Autor Wątek: DCS: World 2.5 (wersja stabilna)  (Przeczytany 46542 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 01, 2018, 21:22:38 »
Mi sie nie udalo polatac na 2.5OB z 16GB RAM na ACG Cold War... patrzylem na zuycie idzie 13,15,16GB.... i wywala, chyba jakis wyciek?

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 01, 2018, 21:31:02 »
Jeśli chodzi o RAM to na SP nie przekroczyłem 10GB, na MP w momencie kiedy kliknąłem "join" skoczyło do około 13GB i tak się trzymało, wywaliło mnie z serwera od tak.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 01, 2018, 22:08:30 »
Jest już księga skarg i zażaleń na RAMożerność multi. Goście wklejają screeny, gdzie różnica między SP a MP wynosi 8 GB RAMu...

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=200940&page=2

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 02, 2018, 01:21:33 »
Dzisiaj w ramach testów =OPS= udało się wszystko ustabilizować i dopracować. Serwer stawiał =OPS= Padonis (i misję przepracował). Ogólnie mogę stwierdzić, że 2.5 działa nie gorzej niż 1.5.8.x, czyli jest wyjątkowo, jak na ED, dobrze. Moje dzisiejsze testy (dzięki sugestiom i radom =OPS= Barti) wykazały, że największy wpływ na FPSy, przy 4K i 6700K i 16GB RAM i 1080 Ti, ma MSAA, które potrafi obniżyć wydajność o 15%.  Przy MSAA ustawionym na 2x mam stabilne 60 fpsów (limit monitora) w 4K, przy 4x spada o ~5 klatek, choć dalej jest płynnie.

Tako rzecze,
Zaratustra
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2018, 01:34:15 wysłana przez =OPS=boski qrdl logos »

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 02, 2018, 09:57:37 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #80 dnia: Lutego 03, 2018, 14:40:54 »
To ja to może tu zostawię: https://www.youtube.com/watch?v=FMp-pzlwzlE  :D Panowie, mamy odpowiedź na pytanie czemu cena Combined Arms wzrosła/wróciła do pierwotnej wartości.  :evil:

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #81 dnia: Lutego 03, 2018, 15:06:44 »
A ja mam inne pytanko.
Nie mogę ustawić Su-33 na 3-ej pozycji startowej Kuzniecowa. Pokazuje mi, że są tylko dwa, nie mogę dostawić 3-go samolotu na tym stanowisku. Wybór tego stanowiska w menadżerze też nie działa, mimo że taki jest, samoloty zawsze się ustawiają na 1 lub 2.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #82 dnia: Lutego 03, 2018, 15:43:33 »
To nie jest pytanie, jeno problem, którym się z nami podzieliłeś.
Pytaniem mogłoby być: jak ustawić trzeci Su-33 na pozycji startowej Kuzniecowa?  :evil:

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #83 dnia: Lutego 03, 2018, 19:32:51 »
Ustawienie dynamicznej pogody w misji, daję bardzo nikłe efekty. Ledwo można wyskrobać na niebie małe, płynące chmurki... O jakimś froncie burzowym nie ma co myśleć...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #84 dnia: Lutego 06, 2018, 17:18:35 »
Mieliście update? 500MB.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #85 dnia: Lutego 06, 2018, 17:26:10 »
Tak, jest HOTFIX 1. Szkoda tylko, że nie wnosi nic ciekawego ani pożytecznego.

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3384760&postcount=2

P.S. Spokojnie, jest INFORMACJA, że ciężko pracują nad rozwiązaniem problemu memory leak.

Cytuj
NOTE
We are working hard towards a memory leak solution.
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2018, 17:32:34 wysłana przez =OPS=Slider1709 »

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #86 dnia: Lutego 06, 2018, 18:17:37 »
> We are working hard towards a memory leak solution.

I git, bardzo mi sie podoba jak ostatnio ED zmienilo podejscie do informowania community.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #87 dnia: Lutego 06, 2018, 18:30:52 »
U mnie to było 1420 MB.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #88 dnia: Lutego 09, 2018, 10:50:30 »
Na Kaukazie brak jest świateł podejścia na lotniskach, jedynie są światła ścieżek kołowania. Troszkę lipa, lądowanie w nocy to spore wyzwanie bez ILS-u... Miałem nadzieję, że są one włączane po uzyskaniu zgody na lądowanie, ale niestety nie... Jednym słowem coś dali z tym ciała. Nie ma też świateł przy starcie, tych co oświetlały pas startowy.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #89 dnia: Lutego 09, 2018, 11:05:35 »
Ogólnie rzecz biorąc to wszystkie światła nie działają... Spróbuj wylądować na lotniskowcu w nocy, albo nawet na lotnisku zobacz, że światło lądowania niby działa ale nic nie daje, mało tego, jest błąd i przechodzi przez podłogę kokpitu i na moment oświetla kabinę.