Autor Wątek: Kilka pytań dotyczących kampanii (log komunikatów, używanie świateł i flar, etc)  (Przeczytany 2374 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kwadrat

  • Gość
Witam,

staram się przejść kampanię w Mi-8 i mam kilka pytań.

1. Czy jest możliwość sprawdzenia co było do mnie mówione? Coś jak zapis rozmowy. W Il-2 można było rozsunąć okienko rozmowy i obejrzeć, w GTA V był zapis dialogów pomiędzy postaciami. Tutaj jak już zniknie to nie widzę możliwość żeby podejrzeć. Czasami czegoś nie zrozumiem albo chciałbym się upewnić czy dobrze mam ustawiony np. kurs.

2. Co zrobić jak lecę gdzieś a nic się nie dzieje. Zauważyłem że po starcie jak poleciałem bezpośrednio do celu to straciłem dialogi (po powtórzeniu misji i locie inna trasą się pojawiły). Macie na to jakieś rozwiązanie?

3. Kiedy używać jakich świateł? Czy nawigacyjne zostawić na czas lotu? Kiedy używać stroboskopowego białego, a kiedy czerwone obracające się? Czy światła wpływają na wykrywanie przez wrogie jednostki?

4. Kiedy włączyć flary? Czy mam ustawić sekwencję która odpala pojedyncza co kilka sekund jak tylko wlatuję w strefę konfliktu czy zostawić na trybie ręcznym?

Na koniec ciekawy mod zmieniający wskazania kontrolera na przezroczyste.
https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/2802853/
« Ostatnia zmiana: Września 20, 2017, 11:41:52 wysłana przez KosiMazaki »

kwadrat

  • Gość
Odp: Problem z kampanią
« Odpowiedź #1 dnia: Września 20, 2017, 09:57:50 »
Znalazłem ciekawy mod do powiększenia czcionki jednak nadal nie mogę otworzyć zapisu rozmowy.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=149832

Tutaj opis jak wyciągnąć opis z misji.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=130666

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Kampanie i misje w DCS są skryptowane. Jak polecisz bezpośrednio do celu i pominiesz choćby jeden waypoint to efekt będzie taki jak mówisz - znikną Ci dialogi albo nie zaliczy misji.

O światłach masz sporo w manualu do Mi-8. Z tego co pamiętam to światła nawigacyjne używasz cały czas. Białe stroboskopowe (strobe) zostawiasz cały czas, a czerwone (beacon) obracające tylko na pasie jak odpalasz śmigłowiec. Wybacz, bo piszę z pamięci ale ogólne zasady korzystania z nich znajdziesz w Internecie. Czy ma to wpływ na wykrywanie w DCS to tego już nie wiem.

O flarach masz też sporo w manualu.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

1. Chyba nie ma. Natomiast sporo tego, co do ciebie mówią (namiary, odległości...) jest też zawarte w odprawie, którą warto sobie wcześniej dokładnie przeczytać i najlepiej porobić notatki.

2. Rozwiązanie jest takie, żeby trzymać się planu lotu. Głównym wyzwaniem tej kampanii, poza samym lataniem Mi-8, jest nawigacja bez użycia radiolatarni. Warto przed misją zapoznać się z terenem nad którym będziesz latał, zapisać sobie namiary i odległości do kolejnych punktów trasy i zaprzyjaźnić się z systemem DISS-15.

3. Nie ma tu żadnych wymagań stawianych przez samą kampanię. Jak będzie w zgodzie z przepisami lotniczymi i rosyjską praktyką? Nie czuję się mocny w tym temacie, więc nie będę wprowadzał w błąd. Ja, jeśli spodziewam się że będę pod ostrzałem, wyłączam wszystkie światła i dodatkowo zamykam zawór wyrównawczy (crossfeed) na wypadek przestrzelenia jednego ze zbiorników i wycieku paliwa - tak poleca instrukcja.

4. Czasami tak robię (tzn. uruchamiam taką sekwencję) kiedy ostrzeliwuję cel, który może być broniony przez MANPADy, ale nie latam tak ciąglę, bo za szybko wystrzelałbym się z flar ;).