Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 62024 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #180 dnia: Grudnia 08, 2020, 19:39:57 »
Ja wziąłem na GOG-u, tam dają ścieżkę dźwiękową. Na parówie nie znalazłem informacji o tym, chociaż chciałem na początku właśnie tam wziąć.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #181 dnia: Grudnia 08, 2020, 20:13:47 »
Zwiastun - Lunch trailer https://youtu.be/akHMPv5x3Sw .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #182 dnia: Grudnia 08, 2020, 22:36:41 »

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #183 dnia: Grudnia 08, 2020, 22:44:21 »
Ja wziąłem na GOG-u, tam dają ścieżkę dźwiękową. Na parówie nie znalazłem informacji o tym, chociaż chciałem na początku właśnie tam wziąć.

Podstawowe dodatki na Steam są takie same. Jest też soundtrack (który w czasach Spotify akurat dla mnie jest bez znaczenia). Wersja GOG ma ponadto inny bonusowy komiks, dodatkowe tapety i awatary oraz plakat do druku. Czyli nic istotnego i chwała im za to, że nie wymuszają zakupu na GOG. W dzisiejszych czasach, gdzie premiera PC na wyłączność dla konkretnego kanału dystrybucji przez ograniczony okres czasu powoli staje się normą, takie podejście zasługuje na szacunek.

EDIT:

Recenzja PC Gamer, którą pobieżnie przejrzałem: https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-review/ potwierdza, że największą zmorą tej produkcji są bugi. Sporo pracy jeszcze CDPR czeka by to wszystko oszlifować. Nie wątpię jednak, że tak uczynią.

BTW. Sprawdźcie sobie kurs akcji CDPR na przestrzeni 7 dni:

https://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=CDPROJEKT

Tylko dziś -7%. To też niestety potwierdza, że mają spory problem. Generalnie już samo przekładanie terminu parę razy było sygnałem ostrzegawczym.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2020, 23:00:06 wysłana przez Jascha »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #184 dnia: Grudnia 09, 2020, 10:02:39 »
To też niestety potwierdza, że mają spory problem...

Chyba się nie nabierasz na te "bugi"? Spadek na kursie nie jest absolutnie tutaj spowodowany tym, że paru recenzentów pisząc o wersji beta zauważyło jakiś glicze (dodatkowo w takim wypadku czym więcej ich znajdę tym tekst będzie lepszy ;>). Jaka gra typu AAA tego nie ma na premierę (a tym bardziej my chyba powinniśmy być do tego przyzwyczajeni?)? Ba, nawet nie mówimy w tym wypadku o premierze tylko teście wersji beta. Z tego co mi się udało ustalić, wszyscy recenzenci dostali wersję bez One day patcha, w trakcie im umożliwiono pobranie, ale wielu już było hen hen z fabułą do przodu, więc nawet nie odczuli na co on wpłynął (by musieli zacząć grę od nowa). Druga kwestia, to to, że 10.12 gra dostanie nową łatkę, dotąd niepublikowaną.  Każdy inwestor w gamingu zna te zasady, a recenzje na poziomie 91,9/100 na Metacritic (tylko od recenzentów portali) są wynikiem rewelacyjnym, bez użytkowników, którzy na to i owo mogą spojrzeć nawet łagodniejszym okiem więc ocena 95% jest w zasięgu (cel CDR przypomnę był na 93). Za chwilę będzie to samonapędzająca się machina, która będzie większym hitem niż W3 na świecie, kto wie może pokona z czasem takie tytuły jak RDR2 i GTAV. Szanse są , a przecież dojdzie też tryb online (2023). Ten spadek na GPW wynika z jednego, niektórzy popuścili w świeże kalesony i zaczęła się przedwczesna realizacja zysków. Kołem zamachowym okazał się 100 sekundowy pik po wyjściu funduszu w poniedziałek, który z automatu uruchomił szereg short-lossów, które tylko pogłębiły tę sytuację jeszcze bardziej. Tak to szło znakomicie. Wtedy włączyły się trolle spadkowe, które obstawiają np. na Forex spadki właśnie bo nie obracają akcjami i piszą dyrdymały, że gra jest totalnie zabugowana, idzie ją ukończyć w 20h i inne bzdety. Słaby psychicznie wymiękli + doszła przedwczesna realizacja zysków przez osoby mniej ogarnięte w tym rynku po ostrym wyjściu w poniedziałek, to cały powód, a nie to sygnał ostrzegawczy, że gra jest słaba, bugi wpisują się w każdą premierę, każdą. Natomiast jeśli nie psują rozgrywki (w sensie zatrzymują fabułę), popić kawą i zapomnieć. W3 też miał na premierę "masę bugów". Ponoć. Ja tego jakoś nie odczułem, na serio. Grałem sobie fajnie, nic mnie nie zatrzymywało, a w trakcie szedł patch za patchem, który coś tam naprawiał, nawet nie wiem co (bo jakiś Janusz zgłosił, że drzwi w kantynie się nie domykają na skrzyżowaniu Melve i Oriany). To zawsze będzie, ale nie ma to nic wspólnego z inwestycjami i inwestorem znającym rynek gamingu. Tu kurs spadł przez całkowicie inną sytuację.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #185 dnia: Grudnia 09, 2020, 10:49:31 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #186 dnia: Grudnia 09, 2020, 11:02:02 »
Rozumiem że gra ma potencjał, bańka oczekiwań została napompowana nadmiernie, dodatkowo gra polska, więc tym bardziej warto trzymać kciuki za sukces.
Ale całkowicie nie mogę się zgodzić z takim podejściem, bym jako użytkownik miał usprawiedliwiać niedoróbki i babole. To że inni potrafią wypuścić jeszcze gorsze produkty to nie jest żadne usprawiedliwienie. To że w dniu premiery ma wyjść nie jeden patch, a już dwa, to nie jest dobry prognostyk. Przekładali premierę tyle razy, to nie można było jeszcze o tydzień, dwa (akurat na Święta), by poprawić przynajmniej te najbardziej widoczne i irytujące błędy.
Gdzie te czasy, gdy instalowało się grę i grało do upadłego, nie wiedząc nawet o czymś takim jak jakiś patch. Kultowy Falcon 4.0 od początku śmigał aż miło, a dopiero potem wydano trzy oficjalne patche.
Też czekam na tę grę (Mikołaj mi obiecał :) ), ale bardzo dobrze, że wartość akcji spada i mam nadzieję, ze spadnie jeszcze więcej, jeśli te wszystkie informacje o błędach okażą się prawdziwe.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #187 dnia: Grudnia 09, 2020, 11:09:08 »

Gdzie te czasy, gdy instalowało się grę i grało do upadłego, nie wiedząc nawet o czymś takim jak jakiś patch. Kultowy Falcon 4.0 od początku śmigał aż miło, a dopiero potem wydano trzy oficjalne patche.


Te czasy odeszły z momentem kiedy gry osiągnęły większą objętość w kb niż emotka, na którą właśnie patrzysz  :evil:.
Z drugiej strony zawsze możesz wrócić do starych dobrych gier, np. Hungry Horacy, Jet Set Willy albo Gunship 2000 na Amisi  :evil:.

Odnośnie tego całego pierdolamento z CP2077, akcji, srakcji etc. Proponuję spuścić ręczny. Jak ktoś ma problem z rzekomymi (bo nie grałem, więc nie wiem) błędami wersji 0-day, to co za problem poczekać do wigilii, albo i nowego roku? W międzyczasie inni zrobią robotę, wykryją, zaraportują a CDPR może poprawi. A może ja coś przeoczyłem i ktoś zmusza do grania jutro od 1 w nocy?!

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #188 dnia: Grudnia 09, 2020, 11:11:43 »
Gdzie te czasy, gdy instalowało się grę i grało do upadłego, nie wiedząc nawet o czymś takim jak jakiś patch.

Było minęło. Poczekaj parę miesięcy i będziesz miał grę spatchowaną.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #189 dnia: Grudnia 09, 2020, 12:03:15 »
Było minęło. Poczekaj parę miesięcy i będziesz miał grę spatchowaną.

Albo rok i będzie GOTY ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #190 dnia: Grudnia 09, 2020, 12:13:07 »
TVGry - właśnie grają online, w tym momencie w edytorze postaci tworzą nową. :)

https://www.youtube.com/watch?v=aFdVA4wIVHI
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #191 dnia: Grudnia 09, 2020, 12:22:33 »
Chyba się nie nabierasz na te "bugi"? (...)

O matko... Ja tylko podlinkowałem artykuł PC Gamera. W zakresie recenzji branżowych jest to dla mnie jedno z bardziej wiarygodnych źródeł. Recenzent twierdzi, że grał z łatką, która będzie wypuszczona na premierę (tzw. patch day 0).

Cytuj
We received a 50GB patch during our review period. CDPR referred to this patch as the Day 0 patch. When asked for clarification whether the patch will be what players were receiving at launch, a CDPR representative told us that the Day 0 patch is what people will be experiencing on launch day. It is the Day 1 patch, only different in name. More fixes will be rolled into the Day 0 (Day 1) patch, but we cannot specify exactly what.

Nie bardzo rozumiem, dlaczego imputuje mi się tutaj jakieś przeżywanie tych recenzji czy doniesień o bugach. Nie traktuję tego jako wyroczni. Grę i tak już zakupiłem. Nie przeżywam tego, czy potwierdzi się, że ta gra ma POWAŻNY problem z bugami. A już na pewno nie przeżywam tego tak, jak zdaje się Wy przeżywacie, że ktoś o tym w ogóle wspomni. ;)

I co to w ogóle znaczy "czy nabieram się na bugi"? W sensie, przesuwanie premiery kilkukrotnie, a teraz (potwierdzone już) doniesienia o potężnych łatkach na dzień dobry, potwierdzają niby Waszą wersję, że doniesienia o problemach z bugami są wyssane z palca? B**** please... Może wszystkie poważne problemy te pierwsze łatki naprawią. Mam nadzieję. W każdym razie sugerowanie, że oto wszyscy recenzenci narzekający na bugi shortują akcje CDP jest mało poważne.

Zresztą o kursie akcji napomknąłem tylko by zwrócić uwagę, że CDP ma CHWILOWO problem z tymi doniesieniami o finalnej jakości produktu. Dla mnie te sygnały bezsprzecznie wpłynęły na kurs w ostatnich dniach. To nie jedyny czynnik, ale jednak rzecz mająca znaczenie. Sygnałem ostrzegawczym było kilkukrotne przesuwanie premiery - w sensie sygnałem, że premiera może być wyboista (to oczywiście niestety jest norma w dzisiejszych czasach, ale co to ma do rzeczy?). Jeśli YoYo uważasz, że te mieszane recenzje wytykające bugi, nie ma żadnego wpływu na notowania, to nie bardzo mam o czym tutaj pisać. Wyniki CDP w najbliższych lata będą w całości zależeć od powodzenia tego tytułu. To jest olbrzymia chwila próby dla nich, żeby pokazać, że są w stanie sprostać oczekiwaniom po rewelacyjnych wynikach W3. Tutaj nawet pierdniecie prezesa ma teraz wpływ na notowania (oczywistym jest, że poważni inwestorzy preferują cichacze). Dlatego JEŚLI POTWIERDZI SIĘ, że problemy z bugami będą na tyle istotne, że zaczną przekładać się na sprzedaż, ważne, żeby szybko i skutecznie grę załatali.

Tyle ode mnie. Powiem szczerze, zmęczył już mnie ten temat. ;)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #192 dnia: Grudnia 09, 2020, 14:15:28 »
Przecież temat dopiero się zaczyna ;D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #193 dnia: Grudnia 09, 2020, 14:51:04 »
To zmieniając trochę temat: https://www.purepc.pl/cyberpunk-2077-wydajnosc-w-ray-tracingu-na-nvidia-rtx-3000
Redaktor wiedział co robi kupując 3090 :D
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #194 dnia: Grudnia 09, 2020, 15:03:47 »
Żadna karta nie da rady mieć stabilnych 60 klatek w 4K i wysokich ustawieniach... Ten promil graczy może być zasmucony tak fatalną wiadomością.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.