Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 62162 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #555 dnia: Lutego 03, 2021, 17:47:52 »
Chyba za dużo gier wojennych bo ja na obrazku widzę bomby, a nie ryby :D

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #556 dnia: Lutego 05, 2021, 13:21:46 »
Hotfix 1.12 jest już dostępny na PC.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #557 dnia: Lutego 06, 2021, 01:42:15 »
Skończyłem. Nie będę spojlerował więc nie napiszę nic.
Jedno mnie nurtuje, dlaczego nie wprowadzili możliwości grabienia zwłok z wszczepów? Przecież aż się prosi o to. Zbyt drastyczne?
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #558 dnia: Lutego 06, 2021, 10:45:57 »
Pewnie pociągałby to konieczność dodania umiejętności ripperdoka, czy wręcz odrębnej "klasy" postaci. Tak samo, jak nie możesz sobie sam zamontować, czy też wymienić wszczepu. Oczywiście, od strony zasad gry... Bo zaprogramować taką czynność, to żaden problem.

Edith: można by zgłosić wniosek racjonalizatorski, żeby w którejś tam przyszłej wersji to zaimplementowali.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #559 dnia: Lutego 06, 2021, 10:47:00 »
Mogłeś choć dodać trochę ogólnych przymiotników oceniających i opisujących wrażenia... A co do grabienia, to trzeba by dorobić animację jak z Red Dead z oskórowaniem zwierząt. Przecież ty proponujesz "wykrawanie" różnych kawałków z ciała, sadysto! :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #560 dnia: Lutego 06, 2021, 11:35:26 »
Wiem, że byłoby to brutalne, ale sam świat CP jest taki. Ludzie mogą mieć w sobie rzeczy warte 10tki tysięcy dolarów a ja zbieram hot-dogi za 15 dolarów. Gdzie tu sens i logika .
Co do gry. No cóż, nie jestem fanem przygodowek, skradanek i "mówionych" gier. "Odgrywanie" dialogów mnie nudziło po prostu. I nie dotyczący to tylko CP. Świetny według mnie Mass Effect też ma dialogi i też nie lubię tych momentów. Tak samo mam z uniwersum SW. W CP te dialogi były po prostu za długie i nie lubiłem tej dwubiegunowości z Johnnym. Nie żałuję zakupu gry i czasu jej poświęconego, ale to chyba będzie koniec mojego kontaktu z tą grą. Przejście zajęło mi 25 godzin. Moja postać jest słabiutka jak niemowlę. Syn jak zobaczył jakie mam bronie i wszczepy pod koniec gry, męcząc się z przejściem niektórych epizodów przez to, śmiał się przez resztę dnia ze mnie. Zrobiłem wszystkie kontrakty, ale prawie żadnych pobocznych wątków. Przez pierwsze kilka godzin gry, biegałem po mapie - chyba, że znalazłem wolny transport - bo nie wiedziałem, że za pomocą klawisza V przywołujesz swój samochód . Dzięki temu za to, miałem wytrzymałość konia, jedyny skill lepszy od mojego syna, który skończył grę po 70 godzinach prawie. Jak widzicie, nie jestem dobrym obiektem do obiektywnej recenzji gry. Tobie, Sorbifer ta gra na bank będzie się podobała, bo lubisz GTA i RDR. Podsumowując. Fajna gra, niesamowicie perspektywiczny świat do dalszych gier z nim związanych, ciekawych DLC itd. Ale nie dla mnie, przede wszystkim z braku czasu na gry. Wolę polatać, czy pojeździć czołgami.

Btw. Jeżeli uda im się tę grę wrzucić w multi, będzie to hicior jakiego nie było jeszcze w świecie gier i źródło niewyobrażalnej kasy na ewentualnych płatnościach w grze (bronie, wszczepy, samochody, ciuchy).
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #561 dnia: Lutego 06, 2021, 13:03:23 »
25 godzin, to rzeczywiście szybciorem poszedłeś, prawie speedrunner. Choć da się szybciej, podobno 15 godzin wystarczy. :)   Multiplayer był w planach na 2022 rok, ale nie wiem, czy te plany są nadal aktualne. No i pisano, że miał być osobną grą - choć to już teraz mniej prawdopodobne, żeby tak drugi raz tak dużo kasy siorbnąć...

Co do logiki - to tak to działa w grach, taka umowność ekonomii. Przecież jak zabiję gościa w Red Dead i go ograbię, to mam parę centów i ewentualnie czasami jakiś gadget typu whiskey czy pierścionek. A przecież mógłbym wziąć jego buty, płaszcz i kapelusz, a nie wydawać kasę w sklepie na nie. ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #563 dnia: Lutego 09, 2021, 15:12:09 »
Same źródła dużo nie dadzą, wbrew pozorom. Trochę siara, ale cóż, bywa...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #564 dnia: Lutego 09, 2021, 17:27:09 »
Dadzą tyle, że konkurencja pozna kod źródłowy i może wykorzystać to w swoich produkcjach. No i moderzy, ale to akurat na plus :D.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #565 dnia: Lutego 09, 2021, 18:02:24 »
Może to element zapowiedzianej współpracy z moderami ;-)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #566 dnia: Lutego 09, 2021, 18:04:27 »
Dadzą tyle, że konkurencja pozna kod źródłowy i może wykorzystać to w swoich produkcjach. No i moderzy, ale to akurat na plus :D.

Takie włamy właśnie były potem zbawieniem dla modderów, kojarzę nawet coś takiego - zdaje się było z IL-2 CoD więc daleko nie trzeba szukać. No tyle tylko, że było to lata po premierze, a nie na 2,5M po wydaniu gry.
Ogólnie obciach, nie ma co dywagować. Kolejna czarna plama na honorze CDR.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #567 dnia: Lutego 09, 2021, 22:08:24 »
Podziwiam waszą wiarę w to, że tak łatwo się czyta obcy kod, te setki tysięcy czy raczej miliony linii. Owszem, może wzięli też dokumentację razem z kodem, ale tak czy inaczej...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #568 dnia: Lutego 10, 2021, 08:47:14 »
Nie bój żaby, nie takie rzeczy. Nikt nie mówi, że to będzie lekkie, miłe i przyjemne, ale da się.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #569 dnia: Lutego 10, 2021, 09:13:51 »
Podziwiam waszą wiarę w to, że tak łatwo się czyta obcy kod, te setki tysięcy czy raczej miliony linii. Owszem, może wzięli też dokumentację razem z kodem, ale tak czy inaczej...

Myślę, że taki Ubi itp. jakby wszedł w posiadanie (a jak z CDR nic na tym haker nie zarobi to może chcieć opylić jakieś dane po kryjomu konkurencji np. w Chinach) byłoby w stanie ;D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl