Hey Jascha.
Postaram ci si
ę napisa
ć to czarno na bia
łym i troch
ę poprawi
ć.
_Jest to te
ż m
ój punkt widzenia.
Te
ż tak chcia
łem- nawet w
ła
śnie czytaj blogi czy ogl
ądaj
ąc podany kana
ł na youtube.
_Nie lubi
ę swojej pracy i to te
ż pcha mnie w t
ą sam
ą stron
ę.
("Nie jest to kariera moich marzeń, nie da się ukryć i mam wrażenie, że po prostu życie ucieka mi przez palce na zadania, które absolutnie nie dają żadnej satysfakcji")- Na prac
ę mog
ę narzeka
ć tak jak i ty
chodź choć to ca
łkiem inna dziedzina ale to zdanie kt
óre napisa
łe
ś t
łumaczy wszystko.
_Nie dotyczy to tylko ciebie czy mnie ale pewnie 90% os
ób na tym forum.
_Zauwa
że
, że ju
ż par
ę post
ów wy
żej ESP napisa
ł: "Szczerze to chyba czekam aż mnie wywalą"
A dlaczego
żaden z nas tego sam nie zmieni?
Bo znajdujemy si
ę w swoim
"comfort zone
" i nie chcemy sami go opu
ści
ć.
_Kasa co miesi
ąc wpada i si
ę jako
ś żyje.
_Zaszuflatkowalismy sie Zaszufladkowaliśmy się.
Wr
óćmy jednak bardziej do samego sedna.
1.
_No w
ła
śnie finanse to podstawa.
_I tu ma
łe sprostowanie.
_200k PLN to na pocz
ątek.
_Jak o
bierzysz obejrzysz filmiki z kana
łu turbulencja to pan pilot m
ówi wyra
źnie
, że kosztuje to 150k EURO.

Za 200k PLN to zrobisz ATPL w PL i nie gwarantuj
ę ci to pracy
, bo nie masz nalotu.
_Masz tylko minimalny nalot wymagany do uzyskania poszczeg
ólnych licencji.
Nawet nie wiem czy jest w tym licencja na instruktora uwzgl
ędniona
, bo jak nie to ju
ż masz kolejne $ no i szukanie pracy potem w jakie
ś szkole lotniczej jako instruktor by godziny wylata
ć.
Do
_tego potem dochodz
ą jeszcze przeszkolenia na dany typ samolotu kt
óre te
ż s
ą drogie.
_Mo
że ci si
ę uda
ć i znajdziesz pracodawce, kt
óry zaoferuje
, że pokryje koszta takiej licencji w ca
ło
ści lub cz
ęściowo.
Sadz
ę, wi
ęc
, że 150K
_EURO to odpowiednia kwota kt
ór
ą nale
ży rozwa
ża
ć aby zosta
ć pilotem profesjonalnym.
Obejrzyj:
https://www.youtube.com/watch?v=iaivNjM3jxMhttps://www.youtube.com/watch?v=9aCeVv1f6YEhttps://www.youtube.com/watch?v=JqOz57i_LJII najwa
żniejsze.
_ZAWSZE MO
ŻE
SZ P
ÓJ
ŚĆ CO
Ś NIE TAK.
_Zdazenie Zderzenie losowe lub
życiowe i zostajesz z kredytem (bo zak
ładam
, że nie masz tych 200k
_PLN) na karku kt
óry trzeba sp
łaci
ć, a nie sp
łacisz go w 2 lata.
_I odsetki rosn
ą.
_Nie ka
żdy bank ci da taki kredyt.
2.
_Wiek
_35 lat to jes
zcze nie po
źno ale to ju
ż najwy
ższa pora na pilota profesjonalnego
, bo b
ędziesz mia
ł ze 38+ albo i wi
ęcej jak zostaniesz tym pilotem chyba
, że wygra
łe
ś w lotka i jeste
ś zawzi
ęty i zrobisz ATPL w 2 lata.
_Tutaj zak
ładam wiek kiedy dostaniesz si
ę do jakie
ś lini linii lotniczej.
Obejrz
yj: https://www.youtube.com/watch?v=WJk9Skxyi843.
_Motywacja.
_No w
ła
śnie i tutaj musisz zda
ć sobie spraw
ę, że naprawd
ę trzeba wiedzie
ć czego si
ę chce
, a nie rzuca
ć si
ę na g
łębok
ą wod
ę.
Polecam ten filmik
: https://www.youtube.com/watch?v=-ati_j1ejPk i tu ch
łopak wszystko wyja
śnia.
_Trzeba by
ć konsekwentnym-
_albo stawiasz wszystko na jedna kart
ę albo bym si
ę do tego nie zabiera
ł.
4.
_Nauka,
_nauka,
_nauka i jeszcze raz nauka.
Du
żo czytania i bardzo du
żo siedzenia w ksi
ążkach.
_Jak tego nie lubisz to b
ędzie ci bardzo cie
żko.
Angielski znasz dobrze?Pisanie,czytanie,rozumienie ze sluchu,rozmowy?
Zdasz IELTS na 6 z ka
żdej kategorii to i zdasz egzamin kt
óry b
ędziesz musia
ł zrobi
ć je
śli m
ówimy o pilocie profesjonalnym.
5.
_Wymogi zdrowotne nie s
ą tak srogie jak do WSOSP
, a badania zawsze mo
żesz zrobi
ć sobie na pocz
ątku i b
ędziesz wiedzia
ł na czym stoisz.
Schudn
ąć zawsze mo
żna.
_SILNA WOLA CH
ŁOPIE!

.
OK to by
ł,a bardziej ciemna strona tego ale sadz
ę, że bardziej
życiowa i jest to kwestia kt
ór
ą nale
ży powa
żnie przemy
śle
ć nim podejmie si
ę kroki.
_Bo jak ju
ż si
ę zdecydujesz i podpiszesz ten kredyt w banku
, a by ci si
ę odechcia
ło albo nie
_powiod
ło albo... to co wtedy?
Nie ma rzeczy niemożliwych.
_Nikt za ciebie nie podejmie decyzji co zrobi
ć.
_Ka
żdy patrzy na to pod innym k
ątem.
Nawet jak ci si
ę nie uda to sobie powiesz ze zaryzykowa
łe
ś,
że probowa
łe
ś.
Tw
ój post to opisa
ł dok
ładnie tego samego z czym ja si
ę aktualnie borykam.
Te
ż bym chcia
ł.
_Czytaj
ąc posty koleg
ów z forum siedz
ę sobie i m
ówi
ę: "ok id
ę,
_robi
ę,
_why not"
, a z drugiej strony ci
ągle pozostaj
ę na rozdro
żu i zdecydowa
ć nie mog
ę bo...
_no w
ła
śnie
, bo mo
że sam nie wiem co
chcem robi
ć- a czas leci.
Jednak s
ądz
ę, i
ż jest takie ma
łe rozwi
ązanie.
_Zawsze mo
żesz zrobi
ć sobie PPL (bo i tak b
ędziesz musia
ł) i zobaczysz wtedy czy jeste
ś w stanie dalej to ci
ągna
ć i czy nadal to ci
ę satysfakcjonuje.
I to tyle z mojej strony.
_Salut.
Dziękuję Ci, że wyrwałeś mi półtorej godziny z życiorysu na edycję twojego posta oraz, że konsekwentnie od tylu lat masz w dupie zasady tego forum i ludzi na nim piszących. Cieszę się, że kolejny raz sprawiłeś, że moje i nie tylko moje oczy zaczęły krwawić. Chcesz być gamoń to twoja sprawa ale słownik sobie kup, a nawet kilka! Dlatego z miejsca lecą % w nagrodę, bo szkoda mojego i twojego czasu. Mazak.