Autor Wątek: Dovetail Flight Sim World  (Przeczytany 8962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #45 dnia: Maja 19, 2017, 18:13:20 »
A u Ciebie jak z tą wydajnością i wygładzaniem ekranu?
Na moim PC nie posiadam FSW, trochę boję się o kartę graficzną.  ;D Zastanawiam też nad zakupem X-Plane`a, którego nigdy wcześniej nie miałem.

Filmik nagrany przez mojego znajomego w deszczowy dzień nad scenerią Duxford (która docelowo jest dodatkiem dla FSXa):  https://www.youtube.com/watch?v=u-341Daf03o&t
W lewym, górnym rogu znacznik klatek na sekundę. Wideo nagrane na sprzęcie z GeForce 1080Ti, Intel i7-4930K 3.40GHz, 16GB RAM.
 

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 19, 2017, 19:47:03 »
Panowie,
Pomijając jakość grafiki (może się podobać lub nie), mnie osłabił widok pięknych Cu pod pełnym pokryciem, z którego jeszcze intensywnie pada deszcz.
Zresztą Cu robi karierę we wszystkich dodatkach pogodowych, chyba w każdym pogodowym add-onie można spotkać kuriozum w postaci kilku warstw Cu.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 03, 2017, 09:48:02 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #48 dnia: Września 18, 2017, 21:57:45 »
Mam tego sima i powiem Wam, że jest całkiem fajny. Nie jest to jak wiecie wersja finalna, ale mam wrażenie, że jest stabilniejszy od FSX. Bawiłem się nim zaledwie kilka godzin, ale po opiniach jakie przeczytałem tutaj, dla mnie jest to bardzo miłe zaskoczenie. Na temat symulacji się nie wypowiadam. Jestem zbyt cienki. Mnie interesuje całokształt w tym wrażenia estetyczne, które w tym simie bez wgrywania nowych terenów są znacznie lepsze. Reasumując:
1. Przy moim bardzo średniackim sprzęcie (i5 4690 3,5, GForce FTX 960, 16 GB RAM) sim chodzi całkiem płynnie średnio ok 30 klatek przy rozdzielczości  1980 i wyższej (wspomaganie NVidii DSR) i ustawieniach grafiki na hight.
2. Z wiadomych przyczyn zajmuje dużo mniej miejsca na dysku.
3. Jest zdecydowanie ładniej :-) cieplejsze przyjemniejsze kolory i ładniejsze textury
4. Podobno scenerie z FSX działają - jeszcze tego nie próbowałem.
5. Słabo działa komunikacja  i naprowadzanie (albo jeszcze tego nie rozgryzłem) nie udało mi się lądować w trybie ILS - myślę, że to poprawią albo ja muszę zakumać.
6. Reasumując jest naprawdę dobrze.
Po przeczytaniu tego wątku zrezygnowałem. Obejrzałem jednak filmiki na youtubie i zaryzykowałem. Uważam, że sim ma potencjał.
« Ostatnia zmiana: Września 18, 2017, 22:01:36 wysłana przez KosiMazaki »
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #49 dnia: Października 02, 2017, 23:15:34 »
Trzeba przyznać, że nieźle to wygląda i fajne "bajerki" ale jakoś na przesiadkę się nie nastawiam, przynajmniej dopóki nie będzie tam czegoś do powojowania ;) https://youtu.be/k1mZuo7YpdA .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #50 dnia: Października 03, 2017, 09:11:10 »
Fajnie zrobiony efekt roztrzaskania szybki :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #51 dnia: Kwietnia 23, 2018, 18:31:12 »
To już jest koniec, nie ma już nic...
Zamykają projekt i usuwają grę ze Steam: https://forums.dovetailgames.com/threads/flight-sim-world-closure-announcement.4514/#post-29332
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #52 dnia: Kwietnia 23, 2018, 20:26:27 »
To już jest koniec, nie ma już nic...
Zamykają projekt i usuwają grę ze Steam: https://forums.dovetailgames.com/threads/flight-sim-world-closure-announcement.4514/#post-29332

Loj. Nawet nie zdarzylem zainstalowac. Tak sie konczy restrykcyjna polityka, no ale tez rynek FSowcow jest mocno skonsolidowany wokol .... samego FS’a. Musialaby nadejsc faktyczna rewolucja na zupelnie nowym wydajnosciowym i zoptymalizowanych silniku by ludzie z FS’a przerzucili sie na cos innego. Np. cos na Terra X z zalozeniami z FS/P3D. Dwa razy zaliczyli tym samym wtope. Pewnie zostana przy pociagach ;).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #53 dnia: Kwietnia 24, 2018, 10:22:26 »
Ich Train Sim World też słabo ciągnie. Wg steamchars.com w porywach 150 osób w to gra.
http://steamcharts.com/cmp/314160,389280,530070,24010#7d

Dovetail Games Flight - projekt upadł.
« Odpowiedź #54 dnia: Kwietnia 24, 2018, 22:21:03 »
https://forums.dovetailgames.com/threads/flight-sim-world-closure-announcement.4514/

finalnie na rynku  zostały w sumie trzy simy FSX/P3D/XP.
Trochę szkoda
ASUS  STRIX  GL503VD-FY260T

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #55 dnia: Kwietnia 25, 2018, 15:55:37 »
To raczej bylo do przewidzenia. Rowno rok temu napisalem tutaj post ze ten sim nie ma przyszlosci i niestety sie sprawdzilo. Tak przy okazji to przyszlosc Prepara tez jakos czarno widze.  Silnik jest juz przestarzalay i malo wydajny. Ostatnie patche w zasadzie nie wnosza nic nowego. Stagnacja. Co prawda ORBX nadal tworzy swietnie wygladajeace scenerie (True Earth) ale tylko na screenshotach, bo raczej o powlaczaniu sobie wszystkiego i plynnym lataniu to mozna zapomniec. Nie mowiac juz o tym ze zajmuje to wszystko niewyobrazalne ilosci miejsca na dysku. Dlatego tez cenie sobie bardzo modulowa budowe X-plane i mozliwosc doinstalowywania jak i tez odinstalowywania poszczegolnych czesci swiata kiedy sie chce i wedlug potrzeb. Zauwazylem na forach lub roznych grupach dyskusyjnych ze coraz wiecej ludzi przesiada sie z P3D na X-Plane, a raczej nie widze nikogo kto by emigrowal w odwrotnym kierunku. Co bardziej niezdecydowani maja jeszcze oba symulatory zainstalowane (tak jak i ja do niedawna) dopoki miejsce na dysku nie zmusi ich do wyboru tego jedynego ;).
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Poko

  • Gość
Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 26, 2018, 08:32:45 »
^ Prawda i nie dziwię się. Nawet ORBX zaczyna robić dodatki do XP11 (np. "Orbx EU England TrueEarth Preview Trailer 2 for X-plane 11") i jestem pewien, że na tym silniku będą lepiej śmigać.

A więc...

Flight Sim World
2017 - 2018
R.I.P.

[']

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 26, 2018, 18:11:30 »
Do XP jest łatwiej tworzyć scenerie, bo jest tylko "lato". Każdy może sam sobie zrobić fotoscenerię. Jest dużo dodatków darmowych dobrej jakości.
Przez to właśnie jest kiepską platformą zarobkową. ORBX przeciera szlak, ciekaw jestem jak na tym wyjdą. Widocznie mają na tyle pieniędzy, że mogą zaryzykować.

A co do P3D, to niestety ciągnie się za nim piętno FSa. Pewnym rozwiązaniem może być tworzenie dodatków, które będą operowały poza samym FSem jak (o ile dobrze kojarzę) Majestic Software ze swoim Dashem. Jednak to będą cały czas protezy. Raczej nieopłacalne będzie przepisanie całego kodu od nowa.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: Dovetail Flight Sim World
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 29, 2018, 21:44:34 »
ORBX zaryzykowali z XP11 i dobrze na tym wyszli, w wywiadzie przyznali że sceneria sprzedała się "porównywalnie, jeśli nie lepiej" niż pozostałe platformy.