Autor Wątek: DCS: F/A-18C przed premierą  (Przeczytany 81452 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #555 dnia: Lutego 20, 2018, 09:31:37 »
Z ciekawości ściągnę starego Horneta jak wrócę do domu i spróbuję odpalić samouczek.
Heh, ale zbieg okoliczności. Wczoraj zrobiłem to samo. Ściągnąłem sobie najnowszą wersję tego sima – "F/A-18 Precision Strike Fighter" – i oglądałem właśnie te filmiki treningowe.  Też z łezką w oku wspominam "Horneta 3.0", "Horneta Korea", a akurat "PFS" ominąłem i dlatego chcę nadrobić zaległości.
A czy ktoś pamięta simy z Superbugiem? Wszyscy znają "Jane's F/A-18E Super Hornet", "F/A-18E Super Hornet" od Digital Integrations, ale prawie nikt nie zna "iF/A-18E Carrier Strike Fighter" od iMagic (Interactive Entertainment). Ta ostatnia miała super filmiki (intro, newsy w kampanii) i menu z klimatem przebywania na lotniskowcu. Najbardziej w pamięć zapadła mi tablica "greenie board", gdzie wypisane były wszystkie oceny lądowań na pokładzie.

Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #556 dnia: Lutego 20, 2018, 18:32:03 »
Gdyby ktoś chciał pobrać nawet dla obejrzenia samych tutoriali:

https://www.myabandonware.com/game/f-a-18-precision-strike-fighter-a56#download

(Trzeba zainstalować w trybie zgodności z WIN95 i uruchomić instalator/grę jako administrator. Działa na WIN10 bez problemów.)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #557 dnia: Lutego 21, 2018, 09:37:24 »
Nowy mini update o kontynuowanej pracy nad awioniką – głównie nad trybami radaru ACM, RWR i aktualnie STT:

Hornet Mini-Updates 02-20-2018


A wracając na momencik do różnicowego modelowania silnika to hmm... Nie jest to nic nowego. Poniżej screen ze stareńkiego "F/A-18 Precision Strike Fighter" (patrz IFEI) 8):


Poko

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #558 dnia: Lutego 25, 2018, 10:01:33 »

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #559 dnia: Lutego 25, 2018, 10:45:15 »
Pozwolę sobie od razu o komentarz do tutoriala - uczulam na tzw. "E bracket" ("nawias E"), czyli znacznik odpowiedniego AoA przy podejściu do lądowania, by nie schodzić nim tak nisko jak Wags. Lepiej trzymać szybsze podejście niż za wolne: https://youtu.be/nbRC0gOV33A?t=13m24s

A tak poza tym zaczęli chętnie pokazywać mapkę SoH. Czyżby jej premiera pokryła się z wydaniem Horneta?

Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #560 dnia: Lutego 25, 2018, 11:34:51 »
Oby tak było, nie pogardził bym  :) .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #561 dnia: Marca 05, 2018, 08:28:26 »

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #562 dnia: Marca 05, 2018, 10:04:20 »
Wygląda super w locie, fajnie by było jakby dopracowali dźwięki w grze do poziomu jak na filmie ;) Mam nadzieję, że poprawią te smugi przykadłubowe bo póki co wyglądają sztucznie i nierealistycznie :/
F-16C Block50 driver...

Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #563 dnia: Marca 05, 2018, 13:17:13 »
Wygląda super w locie, fajnie by było jakby dopracowali dźwięki w grze do poziomu jak na filmie ;) Mam nadzieję, że poprawią te smugi przykadłubowe bo póki co wyglądają sztucznie i nierealistycznie :/

Wolałbyś żeby ich nie było? :)
Trzeba brać co jest.

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #564 dnia: Marca 05, 2018, 13:36:31 »
Lepsze takie niż żadne ;) Wiadomo, że "work-in-progress" więc myślę, że to jeszcze poprawią. W momencie startu (1:06) wyglądały bardziej jak malowanie kadłuba niż smugi, ale ok już się nie czepiam ;) Całokształt miażdży!
F-16C Block50 driver...

Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #565 dnia: Marca 05, 2018, 18:14:12 »
A mi się podoba i już.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #566 dnia: Marca 07, 2018, 18:41:15 »
Nowy "Hornet Mini-Update" o pracach nad radarem A-A, systemem waypointów oraz nad wizualnymi szczegółami kokpitu (baza HUDa się zmieniła i metalowe obudowy paneli). Ulepszają efekty strug (vapor) i dźwięki. W Następnej kolejności planują zabrać się za ACLS, PAR i ICLS (Hornet nie posiada zwykłego ILS):

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3418201&postcount=36
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2018, 18:47:18 wysłana przez Poko »

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #567 dnia: Marca 11, 2018, 18:12:49 »
Hornet mini update: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3421155&postcount=37

Wags:

"W ciągu weekendu zespół zaimplementował zarówno duże, jak i małe elementy do najnowszej wersji, która przybliża nas do premiery Early Access. Nadal jesteśmy na dobrej drodze do wydania Wczesnego Dostępu przed końcem wiosny 2018 r. Jednak nie możemy dokładniej oszacować, biorąc pod uwagę złożoność i nieprzewidziane problemy, jak długo będą trwać testy.

1 - System nawigacji Waypoint działa teraz w symulacji i jest powiązany z inercyjnym systemem nawigacji (INS). Obejmuje to wskazania zarówno na HSI, jak i na HUD. Obejmuje to również w większości funkcjonalność stron HSI / DATA / WYPT. Zapewni to większość funkcji waypointów używanych przez graczy. Po wydaniu Wczesnego Dostępu, zaimplementujemy opcję programowania trzech sekwencji punktów w edytorze misji i tworzenia odsuniętych punktów trasy za pomocą strony HSI. Ostatnim dużym elementem dla waypointów w wydaniu Early Access będzie implementacja opcji Waypoint Designate (WPDSG), która ustawi wybrany punkt drogi jako punkt docelowy. Jest to ważne zarówno w przypadku broni, jak i czujników.

2 - Start z lotniska lub lotniskowca zasadniczo różni się pod względem ustawień w kokpicie. Na przykład: podczas startu z lotniska przełącznik Hook Bypass powinien być ustawiony na FIELD, a przełącznik Anti-Skid powinien być ustawiony na ON; podczas startu z pokładu przełącznik Hook Bypass powinien być ustawiony na CARRIER, a przełącznik Anti-Skid na OFF. W ten weekend udostępniliśmy możliwość ustawienia domyślnych konfiguracji kokpitu dla Ramp, Hot i Runway, uwzględniając początkową lokalizację.

3 - Obecnie realizowane jest tankowanie w powietrzu. Teraz muszę się wystarczająco postarać, by nie skompromitować się zbytnio w następnym tutorialu.

4 - Zaimplementowano logikę i animację zrzutów paliwa. To bardzo ważne, by spełnić maksymalny wymóg wagowy podczas lądowania na lotniskowcu."

Poko

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #568 dnia: Marca 13, 2018, 18:20:40 »
Nowe skiny agresorów z VFC-12


sunrrrise

  • Gość
Odp: DCS: F/A-18C przed premierą
« Odpowiedź #569 dnia: Marca 17, 2018, 08:28:35 »
Nowy mini update o kontynuowanej pracy nad awioniką – głównie nad trybami radaru ACM, RWR i aktualnie STT:

Hornet Mini-Updates 02-20-2018


A wracając na momencik do różnicowego modelowania silnika to hmm... Nie jest to nic nowego. Poniżej screen ze stareńkiego "F/A-18 Precision Strike Fighter" (patrz IFEI) 8):

https://www.myabandonware.com/media/screenshots/f/f-a-18-precision-strike-fighter-fh0/f-a-18-precision-strike-fighter_9.png

W BMSowym Hornecie też to jest modelowane ;-)

Nie cytujemy obrazków. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2018, 14:13:48 wysłana przez KosiMazaki »