniczającą pole widzenia, wielostanowiskowe czołgi w MP, historyczne realia i zestaw maszyn, realna, ogromna, historyczna mapa ze zdjęć satelitarnych itd.
Moim zdaniem będzie ulepszonym, posiadającym multiplayer i współpracę z lotnictwem Steel Fury.
« Ostatnia zmiana: Lipca 25, 2018, 12:30:16 wysłana przez sermen »

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Czołgi (Tank Crew)
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 02, 2018, 14:31:39 »
Nie to żebym się czepiał, ale dział powinien się nazywać "Clash at Prokhorovka", a nie jakieś tam Tank Crew….  :evil:

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Czołgi (Tank Crew)
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 02, 2018, 17:53:42 »
Nie to żebym się czepiał, ale dział powinien się nazywać "Clash at Prokhorovka", a nie jakieś tam Tank Crew….  :evil:

Pełna nazwa to IL-2 Sturmovik: Tank Crew – Clash at Prokhorovka, ten Clash at Prokhorovka to  tytuł epizodu, ale cała seria to Tank Crew. Ichniejsze forum to też Tank Crew:
https://forum.il2sturmovik.com/forum/116-il-2-sturmovik-tank-crew/
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Czołgi (Tank Crew)
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 15, 2018, 15:10:57 »
Przyszłością symulatorów pola walki (w tym lotniczego również) jest w mojej ocenie integracja wszystkich teatrów wojny: lotnictwo - ląd -  morze.

Rutkov, dopóki na serwerach będzie 10 osób, to żaden wirtualny front nie ma sensu.

W mojej opinii taka gra jak BoX powinna mieć jeden teatr działań, a serwer powinien być stawiany przez twórców i powinien być zintegrowany z grą. Wtedy jest szansa na kumulację ponad 100 graczy jednocześnie w wielkiej permanentnej bitwie, wtedy też można by wcielać się w różne rodzaje wojsk, powiedzmy: lotnictwo, czołgi, piechota, artyleria. Całością powinno zawiadywać AI, tzn. gracz wchodziłby do działania w konkretnych miejscach, po wypełnieniu takich misji front przesuwałby się aż do osiągnięcia ostatecznego zwycięstwa.

Jeśli chodzi o samo lotnictwo to ideałem dla mnie był serwer War Clouds, z jednym z najbardziej sensownych systemów punktowych - aż się chciało latać.

Odp: Czołgi (Tank Crew)
« Odpowiedź #28 dnia: Grudnia 31, 2020, 22:35:55 »
Czy sposób zakupu TC jakoś różni się od reszty dodatków? Do tej pory zawsze kupuję dodatki bezpośrednio w sklepie ilka i pojawiają się one na Steam, czy w TC będzie podobnie?

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Czołgi (Tank Crew)
« Odpowiedź #29 dnia: Grudnia 31, 2020, 23:10:06 »
Ja raczej się zastanawiam, czy po kupnie TC będzie on niejako zintegrowany z BoX jak szmatoloty, czy to jednak rzeczywiście osobny produkt, z własnym osobnym launcher'em...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.