Autor Wątek: DCS: World 2.5 (wersja stabilna)  (Przeczytany 46392 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #90 dnia: Lutego 09, 2018, 11:08:21 »
Napisałem o tym na forum ED-ków, jednak jest cisza.  https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=202107  Może jakoś żle to opisałem?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #91 dnia: Lutego 09, 2018, 14:17:08 »

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #92 dnia: Lutego 09, 2018, 15:09:19 »
Czyli jakieś pierdy...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #93 dnia: Lutego 09, 2018, 15:31:32 »
No zielona kropka na HUDzie to nie żaden pierd ! Strasznie mnie ona wkurzała od dawna. I tyle czasu trwała naprawa tego, że z należytą powagą i uznaniem, Padi ;).

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #94 dnia: Lutego 09, 2018, 18:22:00 »
Mamy weekend news (oczywiście bla,bla że ciężko pracują), a także 30% zniżkę na wszystkie helikoptery.
https://www.digitalcombatsimulator.com/en/newsletters/newsletter09022018-21b796b6b46b8cd3e88de78b535598fd.html?bx_sender_conversion_id=626954

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #95 dnia: Lutego 10, 2018, 10:11:17 »
Najważniejszym newsem dla mnie jest release 2.5 do Steama w wersji Open Beta, a nie Stable, jak zapowiadano. Wersja ta zresztą miała się ukazać tydzień po premierze 2.5, co jak wiadomo się nie stało. Obawa moja jest taka, że problem z nadmiernym obciążeniem pamięci jest większy niż zakładano, i że jeszcze poczekamy na release wersji bez tego buga.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #96 dnia: Lutego 14, 2018, 14:54:01 »
Nowy trzeci już hotfix do 2.5.0: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3396674&postcount=4
Niestety wciąż brak info o poprawkach dotyczących memory leak.

Cytat: Chizh
2018-02-14 HOTFIX 3
Updated several missions of UH-1H Argo Campaign.
Updated several missions of A-10C The Enemy Within Campaign.
MP anticheat. Speed relative explosion power is clamped to 500 m/s.
Controlled Ground units can pass through tunnel wall. Fixed.
Fixed issue with ground AI when given stop and resume triggers returns to previous WP instead of continuing the route.
UH-1H UN Campaign mission 2 trigger will working.
Fixed ME error me_map_window.lua in dynamic weather panel.
Sea waves animation will be works correctly from inside some cockpits.
Multiple flights starting on a FARP at the same time will not spawn on a player.
Tanker will be fill external tanks of aircraft.
B-17G ball turret will fire.
B-17G will attack enemy at second approach.
UH-1H: Fixed issue with barometric altimeters when atmospheric pressure below limit.
AI Radio. Fixed error in wMessage::buildSpeechQ appearing in some conditions.


DCS AV-8B N/A by RAZBAM
Corrected empty fuel tank definition
Cockpit model improvements
External model improvements
Added EHSD Moving Map (Work-in-Progress)
Added TPOD laser ranging
Updated TPOD TDC movements
Updated TPOD target transfer
Corrected aircraft basic empty weight (slightly too low before)
Corrected aircraft basic empty roll inertia (too high before, creating incorrect roll response)
Corrected combat rating not allowed when nozzles not aft or gear down
Corrected very high altitude engine performance (>35000ft, was insufficient before)


DCS M-2000C by RAZBAM
Improved pitch responsiveness
Improved AP responsiveness and control
Improved extreme angle of attack behavior
Improved engine malfunction modeling during in-flow loss
Controls indicator now also shows trim position (previously only shown during AP engagement)
Removed innacurate altitude limitations for AP engagement
Corrected nature of trim control sensitivity to be relative to framerate
Corrected nature of AP heading and trim control sensitivity to be relative to framerate
Corrected helmet visor animation and reversal between external and cockpit view
Corrected direction of trim indicator in controls indicator
Corrected innacurate pitch moment with airbrake deployment

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #97 dnia: Lutego 21, 2018, 20:35:02 »
Nowa wersja, nowe możliwości :)
Ostatnio katapultowałem się z samolotu, wylądowałem na ziemi. Z rozpędu ponownie się katapultowałem i wyszedłem sam z siebie! Obraz dziwnie się zakołysał,  obkręcił się i zawisłem jak ciało astralne nad swoim ciałem. Te zaś zalegało na pasie startowym, martwe lub zalane w trupa...  :564:

Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Darth_Worm

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #98 dnia: Lutego 21, 2018, 22:47:13 »
I było pić to świństwo? Jak co Qrdl mówi, że do lotów pijemy koziołka Pilsnera , to ty swoje.
Tak się kończy brak posłuszeństwa wobec Dowódcy. Nie dość, że płyta lotniska zarzygana, to jeszcze płytę główną w kompie też sponiewierałeś
Za nieregulaminowe pijaństwo, uziemiony na 2 tygodnie
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2018, 00:44:44 wysłana przez =OPS=boski qrdl logos »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #99 dnia: Lutego 23, 2018, 19:46:17 »
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #100 dnia: Lutego 24, 2018, 21:15:28 »
Witam Wszystkich.
Czytam, szukam, patrzę i próbuję ustawić grafikę żeby nie mieć  "zamrożonych drzew". Nie w sensie nieruchomych ale skrystalizowanych? I mijają dni, a ja dalej nie mam efektów jak przystało na  i5 2500k i GTX 1050Ti oraz 16 GB RAM.
Może mi wskażecie dobrą (inną) drogę. Klatek mi wystarcza bo od 20 do 60. Piszę tu oczywiście o wersji DCS'a 2.5 O.B.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2018, 21:26:25 wysłana przez KosiMazaki »
Pozdrawiam.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #101 dnia: Lutego 24, 2018, 21:28:54 »
Witam, mam pytanko o sens zmiany grafiki z 970 na 1070.
O ile DCS Nevada działa dobrze, poza przelotem nad miastem, to z 2.5 już nie jest tak różowo, widoczne są spadki klatek w trakcie uruchomienia DMT, NAVFLIR (z 60 do 40kl/s).

Pisownia. Mazak.

« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2018, 21:38:49 wysłana przez KosiMazaki »

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #102 dnia: Lutego 24, 2018, 21:46:16 »
Na 1070 polatasz już w dość wysokich ustawieniach. Wszystko zależy od tego, jakie masz oczekiwania. Jeśli wysokie to mocna grafika jak najbardziej jest konieczna. Tylko te absurdalne ceny. Ja mam 1060 6GB i też muszę się ograniczać.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #103 dnia: Lutego 24, 2018, 22:37:09 »
Drobne uzupełnienie do moich  'zmrożonych drzew', tak najgorzej to dzieje się na Kaukazie ! Na pozostałych mapach jest wiele lepiej.
Pozdrawiam.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #104 dnia: Lutego 24, 2018, 22:45:40 »
Przepraszam szybownik, ale chyba nikt nie odpowie na to pytanie, bo nikt za pewne nie wie o co Tobie chodzi - co to za problem. Może jakiś screenshot? Może wybierz inną porę roku niż zimę. :D