Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 61914 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #630 dnia: Listopada 20, 2022, 20:33:32 »
Nawet bez RT=on gra rzeczywiście wygląda ładnie i wciąga, a zamodelowane miasto jest chyba jednym z ładniejszych i kompleksowych jakie widziałem. Co prawda nie grałem, ale podglądałem jak grała moja Córka, a potem Syn (mniej więcej po 8 miesiącach od wydania, już mocno spatchowany).
I gdyby nie ten cały syf z przedwczesnym wydaniem niegotowego produktu i oszukaniem części klientów, mógł to być kamień milowy, a tak smrodek się rozszedł, a szkoda.

Offline ESP

  • *
  • Cloud Surfer
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #631 dnia: Listopada 20, 2022, 20:33:56 »
Na zrzutach tego nie widać ale grafika w CP2077 jest jedną z najpiękniejszych jaką kiedykolwiek widziałem, zwłaszcza z RTX i HDR on. Wiele razy po deszczu w nocy chodziłem po Night City tylko dla klimatu.
AMD Ryzen9 5900X + beQuiet! ShadowRock3 // HyperX Fury 64GB 3200MHz // MSI MAG X570 Tomahawk // MSI RTX3080 OC 10GB // ASUS ROG SWIFT PG329Q // KIOXIA 2TB M.2 NVMe + Samsung 2TB SSD // beQuiet! PureBase500

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #632 dnia: Listopada 21, 2022, 08:40:13 »
A to racja, jak sa sceny ze jestesmy gdzies podwozeni to pojawia sie opcja przewiniecia sceny. Nigdy z tego nie korzystalem bo wlasnie jest co podziwiac :).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #633 dnia: Listopada 25, 2022, 23:52:05 »






CP77 skończony. Świetna gra, zaraz u mnie w samym topie, kto wie czy nawet nie na 1, 2 miejscu, jeszcze muszę przetrawić zakończenie, bo jestem zaraz po ;). Wyszło mi w sumie około 90h, a mogło być i więcej i nie żałuję ani minuty spędzonej z "V". Oczywiście, sam wątek główny jest dużo krótszy, ale w tego typy gry wątek główny to wisienka na całym torcie. Czekam na Phantom Liberty  z niecierpliwością ;>.

https://youtu.be/PbVKBoDuhZ0
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline ESP

  • *
  • Cloud Surfer
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #634 dnia: Listopada 26, 2022, 00:54:39 »
Która ścieżka i które zakończenie?
AMD Ryzen9 5900X + beQuiet! ShadowRock3 // HyperX Fury 64GB 3200MHz // MSI MAG X570 Tomahawk // MSI RTX3080 OC 10GB // ASUS ROG SWIFT PG329Q // KIOXIA 2TB M.2 NVMe + Samsung 2TB SSD // beQuiet! PureBase500

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #635 dnia: Listopada 26, 2022, 08:43:07 »
Która ścieżka i które zakończenie?

Nie ma u nas opcji spoilera, więc wrzucam tekst w rozmiarze tyci ;) (Ctrl i + lub przekopiować do notatnika):

Wybrałem ścieżkę z Johnyym, a później oddanie ciała V, Johny został z Alt w cyber świecie ;>. Trochę gula stanęła co się stało potem, nie powiem, ale widać tak musiało być. W każdym bądź razie bez Heppy endu i nie ma czegoś takiego jak "gra +". W sumie trochę szkoda, bo tak łatwiej by było potem stworzyć jakieś dodatki do CP77, które bardziej by się trzymały kupy i fabuły (no ale "V" musiałby przeżyć by była opcja "gry +"). Dobrze, że na końcu pojawia się chociaż ta opcja do cofnięcia przed dokonanym wyborem, więc można jeszcze trochę pograć, a i przetestować sobie inne zakończenia.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #636 dnia: Listopada 26, 2022, 09:22:52 »
Bo CP2077 to cholernie dobra gra. Pod względem fabuły, klimatu, muzyki. Różnych możliwości wypełnienia zadania i powiązanego z tym dużego potencjału do powtórnego przejścia. Pod tym względem szkoda, że bez względu na to ile CDPR włoży w nią jeszcze czasu, w jakiejś części na zawsze pozostanie memem i jedną z najbardziej spektakularnych wpadek w branży gier komputerowych. Oczywiście przez stan w jakim została wypuszczona, czyli bugi, ale także widoczny brak doświadczenia CDPR w niektórych elementach typowych dla sandboxu "miejskiego" oraz nie do końca przemyślane rozwiązania dot. mechaniki rozgrywki. Jest to pewnie jedna z tych gier, która zostanie doceniona właśnie dopiero po latach. Potwierdzają to recenzje na Steam, bo gra ma 92% pozytywnych ocen w przeciągu ostatnich 30 dni i całkowita średnia (powoli, ale jednak) też idzie do góry.

Technologicznie to również majstersztyk i nadal jedna z najlepiej wyglądających wizualnie gier (jeśli nie najlepsza - imho). Dla mnie jest to też najważniejszy benchmark jeśli chodzi o GPU. Coś jak kiedyś Crysis. ;)

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #637 dnia: Listopada 30, 2022, 13:44:49 »
Ja z kolei w swojej subiektywnej opinii nie uważam CP2077 za dobrą grę albo średniaka, czy nawet crapa. Po prostu uważam ją za projekt, który się zwyczajnie jako gra nie udał i klapę (ale nie finansową). Trudno, zdarza się. Odinstalowałem po jakichś 20 + kilku godzinach, gdy już nadzieja, że zaraz zobaczę to co w zapowiedziach, umarła.
I nie chodzi o błędy, bugi czy marną wydajność na jakichś złomach. To są najmniej istotne problemy. Ogólnie, nie będę wnikał w szczegóły i przykłady (bo im dalej w las, tym gorzej to wyglądało :)):

Zaczałbym od tego, że marketing "delikatnie" popłynął (niczym twórcy trailera filmu Warhammer, który pokazywał jakiś zupełnie inny film) i pokazywał jakąś "trochę" inną grę. Pokazywali jakieś mechaniki i elementy rozgrywki sugerując, że będą one stałą, wybijającą się i istotną dla rozgrywki częścią doświadczenia gracza, gdy tymczasem są one ledwo zaznaczone raz czy dwa, żeby nikt sie nie przypieprzył, że pokazywali nieprawdę. A po prawdzie w grze nie ma mnóstwa rzeczy, które zapowiedzi sugerowały.

A największy mój zarzut: Gra składa się jakby w dwóch zupełnie niewspółgrających ze sobą gier - korytarzówki i jakiegośś dość nędznego i umównego looter-shootera w otwartym mieście. A pomiędzy nimi zupełne zero jakiejś synergii...

Mówiąc szczerze, grając w to miałem wrażenie, że to jest projekt, który na jakimś średnio zaawansowanym etapie się rozsypał zupełnie i kompletnie i zapadła decyzja: Dobra, mamy Keanu, zbierzcie do kupy to, co udało się zrobić, dorzućcie trochę tych assetów z quixela których nakupowaliści i posklejajcie z tego coś. Jakieś demo technologiczne, ale niech ma jakąś formalną pętle fabularną, żebyśmy mogli to sprzedać jako grę. I to w zasadzie widać na każdym kroku w tej grze.

Dawniej Qbeesh.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #638 dnia: Grudnia 03, 2022, 14:13:32 »
Ja z kolei ....

Świat byłby nudny jakbyśmy wszyscy mieli podobne oceny ;). Rozumiem, ale nie podzielam. Dla mnie gra "prawie" genialna w swojej mechanice, możliwościach, rozwoju i grafice :), ale kto co woli. Jakoś mam tak, że W3 jest na pierwszym miejscu u mnie, a CP77 uplasował się na drugim (o dziwo, a podchodziłem do niego kilka razy i szybko wymiękałem). Fakt, pierwsza poważna styczność po patchu 1.61 więc dopiero co. Parę rzeczy bym może trochę rozwinął i brak czasem questów o totalnym zaskoczeniu, zwrocie akcji, jak to ma miejsce w W3 ale na pewno nie żałuję ponad 90h spędzonych na CP77. Dodam jeszcze, że fajnie zaczyna być tak po 12-20 godzinach, pierwszy kontakt może nas przytłoczyć różnymi wiadomościami i opcjami ale później jest już szalenie miodnie :564:.

Z dobrych wiadomości - będzie kolejne video z Phantom Liberty jeszcze w tym roku: https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-phantom-liberty-na-tga-2022-nowy-trailer-mozliwy/z4237fb.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #639 dnia: Grudnia 08, 2022, 19:48:58 »
Jakiś konkurent się szykuje: https://youtu.be/iTfGGl1mWVs ;). Chociaż na pewno na mniejszą z skalę z tego co przeczytałem.
https://store.steampowered.com/app/2236190/Vigilancer_2099/
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2022, 19:55:32 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #640 dnia: Grudnia 09, 2022, 11:05:30 »

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #641 dnia: Marca 15, 2023, 21:45:00 »
Mod z teksturami HD do Cyberpunka:

https://www.youtube.com/watch?v=xCSCG-eM-ro

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #642 dnia: Kwietnia 11, 2023, 17:30:12 »
Cyberpunk dostaje update trybu ray-tracing. W Digital Foundry mlaskają z zachwytów.

https://www.purepc.pl/cyberpunk-2077-debiut-aktualizacji-wprowadzajacej-do-gry-wyczekiwany-przez-wielu-tryb-ray-tracing-overdrive

Wygląda niesamowicie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #643 dnia: Kwietnia 11, 2023, 18:31:10 »
Cyberpunk dostaje update trybu ray-tracing. W Digital Foundry mlaskają z zachwytów.

https://www.purepc.pl/cyberpunk-2077-debiut-aktualizacji-wprowadzajacej-do-gry-wyczekiwany-przez-wielu-tryb-ray-tracing-overdrive

Wygląda niesamowicie.

Podobno na 3090, aż 30 klatek. 8)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #644 dnia: Kwietnia 11, 2023, 20:31:48 »
Podobno na 3090, aż 30 klatek. 8)

23 fps na 4090 w natywnym 4K bez uwydatniaczy. :angel:



W te 30 klatek bez DLSS3 (iframe generation) jakoś wątpię...

Ale taki ray-tracing to ja rozumiem. Ten dotychczasowy wyglądał tak, że czasem można było się zastanawiać czy lepiej wygląda z czy bez. Na pewno dla mnie nie był warty spadku wydajności, który za sobą pociągał. Tutaj jest pozamiatane.