Autor Wątek: Wywiad z Mattem Wagnerem  (Przeczytany 8640 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wywiad z Mattem Wagnerem
« dnia: Października 11, 2018, 17:15:58 »
https://www.youtube.com/watch?v=CnqV69es0bo
Obszerny wywiad przeprowadzony z Wagsem. Rzuca trochę światła na warunki publikacji poszczególnych modeli. Do tego jest przeprowadzony przez byłego pilota wojskowego.

Poko

  • Gość
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #1 dnia: Października 11, 2018, 20:36:59 »
Vincent "Jell-O" Aiello, który prowadził wywiad z Mattem "Szpiegiem" Wagnerem podłożył głos pod planowanego LSO w DCS.

Cytat: DCS World by Eagle Dynamics
The same day as the interview, we recorded Jell-o as the LSO voice actor.

Info z komentarzy na fejsbukowym profilu ED.

Poko

  • Gość
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #2 dnia: Października 11, 2018, 20:53:48 »
... I a propos wywiad jest całkiem ciekawy. Wags wytłumaczył dlaczego ten sim nie będzie nigdy w 100% realny (pomijając brak odczuć na swoich 4 literach, itp.). Wszystko przez międzynarodowe regulacje ITAR (International Traffic in Arms Regulations), które mają na celu chronić wrażliwe dane wojskowe.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #3 dnia: Października 11, 2018, 23:06:37 »
Przesluchalem i:
- ma byc / robia(?) Dynamic Campaign
- lista samolotow w przyszlosci to standardowo (F-14A/B, F-15E, Mi-24, AH-1 itd) i ma byc niespodzianka jakas: "another surprise talking back soon" https://youtu.be/CnqV69es0bo?t=4013 . Co ciekawe przy Mi-24 mowi ze "pracuja nad". Wazniejsze: nie pada wcale F-4E.

Czyzby ta niespodzianka to JF-17 od Deka ? https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3642365&postcount=222

Poko

  • Gość
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #4 dnia: Października 12, 2018, 07:21:42 »
O F-4 mówi wcześniej przy okazji maszyn z okresu wojny w Wietnamie i co lekko zabawne mówi, że MiG-21 już jest. Tyle że nasz Fishbed to Bis - maszyna z innej epoki. W sumie F-4E podobnie... ;)
Nie wymienił też F-16. Ale coś czuję, że niespodzianka to coś o czym nie wiemy. Może to jakiś myśliwiec dla RED? ;)

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #5 dnia: Października 12, 2018, 08:34:24 »
F-4 jest odłożone na później, pewnie po Mi-24/Ah-1.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #6 dnia: Października 12, 2018, 10:55:31 »
Mam nadzieję że Mi-24 Hind. Nie ta pierwsza trumna.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #7 dnia: Października 12, 2018, 12:03:23 »
O "niespodziance" mówił przy okazji wymieniania maszyn, które robi ED, więc raczej chodzi o coś bezpośrednio od nich. Może chodziło o Fokę A-8? Wywiad mógł być nagrany przed oficjalnym ogłoszeniem prac nad nią.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #8 dnia: Października 12, 2018, 13:28:48 »
Mi-24 miał być w wersji "D", zatem z bocznym działkiem niestety.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #9 dnia: Października 12, 2018, 15:05:31 »
Mi-24 miał być w wersji "D", zatem z bocznym działkiem niestety.
A nie "P"?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #10 dnia: Października 12, 2018, 15:22:28 »
No my latamy na "D", więc pewnie chodziło o "P" jeśli ma mieć lufy na stałe z boku.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #11 dnia: Października 12, 2018, 16:06:22 »
... I a propos wywiad jest całkiem ciekawy. Wags wytłumaczył dlaczego ten sim nie będzie nigdy w 100% realny (pomijając brak odczuć na swoich 4 literach, itp.). Wszystko przez międzynarodowe regulacje ITAR (International Traffic in Arms Regulations), które mają na celu chronić wrażliwe dane wojskowe.
I właśnie dlatego powinni się skupić na latach 50-tych, 60-tych i 70-tych, gdzie nie napotkaliby na takie bariery. Do tego mogliby wydawać mniej więcej symetrycznie moduły dla obydwu stron. Jeśli chodzi o RED to MiG-23MLA to najnowocześniejsza maszyna jaką mają zgodę wymodelować, na MiGa-29A i Su-27 z początku lat 80-tych nigdy nie dostaną zgody. Hornet C czy F-16C w wersji block 50 - obydwa z lat 90-tych zwyczajnie nigdy nie będą miały z kim walczyć w DCS. No chyba, że z uproszczonymi, nie przypominającymi oryginałów samolotami z FC3.
Już teraz, jak to ktoś stwierdził, niebiescy z nudów strzelają sobie w plecy  :evil:
Te moduły z wczesnym - zimnowojennym - sprzętem mają większy sens. (i jak dla mnie fajniejszy klimat)

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #12 dnia: Października 12, 2018, 17:15:04 »
Cytuj
I właśnie dlatego powinni się skupić na latach 50-tych, 60-tych i 70-tych, gdzie nie napotkaliby na takie bariery.

Jeszcze jedno przemawia za samolotami z lat 50-tych, 60-tych i 70-tych, a_jest nim fakt, że jeszcze żyją piloci którzy na tych maszynach_latali i można by z nimi skonsultować czy model lotu jest poprawny. Takie opinie jak opinia Toya jest bezcenna dla poprawienia modelu lotu. Dla maszyn z lat 50-tych to już ostatni dzwonek przyjmując, że te konstrukcje były używane 20 do 30 lat chociaż niektóre nawet dekady nie przetrwały w użyciu.
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2018, 19:24:35 wysłana przez KosiMazaki »
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #13 dnia: Października 12, 2018, 17:55:48 »
Jeśli chodzi o RED to MiG-23MLA to najnowocześniejsza maszyna jaką mają zgodę wymodelować,
To nie do konca tak, to akurat robi Razbam rekoma m.in. Kubanczynkow z czego przynajmniej 1 to technik z dostepem (?) do MiGa.
Podejrzewam gdyby istnial developer poza RU, chocby u nas w kraju to mogliby spokojnie zrobic MiG-29A, a na Ukrainie to i starszego Su-27.
Oczywiscie pozostaje tez argumentacja ze Hamburgery sie lepiej sprzedaja... i klienci zamozniejsi...

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #14 dnia: Października 12, 2018, 18:34:30 »
Jeszcze jedno:
Hornet C czy F-16C w wersji block 50 - obydwa z lat 90-tych zwyczajnie nigdy nie będą miały z kim walczyć w DCS.
Nawet jak nie zrobia to powinnismy palowac ED, zeby zrobili chociaz ich glownego przeciwnika: mocne IADSy z szeroka gama SAMow, i interceptorami naprowadzanamymi w miare inteligentie przez GCI (AI), ale w DCSie niestety jak w lesie. Np mamy jakas namiastke SA-10 nawet za bardzo nie wiadomo czy to bardziej S-300PS czy juz S-300PMU (sadzac po TR)? Chcesz bardziej wspolczesnie pod Horneta? To gdzie przynajmniej PMU-1 / PMU-2 ? Gdzie realistyczne templatki na SAM site'y z ochrona A/A? Dane na zbudowanie modelow AI leza odlogiem, polecam lekture:
Tylko ED trzeba przekonywac, bo bedzie za latwo w Blue bez takich rzeczy po stronie RED.