Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 62171 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #465 dnia: Grudnia 21, 2020, 19:01:49 »
PT: YoYo, w GTA V można wybrać styl chodzenia, między innymi femme. Zdaje się bardziej rzuca biodrami.  ;)   https://www.youtube.com/watch?v=Nv5T2lhda5o
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #466 dnia: Grudnia 21, 2020, 19:13:24 »
Poza na koncu najlepsza ;D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #467 dnia: Grudnia 21, 2020, 20:44:15 »
Oderwać wzrok? Od tej pokraki? Jakieś wszczepy chyba jej szwankują.

Wiadomo, że liczy się tylko Silvia :032:.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #468 dnia: Grudnia 21, 2020, 22:35:36 »
W sumie nie mam nic przeciwko takiemu modzikowi, chodzi też fajnie, aż trudno oderwać wzrok ;>
https://youtu.be/MM1RXPazRzg .

Wyjdzie, że się czepiam, ale błagam, przecież w widoku z boku (+/- 13s) to czysta patologia (kręgosłup wygięty w C), ewidentny przykład wady postawy  :evil:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #469 dnia: Grudnia 22, 2020, 00:00:11 »
Z boku to tak, garba ma jak nic, nadaje sie do licze na glicze, ale bokiem bym nie chodzil ;>.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #470 dnia: Grudnia 22, 2020, 18:08:20 »
Taka ciekawostka:

https://spidersweb.pl/2020/12/cyberpunk-2077-uszkodzony-zapis-gry.html
https://www.gameinformer.com/2020/12/21/cyberpunk-2077-save-files-larger-than-8-mb-could-become-corrupted

Nie jestem w stanie zweryfikować, bo moje save'y mają na razie niecałe 3MB. Może to taki ficzer. "Ukończ grę zanim plik zapisu przekroczy 8MB. Zegar tyka." ;)

I jeszcze taki news:

https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/pozew-zbiorowy-przeciw-cd-projekt-sii-informacje-wplynely-na-kurs/3kd3q78

Jeśli ktoś się interesuje ogólnie giełdą, to w Stanach po każdej obsuwie akcji o ponad 20% (a czasem i mniej) można znaleźć zawsze pełno ogłoszeń od różnych Bernsteinów, Grossmanów itp. że będą pozywać spółkę w imieniu inwestorów. ;) Tak więc standard, choć niekoniecznie u nas.


Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #471 dnia: Grudnia 23, 2020, 14:41:41 »
CP czeka jeszcze długa stroma droga, by stać się nie tylko wszędzie grywalny, ale i dopieszczony. W3 pewnie zaczynał z lepszej pozycji, bo nie miał aż tylu błędów na dzień dobry. Efekt końcowy W3 GOTY jest wspaniały. Na YT zobaczyłem właśnie filmik o tym, co Geralt mówi na końcu mapy. Widać ktoś poświęcił czas na coś, czego doświadczy znikomy procent graczy. Developerom CP też życzę, by doszli w projekcie do takiego etapu. :)

https://www.youtube.com/watch?v=8xJU3ivGIdE
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #472 dnia: Grudnia 23, 2020, 17:47:41 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #473 dnia: Grudnia 23, 2020, 23:43:05 »
Wyszła łatka 1.06 naprawiająca wyżej wspomniany problem dot. limitu rozmiaru plików save.

Siedzą i łatają... Mam nadzieję, że chociaż przez Święta trochę odsapną.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #474 dnia: Grudnia 23, 2020, 23:51:44 »
Yoyo, to z gry jest czy jakiś fanart?
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #475 dnia: Grudnia 24, 2020, 09:00:48 »
Art z Geraldem przecież :).

Ps. recenzja na PS4 (1.06), nie jest źle z tego co widzę: https://youtu.be/nsdGgw_8qc4 , pewnie niebawem wróci to do sklepu PS. Patch w przypadku konsol to 15-17Gb, na PC ok. 500Mb. Widać co patchują przede wszystkim ;>.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2020, 10:24:39 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #476 dnia: Grudnia 27, 2020, 11:33:38 »
Śpij dobrze, Samuraju. Może nadejdzie czas nowego Wiedźmina. :)
https://www.earlygame.com/gaming/witcher-4-leaked-in-cyberpunk-2077-emergency-conference/
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #477 dnia: Grudnia 27, 2020, 14:11:54 »
Wreszcie odpaliłem mojego Cyberpunka i nie wiem, czy te patche aż takie były skuteczne, czy PC-ty dostały rykoszetem w wyniku katastrofy konsol, czy jedno i drugie, w każdym razie muszę obiektywnie przyznać, że jest co najmniej nieźle.
Ściąganie wraz z patchami szybkie (niecałe pół godziny), odpalenie też szybkie (użyłem postaci domyślnej jedynie rozdysponowałem punkty i po mniej więcej godzinie testowania mam raczej pozytywne odczucia. W 2,5K bez raytracingu jest ładnie, płynnie i na razie nie zauważyłem czegoś co by mnie irytowało. Jeśli mam się czepiać, to animacja niektórych postaci mogłaby być lepsza, ale to trochę takie skręcenie zawodowe (anatomia i te rzeczy).
Pierwsze wrażenie jakie miałem po rozpoczęciu rozgrywki to, że to taki call of duty, tylko z większą ilością dialogów i rozwojem postaci, oraz że jest to gra zdecydowanie bardziej liniowa niż taki chociażby skyrim, gdzie miałem jednak wrażenie bardziej otwartego świata. Ale może to tylko moje wrażenie. Celem wyjaśnienia, bardzo lubiłem call of duty modern warfare, więc w moich ustach to raczej komplement, a nie przygana.
Tym bardziej to całe zamieszanie z konsolami było niepotrzebne.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #478 dnia: Grudnia 27, 2020, 15:04:22 »
Przy okazji CP taka "ciekawostka" wyszła a`propos sterowników nvidii. Gra zaleca nowe sterowniki, więc zainstalowałem najnowsze z połowy grudnia, czyli wersję 460.89 i zauważyłem okresowe mignięcie 1/6 dolnej ekranu (+/- co kilkadziesiąt sekund). Zainstalowałem więc wersję wcześniejszą sterowników z początku grudnia, czyli 460.79 - bez poprawy i dopiero wersja jeszcze starsza z listopada 457.51 zlikwidowała problem.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #479 dnia: Grudnia 27, 2020, 17:37:59 »
Da się jakoś w CP77 włączyć FPS? Chyba była w GOG taka opcja Overlay kiedyś i tam szło to włączyć ale nie widzę by w ogóle działała (Shift+Tab?). Oczywiście są narzędzi zewnętrzne, ale na teraz na szybko coś potrzebuję w CP77 od razu.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl