Hornet mini update:
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3421155&postcount=37Wags:
"W ciągu weekendu zespół zaimplementował zarówno duże, jak i małe elementy do najnowszej wersji, która przybliża nas do premiery Early Access. Nadal jesteśmy na dobrej drodze do wydania Wczesnego Dostępu przed końcem wiosny 2018 r. Jednak nie możemy dokładniej oszacować, biorąc pod uwagę złożoność i nieprzewidziane problemy, jak długo będą trwać testy.
1 - System nawigacji Waypoint działa teraz w symulacji i jest powiązany z inercyjnym systemem nawigacji (INS). Obejmuje to wskazania zarówno na HSI, jak i na HUD. Obejmuje to również w większości funkcjonalność stron HSI / DATA / WYPT. Zapewni to większość funkcji waypointów używanych przez graczy. Po wydaniu Wczesnego Dostępu, zaimplementujemy opcję programowania trzech sekwencji punktów w edytorze misji i tworzenia odsuniętych punktów trasy za pomocą strony HSI. Ostatnim dużym elementem dla waypointów w wydaniu Early Access będzie implementacja opcji Waypoint Designate (WPDSG), która ustawi wybrany punkt drogi jako punkt docelowy. Jest to ważne zarówno w przypadku broni, jak i czujników.
2 - Start z lotniska lub lotniskowca zasadniczo różni się pod względem ustawień w kokpicie. Na przykład: podczas startu z lotniska przełącznik Hook Bypass powinien być ustawiony na FIELD, a przełącznik Anti-Skid powinien być ustawiony na ON; podczas startu z pokładu przełącznik Hook Bypass powinien być ustawiony na CARRIER, a przełącznik Anti-Skid na OFF. W ten weekend udostępniliśmy możliwość ustawienia domyślnych konfiguracji kokpitu dla Ramp, Hot i Runway, uwzględniając początkową lokalizację.
3 - Obecnie realizowane jest tankowanie w powietrzu. Teraz muszę się wystarczająco postarać, by nie skompromitować się zbytnio w następnym tutorialu.
4 - Zaimplementowano logikę i animację zrzutów paliwa. To bardzo ważne, by spełnić maksymalny wymóg wagowy podczas lądowania na lotniskowcu."