Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 62166 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #510 dnia: Stycznia 02, 2021, 21:07:24 »
Przez dłuższą chwilę mnie miałeś :D Myślałem sobie, że grafika faktycznie poszła do przodu przez te lata :p

Ray Tracing czyni cuda :evil:.

PS Ależ zabugowany film: https://youtu.be/oVKl9e3gSAE ;>
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2021, 21:35:52 wysłana przez KosiMazaki »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #511 dnia: Stycznia 03, 2021, 01:44:25 »
No to niemal 93 godziny i 3 zakończenia przerobione. Czas porównywalne z Wieśkiem 3 (tam spędziłem około 100 godzin).
Próbowałem sekretnego(ych) zakończeń, ale... google mi podpowiedziało, że nie godzien jestem. ;) Żeby nie spoilować, moje decyzje w trakcie gry go(ich) nie odblokowały.
Przestawiłem język na polski, spróbuję ponownie.

Po tym czasie, mogę wyrazić swoją opinię o grze. Ogólnie, to mi się takie SF podoba. Można w nim utonąć fabularnie i pod względem świata gry. Nie żałuję czasu ani pieniędzy na tą grę. Chociaż moje próby cichego przejścia etapów/questów często kończyły się ogólną rozpierduchą.
Na pewno ruszę z nową grą od nowa.
Polskiego dubbingu odsłuchałem na razie dwie godziny. Męski V brzmi OK. Johny tak sobie, ta oryginalna chrypka Keanu pasuje do postaci. Panam mi w ogóle nie podchodzi - głos za bardzo hmm.. dziewczęcy.

Co mi się podoba:
Fabularnie jest super, bardzo mi się podobały wątki główne i poboczne. Zwłaszcza spodobał mi się sposób aktywacji wątków pobocznych. Lecąc na szybko, nawet się go nie zauważy.
SPOILER!
Przykładowo sąsiad piętro niżej, do którego się dobija policja. Trzeba poczekać, posłuchać i zagadać do policji by aktywować zadanie.
Inny przykład, to handlarz starym braindancem. Jeżeli się nie podejdzie na jego zawołanie, to się nawet nie będzie wiedziało, że coś takiego jest.

/SPOILER
Gra wciąga. Chce się jeszcze chwilę zagrać.
Jest mnóstwo smaczków i ukrytych zawartości.
Nawiązania do popkultury. Odkryłem nawiązanie do Mad Maxa, o którym wcześniej nie wiedziałem. ;)

Co mnie denerwuje.
Ilość aktywności związanych z bojówkami, czy unieszkodliwianiem bandytów. Te niebieskie ikonki. Zatrzęsienie ich na mapie. W końcu już odpuściłem, bo chciało coś trafić. Nudny grind.
Looter shooter - ilość broni, pierdół, które zostają po walce zaczyna z czasem wkurzać. Zbierałem, rozbierałem na części, ale męczyło to.
Wydaje mi się, że rewolwery są OP. Poszedłem w tą stronę, bo chciałem iść w wysokie alpha a nie wysoki DPS. No i na koniec mam rewolwer z tłumikiem z DPS koło 700 plus wysokie crit a drugi z 1400 DPS przebijający przeszkody plus crit. Niemal wszystko schodzi na strzała.
Brak precyzji w wyborze przedmiotu w terenie. Leżą dwa przedmioty na ziemi/blacie/gdziekolwiek. Wskaźnik jest na drugim obiekt, chcę go podnieść, ale się nie da... hit box pierwszego zasłania drugi. Trzeba podnieść pierwszy aby móc podnieść drugi. Z tej samej beczki, przedmiot leży na ziemi, jest ta lewitująca ikonka, ale nie da się go podnieść, bo hit box jest gdzieś pod powierzchnią.
SPOILER
Po zakończeniu gry i wybraniu powrotu do mapy nie przechodzi doświadczenie i przedmioty (poza nagrodami za grę).
/SPOILER
POWAŻNY SPOILER
Same "złe" zakończenia. Nie ma żadnego, w którym V by przeżył (na dłużej) całą akcję. Chociaż może i to jest ciekawe, bo odstaje od szablonowych gier. Ciekawe jak z tego wybrną przy rozszerzeniach...
/SPOILER!
Technicznie jej brakuje ze 2 - 3 miesiące żeby nie wkurzała miejscami.


https://youtu.be/oVKl9e3gSAE
3:54 - Wam też las daje popalić po klatkach z RT? To jedyne miejsce w grze, które powoduje mi zauważalny spadek FPS.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #512 dnia: Stycznia 03, 2021, 11:21:03 »
Brzmi pozytywnie, nawet bardzo. BTW dla mnie 100h to jakiś magiczny limit gier singlowych. Blisko tej granicy zaczynam samoczynnie przyspieszać główny wątek. Prawdopodobnie zmęczenie materiałem. W grach online tak nie mam. :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #513 dnia: Stycznia 03, 2021, 12:30:10 »
W grach online tak nie mam. :)
No, od prawie dwudziestu lat "zabijam" ruskich na serwerach  :evil:
W jakiejkolwiek grze singlowej  - mało prawdopodobne :D :D

Ramm.

ps. Ja się nie znam na takich grach, ale powiedzcie - 100h na grę (tak aby ją skończyć) to mało czy dużo?
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #514 dnia: Stycznia 03, 2021, 13:34:55 »
Dawniej myślałem, że im "dłuższa" gra, tym lepiej. Teraz myślę, że te 100 godzin to jest maks. To jakby 10 sezonów serialu po 10 odcinków na sezon, każdy po godzinie. :)  Najlepszy serial można zamęczyć taką ilością sezonów. Ciągnąć analogię: prawdopodobnie dobra długość gry to od 4 do 7 "sezonów", czyli tak od 40 do 70 godzin. :)

PS: Tłuczenie "ruskich" na serwerach to nie gra, to hobby. Takoż pewnie dla ludzi grających w Elite Dangerous czy jakieś MMORPG nie jest to już granie a część życia, czyli bardziej coś jak hobby lub sport.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #515 dnia: Stycznia 03, 2021, 19:43:48 »
Polecam mały tweak ustawień z włączonym DLSS:
https://www.tweaktown.com/news/76853/heres-the-fix-to-blurry-cyberpunk-2077-with-nvidia-dlss-enabled/index.html

Jak dla mnie, jest rzeczywiście lepiej w 1440p z RTX i DLSS na jakość.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #516 dnia: Stycznia 10, 2021, 12:12:22 »
Dobre: https://www.gram.pl/news/2021/01/10/cd-projekt-pod-lupa-uokik-po-premierze-cyberpunk-2077-szykuja-sie-kary.shtml . Może by tak się zajęli jak funkcjonują obecne spółki Skarbu Państwa, które są warte 1/4 tego co przed 5 latami :P.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #517 dnia: Stycznia 10, 2021, 20:26:02 »
Pan Mateusz grał około 200h, i to jego przemyślenia: https://www.youtube.com/watch?v=JfXTv2HNHr4
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #518 dnia: Stycznia 13, 2021, 22:07:49 »
Zakupiłem sobie ten kolekcjonerski poradnik w formie książkowej. Muszę powiedzieć, że robi wrażenie. Jakość wydania pierwsza klasa i do tego przejrzyście uporządkowany z bardzo sensownym wykazem ("nawigacją") na marginesie strony. Sprawnie i przyjemnie się z niego korzysta. Cena z okładki to 99,99 PLN, ale szybko powinna lecieć w dół. Na pewno pod względem kolekcjonerskim fajna sprawa. Polecam.

https://www.ceneo.pl/94718110

Przy okazji wyszła recenzja Angry Joe: https://www.youtube.com/watch?v=1oN5v0mcTMs

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #519 dnia: Stycznia 13, 2021, 22:54:15 »
https://www.youtube.com/watch?v=O3V4UBZmC9o

Oficjalne posypanie głowy popiołem przez zarząd i plany na 2021. Są dostępne polskie napisy jakby co.

Trochę kiepskie to tłumaczenie. W sensie wychodzi na to, że byli zdziwieni, że są bugi? 😂
« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2021, 23:09:28 wysłana przez Jascha »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #520 dnia: Stycznia 13, 2021, 23:56:32 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Qbeesh

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #521 dnia: Stycznia 14, 2021, 10:02:49 »
Ale mają szczęście z tymi bug'ami i nędzną wydajnością na starym złomie. Można wygodnie pomijać fakt, że gra to jeden wielki placeholder i kikut po wyciętej zawartości, bardzo luźno na nawiązujący do zapowiedzi. XD ech... W polskim gamingu nadal jak w lesie... na zachodnich forach mało kto zwraca uwagę na jakieś nieistotne bugi, za to większość na rozstrzał pomiędzy tym, co pokazywano i obiecywano, a tym co wypuszczono.  Poziom umowności w tej grze plasuje ją gdzieś tak pomiędzy 2000 a 2004 rokiem.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #522 dnia: Stycznia 14, 2021, 14:02:41 »
Jest suplement do prezentacji CD Projekt Red.

Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #523 dnia: Stycznia 15, 2021, 14:28:29 »
O nie! Honest Trailers też się znęcają nad Cyberpunkiem! :(
https://www.youtube.com/watch?v=vrUYnR8nU3A
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #524 dnia: Stycznia 15, 2021, 14:40:48 »
Sorbifer, jesteś jedną z bardziej aktywnych osób w tym temacie. Może podziel się w końcu swoimi wrażeniami?