Autor Wątek: A może w multi?  (Przeczytany 11132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl

  • Gość
A może w multi?
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 12, 2004, 20:15:16 »
Cytuj
Dosłownie miałem całą ogonową cześć zniszczoną przez uderzenie qrdl..


Pierwsza gra online.... Ty tak pięknie się ustawiłeś przede mną i do tego podniosłeś nos do góry, przez co ja miałem szansę na pokrycie kadłuba z góry do dołu albo odwrotnie  :)  Zakrywasz cały celownik, ja naciskam fire i ..... lipa  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  naciskam 2x, 3x i  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  Tak mnie to zdenerwowało, bo myślałem, że "problem fire" mam już z głowy, że z nerwów zamiast na hamulec nacisnąłem na gaz ... panie władzo  :lol:  :lol:  

Jeśli chodzi o multi, to może warto określić jakiś stały rozkład, np. w takie a takie dni od - do -

pozdrawiam,
qrdl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
A może w multi?
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 12, 2004, 22:24:40 »
Zauwazylem ze opcja startowanie z lotnisk dotyczy tylko trybu Cooperative, tutaj faktycznie bardziej mozna pobawic sie w edytowanie misji

natomist bardzo ciekawi mnie fakt czy w tym trybie w trakcie mozna faktycznie dolaczyc do rozgrywki...? Kusch niby pisal ze mozna, ale czy napewno był to coop?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Zoom

  • Gość
A może w multi?
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 12, 2004, 23:57:39 »
No to multi się znacznie ułatwiło.
Właśnie wyszło nowe HL 3.5.60 :) .

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
A może w multi?
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 13, 2004, 14:00:53 »
lol, super, stawiam dzis serwer, mozna dolaczac za pomoca HL tak kolo 21.00 zapraszam, jakby co to bezposrednio tez, ip podalem wczesniej, startowanie z lotnisk :)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Gornet

  • Gość
RE
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 13, 2004, 18:57:38 »
Cytat: YoYo
lol, super, stawiam dzis serwer, mozna dolaczac za pomoca HL tak kolo 21.00 zapraszam, jakby co to bezposrednio tez, ip podalem wczesniej, startowanie z lotnisk :)


YoYo... rozumiem ,że o 21.00 czasu Polskiego ... a numer IP 62.121.109.126 ?

Zoom

  • Gość
A może w multi?
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 13, 2004, 19:42:03 »
Używaj HL, wtedy IP już nie będzie cię interesowało.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
A może w multi?
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 13, 2004, 19:55:22 »
Jakiś password bedzie?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
A może w multi?
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 13, 2004, 23:58:00 »
Gralismy trzy godzinki, ogolnie wrazenia pozytywne (bylo bez ikon i ikonek samolotow na mapie) czasem nie bylo wiadomo nawet skad wyszedl pocisk ale i tak bylo fajnie : ) Problem jaki zauwazylem (a nie mialem tego przed patchem 1.01) to to ze serwer powoduje po ok 30-40 min gry totalne zawieszenie Lock Ona (chociaz nie windowsa=cos nie tak z Lock onem) co daje wywalenie wszystkich i mnie. Czy ktos hostujacy z nowym patchem tez tak ma (ale dotyczy coop)??? Bylo to dosc wkurzajace. Ponadto nastepuja roznice przy wejsciu przez IP bezposrednio i przez HL. Do trybu coop przez HL juz sie nie wejdzie, natomiast bezposrednio mozna jak najbardziej
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl

  • Gość
A może w multi?
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 14, 2004, 00:08:14 »
U mnie niestety wrażenia mniej pozytywne, ponieważ program się dziwnie zachowuje przynajmnie u mnie (dodam, że offline nie mam takich problemów).... Nagłe spadki fpsów do 1-6, co szczególnie dziwi, ponieważ osobliwie występuje podczas kołowania na pas startowy... Ponadto dziwne efekty na niebie i ziemi, np. 3 kilometrowy słup ognia i dymu o średnicy miasta. Dziwne.

pozdrawiam,
qrdl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
A może w multi?
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 14, 2004, 00:28:20 »
lol !!!! ja tak nie miałem, ale Gero tez o tym wspominał.... :?
dodam ze offline tez nie mam zadnych problemow, moze next time ktos inny pohostuje i zobczymy jak bedzie, ale sadze ze to wina patcha,
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Ger0nim0

  • Gość
A może w multi?
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 14, 2004, 08:21:46 »
Taa wrażenia bardzo pozytywne tylko po około godzinie grania naszło mnie dziwne uczucie że nie za bardzo robię to co potrzeba ;-) Za jakieś kilka tygodni jak przyswoję sobie ściągę klawiszologi będzie dobrze.
Z błędów to wczoraj Zoom latał chyba Su97 z napędem grawitacyjnym, jego ewolucje zszokowały by nawet największych mistrzów, czyli odwalał standardowe teleporty, wspomniany ogień (może są to płonące pola naftowe HEHE) no i niestety po około 20-30 min grania (tylko online) gra się się zamula do stopnia 1klatka na 10 sec. Standardowe wieszanie się przycisku fire i takie tam. Cóż są to błędy które w przypadku 6 grających wczoraj pojawiały się u co najmniej 2 graczy, a więc 33%, powinny zatem zostać wyłapane przez betatesterów.
Wygląda na to że czas jeszcze poczekać na końcową zabawę. Pytanie tylko czy długość czekania na kolejne ważne poprawki nie spowodują niechęci ....

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
A może w multi?
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 14, 2004, 08:47:08 »
Teraz moje sprawozdanie:wrażenia super,jednak najwiekszy ubaw jest bez ikonek.Teraz błedy:Takze mialem te płonące miasto (moze ktos ma lewą broń jądrową :D ) dziwne spadki fps oraz mogłem lokować cele przez góry!!!!!! Mocno dziwny był też Zoom :shock:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
A może w multi?
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 14, 2004, 17:05:35 »
Dość kiepska sprawą jest tez brak statystyk w trakcie rozgrywki (dopiero cos tam na sam koniec ale i tak dziwnie przypisuje, przyklad: latalismy z zoomem w teamie i ze swierem, swier spadl 2 razy a i ja i zoom mial po dwa trafienia) lub komunikatow kto komu zrobil kuku, jednak pod tym wzgledem FB jest niedoscigniony. Kiepsko tez obsluguje sie chat i restart po zniszczeniu maszyny nie odbywa sie z lotniska tylko jakies 50m nad juz lecac (pomimo ze 1-y start ustawiony był na lotnisku i nalezało najpierw wystartowac) :?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Zoom

  • Gość
A może w multi?
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 14, 2004, 19:20:12 »
Jako "client" mogę zrobić Quit i potem Fly i startować z lotniska. Niestety jako host musisz korzystać z shift-enter i musisz zaczynac w powietrzu.
Jest inna ciekawa rzecz. Zdarzyło się napewno raz, że Świer tak się podjarał, że mnie zestrzelił, chociaż byliśmy w tej samej drużynie. Gdyby się nie pochwalił to bym nawet nie wiedział kto. W grze nie ma z tego powodu żadnych konsekwencji. W zasadzie można wystartować i strzelać do wszystkich samolotów. Tak jest w trybie coop. Może w furball jest inaczej.

swier

  • Gość
A może w multi?
« Odpowiedź #44 dnia: Stycznia 14, 2004, 20:02:41 »
to teraz wujek  :D

Zoomek Wąsaczu jak Boga kocham ja Cię widziałem na mfd jako wroga. trójkącik znaczy. Do kółeczek nie strzelamy  :D
Może Ci się identyfikacja swój-obcy zrąbała? Wiesz jak jest z ruskim sprzętem  :wink:  :lol:

No ja też miałem dramatyczne spowolnienia na ziemi. 1-3 fps. dramat  :?

i tyż mi sie zwiesiła giera parę razy. Do tego bym dorzucił że jak wszedłem przez ip to miałem ikonki na mapie i w grze (a ponoć reszta nie miała  :shock: ) no i jeszcze to że czasami nie mogłem zalockować celu choć były spełnione wszystkie warunki  :?

Ale generalnie dla mnie fajowo. No i bez ikonek musowo. Rakiety znikąd rulez  :mrgreen: