Autor Wątek: DCS: World 2.5 (wersja stabilna)  (Przeczytany 46749 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #180 dnia: Kwietnia 13, 2018, 22:06:16 »
Fajnie, że Orgasmus wyszedł i chyba go zamówię :D Mogli by jednak bardziej się postarać z teksturami ziemi, bo o ile np. tekstura budynków na lotnisku jest czytelna, o tyle to na czym stoją są rozmazane nie mając takiej rozdzielczości\wyrazistości. Przechodzenie tekstur jest dość słabe w tym miejscu. Góry wyglądają jak z tekstury 100x100 pikseli rzuconej na 10 km :D

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #181 dnia: Kwietnia 14, 2018, 08:12:31 »
Jeszcze nie wyszedł. To pre-order.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #182 dnia: Kwietnia 14, 2018, 08:29:37 »
Hornet + nowa mapa kupione. Za jakiś czas będę polował na Vive Pro i ew. nową kartę graficzną. Lotniskowce w VR powinny robić robotę :)
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #183 dnia: Kwietnia 14, 2018, 11:42:12 »
Tralala: https://forums.eagle.ru/announcement.php?f=488  :)
Szykuje się fix do Cambridge Leak, tfuu Memory Leak. Btw. a czemu Shit zmienił nicka? Już w realu nie mógł pod nim się pojawiać na ulicy bez bęcków? ;>
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #184 dnia: Kwietnia 14, 2018, 11:57:51 »
Tak! ;D

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #185 dnia: Kwietnia 14, 2018, 14:23:18 »
Jest nadzieja :).

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #186 dnia: Kwietnia 14, 2018, 22:01:14 »
A tak w ogóle to czym się objawia ten Memory Leak? Sam mam grafę z 11Gb (i 32Gb w kompie RAM), więc może tego nie doświadczam. Jedyna co to czasem od samego początku jest olbrzymi stutter, pomaga LAlt+Enter x2 i klatki wracają do normalnych.
Praktycznie już za każdym razem jak jeszcze jest pauza to tak muszę zrobić. Nawet sobie przypisałem w TARGET pod MFD przycisk pod to, co z automatu mi klepie by się nie napocić ;>.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 14, 2018, 22:09:30 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #187 dnia: Kwietnia 14, 2018, 22:05:07 »
To nie jest memory leak, po prostu dużo pamięci żre. Zwłaszcza jeśli masz dużo różnych jednostek na mapie albo w multi.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #188 dnia: Kwietnia 14, 2018, 22:05:53 »
Moim zdaniem ML dotyczy RAMu, a nie bezpośrednio pamięci karty (tzn. przy 11GB DRAMU gra nie musi sobie dobierać ze zwykłego RAMu). Objawia się tym, że z czasem grania wzrasta zajętość pamięci przez DCSa. Jeśli masz jej mało i/albo jakieś programy otwarte, typu przeglądarka, to po godzinie, może dwóch nagle wszystko zaczyna zwalniać. Mogą też występować inne przypadłości, co system, to możliwe wariacje. Więcej RAMu, np. 32GB, nie rozwiązuje problemu, ale go rozsądnie odsuwa w czasie.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #189 dnia: Kwietnia 15, 2018, 17:10:18 »
Panowie, 'nadejszla wiekopomna chwiła' :

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10160356533330341&id=441639040340&ref=page_internal

Deszcz na owiewkach to jest mały, ale bardzo istotny krok w stronę szeroko pojętego realizmu :)
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #190 dnia: Kwietnia 15, 2018, 17:22:59 »
Biorą się za następne a głąby nie naprawili jeszcze memory leak :(.
u mnie nie zobaczą kasy dopóki nie naprawią tego błędu.

Język polski to nie alfabet Morse'a tu nie trzeba stawiać spacji przed kropkami... Mazak.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 16, 2018, 09:13:35 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #191 dnia: Kwietnia 15, 2018, 17:59:37 »
No to teraz najbardziej podstawowe pytanie do tego "niusa", kiedy to dostaniemy?

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #192 dnia: Kwietnia 16, 2018, 08:20:06 »
No to teraz najbardziej podstawowe pytanie do tego "niusa", kiedy to dostaniemy?
Za jakieś przysłowiowe 2 tygodnie lub nawet w potencjalnie każdej chwili. Wbudowany menadżer już mają, ale przy testach wynikł jakiś bug i walczą.

Obejrzałem stream i chyba mogę wyciągnąć już jakieś "konkrety" na temat premiery Horneta i Zatoki Perskiej - czekamy jeszcze ok. 1,5 miesiąca, czyli wciąż do końca wiosny. Plan się nie zmienił. 3 tygodnie przerwy w nagrywaniu streamów, ponieważ Wags wyjeżdża do Moskwy. Gdy wróci obiecał nagrywać i publikować przynajmniej jeden film tygodniowo aż do wydania Early Access. Po jego powrocie powinni skończyć większość potrzebnych rzeczy do walki A-A (przede wszystkim radar i jego tryby wraz z symboliką na MFD i HUD), więc dostaniemy stream lub tutek na pewno na ten temat. Kończą też Carrier Ops i potrzebne rzeczy do Case I. U.S.S. John C. Stennis (CVN-74 - Nimitz-class) czeka na możliwość postawienia obiektów statycznych na pokładzie, który jest w ruchu. Lotniskowiec z działającym IFLOSS, katapultami i TACANem powinien być gotowy na premierę EA za darmo w podstawowej wersji. Wcześniej też dostaniemy tutorial o podejściu CASE I. Podobno spawnowanie odbywać się będzie bezpośrednio na katapulcie. Później dostaniemy ICLS (automatyczne lądowanie) i CASE III. Jeszcze później planowane są chyba moduły rozwijające operacje na pokładzie (parkingi, hot rampy, może windy, marynarzy, itp.).
Trzeci planowany film to tankowanie w powietrzu. Do skończenia kosz (model fizyki) i S-3 viking jako cysterna.
Zatoka Perska ma już wszystkie potrzebne typy budynków charakterystycznych dla regionu, ale wciąż zostaje linia brzegowa (względnie pierdoła).

Jak widać 3 tygodnie przerwy na podróż + 3-4 filmy wypuszczane po jednym na tydzień po powrocie, czyli kolejne 3-4 tygodnie daje nam 6-7 tygodni czekania (optymistycznie kalkulując).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 16, 2018, 08:28:59 wysłana przez Poko »

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #193 dnia: Kwietnia 17, 2018, 15:45:53 »
Panowie, tak się zastanawiam:
- mam dysk SSD 240GB - oba DCSy zajmują teraz 230GB
Jak dojdzie F/A-18 i Orgasmus - nie zmieszczę się.

Planuję zakup drugiego SSD 240GB dla bety albo 480GB - wtedy oba na jednym.
Pytanie - czy przy usuwaniu bety muszę dezaktywować wszystkie moduły?

Jak Wy planujecie zmieścić oba moduły - a może zostać tylko przy becie - w sumie teraz nie ma już różnicy?

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #194 dnia: Kwietnia 17, 2018, 15:52:01 »
Ja planuję wywalić w kosmos Newadę, która zajmuje ~30GB. Normandia druga w kolejności ~10, czyli sporo się zwolni pod Orgazmus i przystawkę.